Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини

Вознюк, О. В. (2021) Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.).. с. 41-48.

[img]
Перегляд
Text
Download (461kB) | Перегляд

Опис

Окреслюється концепція навчальної казки. Показано, що казка як втілення аналітичного знання у "згорнутій" синтетичній формі реалізується у системі підсвідомих архетипових ідей, які здатні трансформуватися в науково-теоретичні сенси у процесі розвитку дитини. За таких умов, чим глибше занурюється дитина у світ чарівних казок та чим більш просторий цей світ, тим більше науково-теоретичних та філософських сенсів вона згодом здатна сприйняти, видобути та кристалізувати.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: чарівна казка, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку, навчальний ресурс казки
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 04 Черв 2021 06:28
Останні зміни: 04 Черв 2021 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32743

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу