ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Байда, М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). с. 156-160.

[img]
Перегляд
Text
Download (156kB) | Перегляд

Опис

В статті аналізуються психолого-педагогічні аспекти кооперативного навчання як творчої групової діяльності. Розглядається ефективність творчого використання деяких технологій кооперативного навчання .

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: психолого-педагогічний, кооперативне навчання, творчий, групова діяльність
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 07:37
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11202

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу