Вгору на рівень |
Климович, Ю. Ю. (2024) Meta-skills як ключові вміння успішного вчителя іноземної мови ХХІ століття. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки. с. 288-292.
Климович, Ю. Ю. (2024) Immersive 360-degree Videos in Teaching English: a Practical Overview. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції “Навчання англійської мови у воєнний час: розмаїття голосів стійкості та співчуття”. с. 49-50.
Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2024) Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 50-57. ISSN 2786-5622
Климович, Ю. Ю. (2024) Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (30). с. 1182-1192. ISSN 2786-5274
Климович, Ю. Ю. (2023) BRIDGE Checklist: Choosing Online Tools for Future Philologists’ Professional Training in Flipped Settings. Proceedings of the XIII International Scientific and Practical Conference «Development trends and improvement of old methods». с. 285-287.
Климович, Ю. Ю. (2023) Принципи мультимедійності в процесі формування професійної компетентності майбутнього філолога. Education during the war: development of information and analytical support, digital transformation, European integration: Book of Abstracts of the V International Scientific and Practical Conference. с. 60-62.
Климович, Ю. Ю. (2023) Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх філологів у світлі трансформації системи освіти в Україні. Інноваційна педагогіка, 1 (61). с. 162-166. ISSN 2663-6085
Григор’єва, Т. Ю., Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2023) Remote teaching: is it a challenge or a must? Teaching english in wartime: challenges and opportunities for community building and social change. с. 59-60.
Климович, Ю. Ю. (2023) Synchronous online flipped learning approach (SOFLA) in remote professional training of future philologists. Teaching English in Wartime: Challenges and Opportunities for Community Building and Social Change: Book of Convention Papers. с. 65-66.
Климович, Ю. Ю. (2023) Використання доповненої реальності як засобу візуалізації навчального контенту. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м.Тернопіль, Україна – м.Переворськ, Польща, 6-7 лютого 2023 р.) (74). с. 37-39.
Климович, Ю. Ю. (2023) Стимулювання академічної доброчесності студентів в умовах перевернутого навчання. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), 6 (58). с. 9-15. ISSN 2353-8406
Климович, Ю. Ю. (2022) Q&A session as a teaching tool for students' engagement in the flipped learning environment. Multidisciplinary academic notes. Science research and practice. с. 327-329.
Климович, Ю. Ю. (2022) Вплив освітніх трендів та тенденцій на професійну підготовку філологів в умовах соціально-економічних перетворень. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 1 (49). с. 249-254.
Климович, Ю. Ю. (2021) Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя-філолога в умовах онлайн освіти. Актуальні проблеми розвитку творчої особистості майбутнього педагога в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору. с. 73-74.
Климович, Ю. Ю. (2020) Перевернуте навчання як засіб самостійного оволодіння професійно-значущими знаннями студента у закладі вищої освіти. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 45-49.
Климович, Ю. Ю. (2018) Шляхи використання SMART-технологій у процесі формування мовної лексичної компетентності учнів з вадами слуху в рамках інклюзивної освіти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 147-150.
Калініна, Л. В., Мяновська, Т. М., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Григор’єва, Т. Ю., Климович, Ю. Ю., Михайлова, О. С., Кравець, О. Є., Ковальчук, І. С., Гаращук, К. В. (2024) Новий учитель – щасливий учень – успішна нова українська школа. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.
Климович, Ю. Ю. (2024) Corpus-based vs GenAI-supported Learning: the Potential in EFL Teaching. In: 4th International Online Conference ‘Corpora and Discourse’, November 26, 2024, Kyiv.
Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю., Папіжук, В. О., Вижак, І. В., Мяновська, Т. М. (2023) Pathways to Adaptation Cycle: Some Tips for English Language Teaching. Методична дорожня карта навчання англійської мови під час адаптаційного циклу. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Климович, Ю. Ю. (2022) Let’s Flip: Розвиток мовної особистості студента-філолога в умовах перевернутого навчання. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Климович, Ю. Ю., Калініна, Л. В. (2021) Let’s Flip: використання засобів перевернутого навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Полховська, М. В., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Матушевська, Н. В., Гирин, О. В., Рудик, І. М., Климович, Ю. Ю., Савчук, І. І., Жуковська, В. В., Щерба, Н. С. (2020) Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів. Департамент освіти житомирської міської ради.
Климович, Ю. Ю. (2024) Формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.