Items where Author is "Клімова, І. О."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 31.

Article

Клімова, І. О. and Кащук, К. М. (2019) Зарубіжний досвід соціально-економічного розвитку регіонів та можливість його впровадження в України. Економіка. Управління. Інновації (24). pp. 38-57. ISSN 2410-3748

Клімова, І. О. (2019) Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці.

Клімова, І. О. (2018) Інформаційне забезпечення статистичного вивчення ринку аграрної продукції. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748

Вікарчук, О. І. and Клімова, І. О. (2018) Сутність інноваційного потенціалу підприємства. Економіка. Управління. Інновації (2(23)). ISSN 2410-3748

Харчук, Д. and Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Міліневський, В. Г. and Клімова, І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Клімова, І. О. (2016) Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні. Economy and society: modern for human development.

Клімова, І. О. (2016) Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі. Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи.

Клімова, І. О. (2015) Аналіз рівня конкурентоспроможності експорту та імпорту послуг України. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 53-55.

Клімова, І. О. (2014) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ РАЙОНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПОКАЗНИКАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ. Економіка. Управління. Інновації. (13). pp. 56-61.

Клімова, І. О. (2011) Ринок сільськогосподарської продукції: особливості розвитку та проблемні питання формування інфраструктури. Прикладна статистика: проблеми теорії та практики. (8). pp. 138-147.

Клімова, І. О. (2011) Статистичні інформаційні джерела. Вісник ЖДТУ, 1 (15). pp. 326-328.

Клімова, І. О. (2011) Статистичні інформаційні джерела як основа ринкових досліджень. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Економічні науки. (1 (55)). pp. 326-328.

Клімова, І. О. (2010) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПЕРВИННОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОГО РЕГІОНУ. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Економічні науки. (2 (52)). pp. 329-335.

Клімова, І. О. (2009) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Вісник Житомирського державного технологічного університету (3 (49)). pp. 238-240.

Клімова, І. О. (2009) Статистичний аналіз ринку картоплі. Науковий вісник Державної академії статистики, обліку та аудиту (4 (25)). pp. 17-20.

Клімова, І. О. (2008) Порівняльний аналіз статистичних показників урожайності сільськогосподарських культур Житомирської області та досліджуваного господарства. Прикладна статистика: проблеми теорії та практики (3). pp. 409-419.

Клімова, І. О. (2008) Статистичне вивчення врожайності картоплі в Україні. Науковий вісник Державної академії статистики, обліку і аудиту (3 (20)). pp. 11-18.

Book Section

Клімова, І. О. (2017) Нестандарт, креатив та епатаж – реальне обличчя сучасної реклами. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 148-165.

Клімова, І. О. (2015) Сучасний стан та тенденції використання трудового потенціалу у сільськогосподарських підприємствах. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. ЖДТУ, Житомир, pp. 225-233.

Monograph

Павловська, Л. Д. and Вікарчук, О. І. and Ніколаєнко, С. М. and Калініченко, О. О. and Пойта, І. О. and Клімова, І. О. and Кащук, К. М. and Мосійчук, І. В. and Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Other. Євенок О.О., Житомир.

Conference or Workshop Item

Клімова, І. О. and Строганова, А. (2018) Інтегровані маркетингові комунікації. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О. and Попіль, М. (2018) Вплив криптовалют на маркетинг. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О. and Харчук, Д. (2018) Досвід управління розвитком регіону в країнах з розвиненою ринковою економікою. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О. and Никодюк, С. (2018) СМС-маркетинг та розсилка реклами в месенджерах як інструмент мобільного маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О. and Дударчик, В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Клімова, І. О. and Дударчик, В. (2017) Використання event-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О. and Харчук, Д. (2017) Сучасний стан соціально-економічного розвитку регіонів України: проблеми і перспективи. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Book

Вікарчук, О. І. and Боцян, Т. В. and Ніколаєнко, С. М. and Калініченко, О. О. and Пойта, І. О. and Мосійчук, І. В. and Кащук, К. М. and Клімова, І. О. (2018) Збірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Вікарчук, О. І. and Павловська, Л. Д. and Пойта, І. О. and Мосійчук, І. В. and Калініченко, О. О. and Клімова, І. О. and Кащук, К. М. and Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Thesis

Клімова, І. О. (2012) Статистичне вивчення ринку сільськогосподарської продукції. Other thesis, Національна академія статистики, обліку та аудиту Державної служби статистики України.

This list was generated on Wed Oct 21 21:39:26 2020 EEST.