Елементи, в яких автор: "Клімова, І. О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 48.

Стаття

Ievdokymov, Viktor, Frikel, Andrii, Polishchuk, Volodymyr, Savchuk, Serhii, Клімова, І. О. (2024) Cybercrime and Information Protection in the Field of State Security: Сurrent Threats and Measures for their Prevention. Economic Affairs (69). с. 61-69. ISSN 0976-4666

Буртовська, В., Клімова, І. О. (2024) Аналіз конкурентоспроможності підприємств сфери послуг й основні напрями її підвищення. Економіка. Управління. Інновації (35). с. 7-19. ISSN 2410-3748

Кримська, А. О., Балик, У. О., Клімова, І. О. (2023) Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії (26). ISSN 2786-586X

Клімова, І. О. (2023) Маркетинг та брендинг територій. Наукові перспективи (35). ISSN 2708-7530

Іваненко, В. О., Кащук, К. М., Боцян, Т. В., Клімова, І. О. (2022) Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability. Бізнес Інформ (12). с. 2548-263. ISSN 2222-4459

Іваненко, В. О., Боцян, Т. В., Клімова, І. О. (2022) АВС-аналіз як дієвий аналітичний інструмент в системах маркетингу та менеджменту закладів ресторанного господарства. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі (7). с. 5-15. ISSN 2786-4820

Хмарська, І. А., Кучерява, К. Я., Клімова, І. О. (2022) Особливості післявоєнного відновлення економіки України. Економіка та суспільство (42). ISSN 2524-0072

Клімова, І. О., Кащук, К. М. (2019) Зарубіжний досвід соціально-економічного розвитку регіонів та можливість його впровадження в України. Економіка. Управління. Інновації (24). с. 38-57. ISSN 2410-3748

Клімова, І. О. (2019) Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці.

Клімова, І. О. (2018) Інформаційне забезпечення статистичного вивчення ринку аграрної продукції. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О. (2018) Сутність інноваційного потенціалу підприємства. Економіка. Управління. Інновації (2(23)). ISSN 2410-3748

Харчук, Д., Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Міліневський, В. Г., Клімова, І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Клімова, І. О. (2016) Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні. Economy and society: modern for human development.

Клімова, І. О. (2016) Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі. Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи.

Клімова, І. О. (2015) Аналіз рівня конкурентоспроможності експорту та імпорту послуг України. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 53-55.

Клімова, І. О. (2014) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ РАЙОНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПОКАЗНИКАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ. Економіка. Управління. Інновації. (13). с. 56-61.

Клімова, І. О. (2011) Ринок сільськогосподарської продукції: особливості розвитку та проблемні питання формування інфраструктури. Прикладна статистика: проблеми теорії та практики. (8). с. 138-147.

Клімова, І. О. (2011) Статистичні інформаційні джерела. Вісник ЖДТУ, 1 (15). с. 326-328.

Клімова, І. О. (2011) Статистичні інформаційні джерела як основа ринкових досліджень. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Економічні науки. (1 (55)). с. 326-328.

Клімова, І. О. (2010) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПЕРВИННОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОГО РЕГІОНУ. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Економічні науки. (2 (52)). с. 329-335.

Клімова, І. О. (2009) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Вісник Житомирського державного технологічного університету (3 (49)). с. 238-240.

Клімова, І. О. (2009) Статистичний аналіз ринку картоплі. Науковий вісник Державної академії статистики, обліку та аудиту (4 (25)). с. 17-20.

Клімова, І. О. (2008) Порівняльний аналіз статистичних показників урожайності сільськогосподарських культур Житомирської області та досліджуваного господарства. Прикладна статистика: проблеми теорії та практики (3). с. 409-419.

Клімова, І. О. (2008) Статистичне вивчення врожайності картоплі в Україні. Науковий вісник Державної академії статистики, обліку і аудиту (3 (20)). с. 11-18.

Розділ книги

Клімова, І. О. (2017) Нестандарт, креатив та епатаж – реальне обличчя сучасної реклами. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 148-165.

Клімова, І. О. (2016) Особливості розвитку та проблемні питання функціонування ринку сільськогосподарської продукції. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія. О. О. Євенок, ЖДТУ.

Клімова, І. О. (2015) Сучасний стан та тенденції використання трудового потенціалу у сільськогосподарських підприємствах. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. ЖДТУ, Житомир, с. 225-233.

Монографія

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Химич, О. В., Агєєва, І. В., Клімова, І. О. (2024) Stabilisation of the Regional Economy in Wartime: Lessons from Past Experiences and Adaptation Strategies. In: World conference on future innovations and sustainable solutions, September 1th – November 1th, 2024, Poland.

Клімова, І. О., Строганова, А. (2018) Інтегровані маркетингові комунікації. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О., Попіль, М. (2018) Вплив криптовалют на маркетинг. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О., Харчук, Д. (2018) Досвід управління розвитком регіону в країнах з розвиненою ринковою економікою. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О., Никодюк, С. (2018) СМС-маркетинг та розсилка реклами в месенджерах як інструмент мобільного маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О., Дударчик, В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Клімова, І. О., Дударчик, В. (2017) Використання event-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О., Харчук, Д. (2017) Сучасний стан соціально-економічного розвитку регіонів України: проблеми і перспективи. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Книга

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Кащук, К. М., Пойта, І. О., Клімова, І. О. (2020) Збірник тез доповідей ІV Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку". ЖДУ ім. І.Франка, ЖДУ ім. І.Франка.

Вікарчук, О. І., Боцян, Т. В., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Кащук, К. М., Клімова, І. О. (2018) Збірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Вікарчук, О. І., Павловська, Л. Д., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Дисертація

Клімова, І. О. (2012) Статистичне вивчення ринку сільськогосподарської продукції. Автореферат thesis, Національна академія статистики, обліку та аудиту Державної служби статистики України.

Навчальний матеріал

Фостолович, В. А., Боцян, Т. В., Клімова, І. О. (2022) Економіка і фінанси підприємства: методичні рекомендації для підготовки до практичних занять здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент». [Навчальний матеріал]

Інший

Фостолович, В. А., Боцян, Т. В., Клімова, І. О. (2022) Економіка і фінанси підприємства: методичні рекомендації для підготовки до практичних занять здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07«Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент». ЖДУ ім. І. Франка.

Іваненко, В. О., Клімова, І. О. (2021) Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом. ХНАДУ.

Клімова, І. О., Кащук, К. М. (2021) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з освітніх компонент Політичний менеджмент, Політичний маркетинг, Політична аналітика і технології політичного звіту. ЖДУ ім. І. Франка.

Клімова, І. О. (2021) Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект. УНУС.

Клімова, І. О., Кащук, К. М., Іваненко, В. А., Ніколаєнко, С. М., Фостолович, В. А. (2021) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до виконання дипломних робіт здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг та 073 Менеджмент. ЖДУ ім. І. Франка.

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Харчишина, О. В. (2021) Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Wed Dec 25 22:33:55 2024 EET.