Вгору на рівень |
Башманівська, Л. А., Башманівська, І. В., Кучерук, О. А., Юрчук, О. О., Башманівський, В. І. (2024) Використання засобів ІКТ для розвитку навичок аудіювання здобувачів вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 101 (3). с. 28-41. ISSN 2076-8184
Кучерук, О. А. (2024) Підготовка майбутнього вчителя до навчання риторики учнів ліцею з використанням цифрових інструментів. Нові технології навчання (98). с. 119-128. ISSN 2710-3579
Кучерук, О. А., Шурхно, Н. Ф. (2023) Комунікативна поведінка учнівської молоді в сучасному медіапросторі. Дитинство. Література. Культура. Освіта. Книга абстрактів І Міжнародної мультидисциплінарної наукової конференції (5 – 7 жовтня 2023 р.). с. 86-89.
Кучерук, О. А., Башманівська, Л. А., Шурхно, Н. Ф. (2023) Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів ліцеїв: лінгводидактичний аспект. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи (60). с. 215-228. ISSN 2312-1548
Кучерук, О. А., Путята, Г. А. (2023) Формування інфомедійної грамотності дітей українців на уроках української мови в німецьких школах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). с. 245-272. ISSN 2663-6387
Кучерук, О. А., Кратюк, С. А., Шурхно, Н. Ф. (2023) Формування інформаційної грамотності в процесі вдосконалення культури мовлення учнівської молоді. Актуальні проблеми мовознавства та лінгвометодики в умовах війни в Україні. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (з міжнародною участю), 21 лютого 2023 року.
Кучерук, О. А., Гилярська, О. І., Караман, О. В., Корицька, Г. Р., Дика, Н. М. (2022) Використання електронних навчальних ресурсів для формування риторичної компетентності майбутніх вчителів педагогічних коледжів. Інформаційні технології і засоби навчання, 92 (6). ISSN 2076-8184
Кучерук, О. А. (2021) Блог викладача як освітній медіаресурс та його роль у формуванні інфомедійної грамотності майбутнього вчителя-словесника. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 210-217.
Кучерук, О. А., Сергієнко, Б. Б., Шурхно, Н. Ф. (2021) Проєктна діяльність як компонент лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО (4). с. 1-8.
Кучерук, О. А. (2020) Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти. Українська мова і література в школі. с. 9-12.
Кучерук, О. А., Магдич, Т. П. (2020) Використання електронних освітніх ресурсів для формування громадянської компетентності учнів ліцею на уроках української мови. Інформаційні технології і засоби навчання, 75 (1). с. 115-126.
Кучерук, О. А., Мойсієнко, В. М., Юрчук, О. О. (2020) Компетентнісний підхід до українськомовної освіти студентів вищої школи. Формування базових і фахових компетентностей студентів у закладах вищої освіти : матеріали науково-практичної конференції. с. 17-20.
Кучерук, О. А. (2020) Навчання української мови на засадах медіаосвіти в загальноосвітній школі: соціокультурний аспект. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. с. 76-80.
Кучерук, О. А., Білявська, В. С., Шевцова, Л. С. (2020) Формування риторично-мовленнєвої культури майбутнього вчителя в процесі навчання польської мови. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94).
Кучерук, О. А., Білявська, В. С. (2020) Формування риторичної культури студентів-полоністів з використанням інтерактивних методів навчання. Українська мова і література в школах України (6). с. 3-6.
Башманівська, Л. А., Кучерук, О. А., Башманівський, В. І. (2019) Media Education as a Factor in The Formation of Media Literacy of Students-Philologists. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (99). с. 48-55. ISSN 2663-6387
Кучерук, О. А., Караман, С. О., Караман, О. В., Вінніков, А. І. (2019) Використання ІКТ для формування фахових компетентностей у майбутніх учителів української мови і літератури. Інформаційні технології і засоби навчання, 71 (3). с. 196-214. ISSN 2076-8184
Кучерук, О. А. (2019) Основні принципи творчого методу Оноре де Бальзака в повісті «Гобсек». Зб. наук. Праць Міжнародної наук.-практ. конференції, присвяченої 220-річчю з дня народження письменника (Бердичів, 15-16 трав. 2019 р.). с. 113-120.
Кучерук, О. А., Башманівська, Л. А. (2019) Розвиток духовно-творчого потенціалу майбутнього вчителя української мови і літератури в процесі лінгводидактичної підготовки. Збірник наукових праць: Проблеми освіти. с. 35-39.
Кучерук, О. А., Караман, С. О., Караман, О. В. (2018) Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Інформаційні технології і засоби навчання, 65 (3). с. 152-165.
Кучерук, О. А. (2018) Проблема навчальної книги з української мови для основної школи. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наук. праць (за мат-лами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) (1). с. 46-51.
Кучерук, О. А. (2018) Розвивальні можливості електронної бібліотеки в системі шкільної мовно-літературної освіти. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», 1 (2 (31)).
Кучерук, О. А. (2018) Сучасні засади дидактики української мови як іноземної. Зошити Міжнародної конференції "Українці Румунії – історія, сучасність та перспективи", 2. с. 224-231.
Кучерук, О. А. (2018) Формування лексичної компетентності учнів засобами комп’ютерних ігор у навчанні української мови. Інформаційні технології і засоби навчання, 63 (1). с. 47-55. ISSN 2076-8184
Кучерук, О. А. (2018) Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів. Українська мова і література в школах України (1). с. 26-31.
Кучерук, О. А. (2017) Образ рідного краю в поетичній моделі світу Антона Лісовського. Українська мова і література в школах України (6). с. 57-62.
Кучерук, О. А. (2017) Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови. Українська мова і література в школі (1). с. 8-13.
Кучерук, О. А. (2017) Співвідношення понять «методика навчання», «технологія навчання», «метод навчання» як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України (1). с. 8-13.
Кучерук, О. А. (2017) Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал (2). с. 94-100.
Кучерук, О. А. (2016) Інтеграція методів і засобів ІКТ у методику навчання української мови. Інформаційні технології в освіті та науці (8). с. 144-148.
Кучерук, О. А. (2016) Історія красномовства крізь призму педагогічної риторики: європейський досвід. Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. с. 25-47.
Кучерук, О. А. (2016) Історія педагогічної риторики в Україні. Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. с. 47-68.
Кучерук, О. А. (2016) Педагогічна риторика як об’єкт наукового дослідження. Педагогічна риторика: історія, теорія, практика : монографія. с. 7-25.
Кучерук, О. А. (2016) Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі українськомовної освіти. Українська мова і література в школах України (1). с. 9-14.
Миржиєвська, Валентина, Кучерук, О. А. (2015) Пізнавальні завдання як засіб оволодіння іменником. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). с. 71-74.
Кучерук, О. А. (2015) Розвиток риторичної компетентності студентів-філологів у процесі риторичної освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі : зб. наук. праць. с. 50-53.
Кучерук, О. А., Миржиєвська, Г. В. (2015) Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України (3). с. 22-26.
Кушнір, Вікторія, Кучерук, О. А. (2015) Формування мовної особистості школяра: когнітивно-комунікативний аспект. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). с. 62-64.
Кучерук, О. А. (2014) Моделювання як структурний елемент проектування сучасного уроку української мови. Українська мова і література в школі (5). с. 6-10.
Кучерук, О. А. (2014) ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Інформаційні технології і засоби навчання, 41 (3). с. 83-91.
Кучерук, О. А. (2014) Систематизація методів навчання української мови. Ucrainica IV. Současná ucrajinistika. Problémy jazyka, literatury a kultury (21). с. 370-373.
Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). с. 6-14.
Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі (2). с. 2-7.
Кучерук, О. А. (2013) Лінгводидактичні засади формування комунікативної компетентності учнів основної школи. Вісник Прикарпатського університету (ХLІХ). с. 184-189.
Кучерук, О. А. (2013) Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики. Українська мова і література в школі (3). с. 10-15.
Кучерук, О. А. (2013) Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики. Українська мова й література в школі (6). с. 20-24. (Неопублікований)
Кучерук, О. А. (2013) Організація навчально-дослідницької діяльності учнів як лінгвометодична проблема. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 19-24. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2013) Педагогічні технології в лінгвометодичній підготовці вчителя-філолога. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова (20). с. 132-136.
Кучерук, О. А. (2013) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 82-87. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2013) Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти. Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового Центру НАПН України (5). с. 58-62.
Кучерук, О. А. (2013) Формування проектної компетентності майбутнього вчителя-словесника в процесі лінгвометодичної підготовки. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (21). с. 159-164.
Кучерук, О. А. (2012) Засоби інформаційно-комунікаційних технологій у системі методів мотиваційного забезпечення процесу навчання української мови [Електронний ресурс]. Інформаційні технології і засоби навчання (1).
Кучерук, О. А. (2012) Цілі створення й використання системи методів навчання української мови в основній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 95-101. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2011) Інтеграція комп'ютерних методів у традиційну систему організації самостійної роботи учнів з української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 72-75. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2010) Інтеграція методів у навчанні мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 66-70. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2010) Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови. Українська мова і література в школі (2). с. 12-15.
Кучерук, О. А. (2010) Методи навчання мови в українському педагогічному дискурсі. Вісник Львівського університету (50). с. 246-253.
Кучерук, О. А. (2010) Методи формування комунікативної компетентності в процесі дидактичного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 77-81. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2010) Формування мовної особистості: від пізнавальних стилів до методів навчання. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (22). с. 64-69.
Кучерук, О. А. (2008) Методи формування мовленнєвої компетентності (від герменевтичного до психолінгвістичного досвіду). Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”: Науково-теоретичний збірник (15). с. 22-25.
Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 29-35. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2007) Шляхи формування мовленнєвої компетентності: психолінгвістичний підхід до навчання рідної мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”: Науково-теоретичний збірник (12). с. 37-41.
Кучерук, О. А. (2006) Образна природа семантики кольороназв в українських фразеологізмах. Дивослово (12). с. 40-42.
Кучерук, О. А. (2006) Сучасні технології навчання мови як методична проблема. Українська мова і література в школі (6). с. 17-21.
Кучерук, О. А. (2005) Гендерні особливості спілкування в етикетних мовленнєвих ситуаціях. Дивослово (8). с. 56-58.
Кучерук, О. А., Вигівська, Г. В. (2005) Елементи інтеграції мистецтв у процесі вивчення літератури. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 48-50. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2002) "Дохристиянські вірування українського народу" І. Огієнка як джерело вивчення духовної культури українців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 94-97. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2001) Естетичний коментар художнього тексту як засіб удосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 74-77. ISSN 2076-6173
Кучерук, О. А. (2006) Лінгводидактичні умови виховання почуття прекрасного. In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, с. 44-50.
Кучерук, О. А. (2006) Навчальний текст як фактор мовно-естетичного впливу. In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови: Навчальний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, с. 27-43.
Кучерук, О. А. (2006) ПРОГРАМА МОВНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ(5-12 класи). In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови:. ЖДУ ім. І. Франка, с. 6-13.
Кучерук, О. А. (2006) Поняття про мовно-естетичне виховання. In: Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, с. 14-27.
Кучерук, О. А. (2001) Самостійна робота студентів з методики української мови. In: методичний посібник. Поліграфічний центр ЖДПУ, с. 4-30.
Кучерук, О. А. (2001) Самостійна робота студентів з методики української мови. In: навчальний посібник. Поліграфічний центр ЖДПУ, с. 31-92.
Кучерук, О. А., Голуб, Н. Б., Горошкіна, О. М., Караман, С. О., Караман, О. В., Климова, К. Я., Башманівська, Л. А., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Грибан, Г. В., Лісовський, А. М., Нищета, В. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С., Пустохіна, В. І., Маліновська, Т. В. (2016) Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. Інший. ТОВ "КНТ", Київ.
Кучерук, О. А., Шурхно, Н. Ф. (2024) Зв'язок читання і формування інформаційної грамотності учнів у процесі мовної освіти. In: І Всеукраїнська науково-практична конференція «Інфомедійна грамотність: виклики і стратегії розвитку в епоху цифровізації», 15 травня 2024 р., Суми.
Кучерук, О. А. (2024) Професійна підготовка майбутнього вчителя філолога до формування екологічної компетентності учнів. In: Актуальні проблеми озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту:, 06-07 черв., 2024, Тернопіль.
Кучерук, О. А., Магдич, Т. П. (2022) Громадянська компетентність у методиці навчання української мови учнів старших класів. ПП "Рута", Житомир.
Кучерук, О. А., Башманівська, Л. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С. (2021) Асистентська педагогічна практика. Методичні рекомендації щодо педагогічної практики аспірантів спеціальності 014 Середня освіта за освітньо-науковою програмою «Теорія та методика навчання (українська мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кучерук, О. А. (2021) Лінгвометодична підготовка майбутніх учителів української мови і літератури з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», с. 213-222.
Кучерук, О. А. (2021) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни «Актуальні проблеми теорії та практики середньої освіти»: для підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта за освітньо-науковою програмою «Теорія та методика навчання (українська мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кучерук, О. А. (2011) Система методів навчання української мови в основній школі: теорія і практика. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Кучерук, О. А. (2009) Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-000-8
Шевцова, Л. С., Кучерук, О. А. (2024) Методика навчання української мови. Практичні заняття. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шевцова, Л. С., Кучерук, О. А. (2024) Методичні вказівки до написання курсових і дипломних робіт з методики навчання української мови. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шевцова, Л. С., Кучерук, О. А. (2024) Самостійна робота з методики навчання української мови: навчально-методичний посібник. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кучерук, О. А., Кривонос, О. М. (2021) Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації Токарської Олесі Анатоліївни. Спецрада PhD ДФ 14.053.003.