Елементи, в яких автор: "Майстренко, Т. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 26.

Стаття

Майстренко, Т. М., Омельчук, Н. В. (2019) Особливості сприймання дітей з інвалідністю. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи.

Майстренко, Т. М. (2018) Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»). Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції, 3. с. 89-90.

Майстренко, Т. М. (2018) Стигматизація осіб з психічними захворюваннями як утруднюючий чинник інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи.

Портницька, Н. Ф., Савиченко, О. М., Майстренко, Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk, ІІІ. с. 395-406.

Стасюк, Т., Майстренко, Т. М. (2016) Психологічні особливості образу сім’ї у дітей дошкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 148-150.

Сиротіна, Т., Майстренко, Т. М. (2016) Психологічні особливості сприймання негативної інформації про тютюнові вироби курцями. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 143-145.

Майстренко, Т. М. (2015) Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 352-359.

Майстренко, Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 177-183. ISSN 2311-8466

Музика, О. Л., Гавриловська, К. П., Тичина, І. М., Майстренко, Т. М., Весельська, А. Л., Оснадчук, Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 58-64. ISSN 2076-6173

Майстренко, Т. М. (2012) Особливості надання ціннісної підтримки студентам залежно від рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (19). с. 130-135. ISSN ISBN 966-7631-15-X

Музика, О. Л., Майстренко, Т. М. (2008) Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи навчання у внз. Проблеми формування конкурентноспроможності фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 14-20.

Музика, О. Л., Майстренко, Т. М., Оснадчук, Ю. О. (2007) Вищій освіті – європейський рівень: досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання на соціально-психологічному факультеті ЖДУ імені Івана Фран. Житомирщина: минуле, сьогодення, поступ у майбутнє: Науковий збірник / За заг. ред. П.Ю. Сауха, О.М Швидак, І.І. Ярмошик та ін., 2. с. 65-75.

Майстренко, Т. М. (2007) Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (3). с. 122-129.

Майстренко, Т. М. (2005) Кредитно-модульна система організації навчання фахівців психологічних спеціальностей. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Навчально-методичне забезпечення кредитно-модульної системи навчального процесу у галузевих університетах”. с. 207-212.

Майстренко, Т. М. (2005) Особливості рефлексії здібностей студентами психологічних та непсихологічних спеціальностей. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Збірник Наукових праць, Ч.1 (6). с. 115-125.

Розділ книги

Майстренко, Т. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психодіагностика». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія»:. ЖДУ ім. І. Франка, с. 256-264.

Майстренко, Т. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Клінічна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, с. 371-387. ISBN 978-966-485-070-1

Майстренко, Т. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психодіагностика». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, с. 360-370. ISBN 978-966-485-070-1

Зображення

Кириченко, В. В., Майстренко, Т. М. (2015) Як подолати стрес ? [Зображення]

Експеримент

Музика, О. Л., Спірін, О. М., Майстренко, Т. М., Загурська, І. С., Оснадчук, Ю. О. (2007) Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на соціально-психологічному факультеті. [Експеримент]

Навчальний матеріал

Загурська, І. С., Гавриловська, К. П., Портницька, Н. Ф., Савиченко, О. М., Фальковська, Л. М., Кириченко, В. В., Майстренко, Т. М., Дем'янчук, Ю. Ю. (2021) Комплексний кваліфікаційний екзамен з психології та комплексний кваліфікаційний екзамен з галузевої психології: методичні рекомендації до підготовки. [Навчальний матеріал]

Майстренко, Т. М. (2017) Методичні рекомендації з курсу «Клінічна психологія». [Навчальний матеріал]

Майстренко, Т. М. (2017) Методичні рекомендації з курсу «Психодіагностика». [Навчальний матеріал]

Мазяр, О. В., Горбунова, В. В., Загурська, І. С., Кирильчук, І. В., Климчук, В. О., Майстренко, Т. М., Никончук, Н. О., Пирог, Г. В., Шмиглюк, О. Г., Музика, О. Л., Музика, О. О., Журавльова, Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Інший

Майстренко, Т. М. (2015) Повернення з зони бойових дій. Пам’ятка для сімей військовослужбовців, які повернулися з зони АТО. Вид-во Євенок О.О., Житомир.

Музика, О. Л., Майстренко, Т. М. (2008) ПОЛОЖЕННЯ про кредитно-модульну систему організації навчального процесу. соціально-психологічний факультет.

Цей список був створений у Tue Dec 24 16:57:36 2024 EET.