![]() | перехід на Верхній рівень |
Майстренко Т. М., Омельчук Н. В. (2019) Особливості сприймання дітей з інвалідністю. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи.
Майстренко Т. М. (2018) Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»). Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції, 3. С. 89–90.
Майстренко Т. М. (2018) Стигматизація осіб з психічними захворюваннями як утруднюючий чинник інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи.
Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Майстренко Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk, ІІІ. С. 395–406.
Стасюк Т., Майстренко Т. М. (2016) Психологічні особливості образу сім’ї у дітей дошкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 148–150.
Сиротіна Т., Майстренко Т. М. (2016) Психологічні особливості сприймання негативної інформації про тютюнові вироби курцями. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 143–145.
Майстренко Т. М. (2015) Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 352–359.
Майстренко Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 177–183. ISSN 2311-8466
Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 58–64. ISSN 2076-6173
Майстренко Т. М. (2012) Особливості надання ціннісної підтримки студентам залежно від рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (19). С. 130–135.
Музика О. Л., Майстренко Т. М. (2008) Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи навчання у внз. Проблеми формування конкурентноспроможності фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 14–20.
Музика О. Л., Майстренко Т. М., Оснадчук Ю. О. (2007) Вищій освіті – європейський рівень: досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання на соціально-психологічному факультеті ЖДУ імені Івана Фран. Житомирщина: минуле, сьогодення, поступ у майбутнє: Науковий збірник / За заг. ред. П.Ю. Сауха, О.М Швидак, І.І. Ярмошик та ін., 2. С. 65–75.
Майстренко Т. М. (2007) Проблема регуляції навчальної діяльності в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (3). С. 122–129.
Майстренко Т. М. (2005) Кредитно-модульна система організації навчання фахівців психологічних спеціальностей. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Навчально-методичне забезпечення кредитно-модульної системи навчального процесу у галузевих університетах”. С. 207–212.
Майстренко Т. М. (2005) Особливості рефлексії здібностей студентами психологічних та непсихологічних спеціальностей. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Збірник Наукових праць, Ч.1 (6). С. 115–125.
Майстренко Т. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психодіагностика». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія»:. ЖДУ ім. І. Франка, С. 256–264.
Майстренко Т. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Клінічна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 371–387. ISBN 978-966-485-070-1
Майстренко Т. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психодіагностика». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 360–370. ISBN 978-966-485-070-1
Загурська І. С., Гавриловська К. П., Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Фальковська Л. М., Кириченко В. В., Майстренко Т. М., Дем'янчук Ю. Ю. (2021) Комплексний кваліфікаційний екзамен з психології та комплексний кваліфікаційний екзамен з галузевої психології: методичні рекомендації до підготовки. [Навчальний матеріал]
Майстренко Т. М. (2017) Методичні рекомендації з курсу «Клінічна психологія». [Навчальний матеріал]
Майстренко Т. М. (2017) Методичні рекомендації з курсу «Психодіагностика». [Навчальний матеріал]
Мазяр О. В., Горбунова В. В., Загурська І. С., Кирильчук І. В., Климчук В. О., Майстренко Т. М., Никончук Н. О., Пирог Г. В., Шмиглюк О. Г., Музика О. Л., Музика О. О., Журавльова Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Кириченко В. В., Майстренко Т. М. (2015) Як подолати стрес ? [Зображення]
Майстренко Т. М. (2015) Повернення з зони бойових дій. Пам’ятка для сімей військовослужбовців, які повернулися з зони АТО. Вид-во Євенок О.О., Житомир.
Музика О. Л., Майстренко Т. М. (2008) ПОЛОЖЕННЯ про кредитно-модульну систему організації навчального процесу. соціально-психологічний факультет.
Музика О. Л., Спірін О. М., Майстренко Т. М., Загурська І. С., Оснадчук Ю. О. (2007) Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на соціально-психологічному факультеті. Житомирський державний університет імені Івана Франка.