Елементи, в яких автор: "Рудницька, Н. Ю."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 85.

Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2024) Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної (дипломної) роботи. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2024) Методичні рекомендації з навчальної практики з підготовки до організації літнього відпочинку дітей. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2024) Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до впровадження креативних освітніх технологій. Вісник науки та освіти (26). с. 1281-1290. ISSN 2786-6165

Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 122-124.

Коновальчук, І. М., Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Вісник науки та освіти (19). с. 923-936. ISSN 2786-6165

Словінська, І. В., Рудницька, Н. Ю. (2023) Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2023) Методичні матеріали до навчальної практики з організації інклюзивного навчання у початкових класах. ЖДУ імені Івана Франка.

Тушинська, О. О., Рудницька, Н. Ю. (2023) Організаційно-педагогічні умови формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 138-141.

Рудницька, Н. Ю., Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М. (2023) Потенціал театрального мистецтва у формуванні соціальної компетеності учнів початкової школи. Актуальні питання гуманітарних наук, 3 (60). ISSN 2308-4855

Садурська, Л. М., Рудницька, Н. Ю. (2023) Розвиток творчих здібностей на уроках “Я досліджую світ” засобами ігрових технологій. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

Рудницька, Н. Ю. (2023) Формування математичної компетентності в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 57-59.

Сарафінчан, Д. О., Рудницька, Н. Ю. (2023) Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 128-131.

Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю., Шанскова, Т. І. (2022) Методичні рекомендації з виробничої літньої педагогічної практики. ЖДУ ім. Івана Франка.

Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М., Шанскова, Т. І. (2022) Методичні рекомендації з виробничої педагогічної практики у початкових класах. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Рудницька, Н. Ю. (2022) Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. с. 63-66.

Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2022) Формування громадянської компетеності учнів початкових класів в умовах становлення нової української школи. Актуальнi питання гуманiтарних наук: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка, 2 (57). с. 285-292.

Бусько, Ю. В., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування критичного мислення в учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій на уроках "Я досліджую світ". Формування критичного мислення в учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій на уроках "Я досліджую світ".

Прохоренко, Н. І., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання на уроках "Я досліджую світ" в початкових класах. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Вознюк, В. О., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування моральних якостей учнів початкових класів шляхом використання ігрових технологій на уроках "Я досліджую світ". Формування моральних якостей учнів початкових класів шляхом використання ігрових технологій на уроках "Я досліджую світ".

Потапенко, К. В., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування пізнавальної активності на інтегрованих уроках "Я досліджую світ". Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Колесник, Н. Є., Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М., Максимець, С. М. (2021) Economic, psychological, pedagogical and methodological basis of professional training of future teachers of primary classes in the context of ideas of a new ukrainian school. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики (3(38)). с. 522-529. ISSN 2306-4994

Рудницька, Н. Ю. (2021) Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

Рудницька, Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 197-202.

Рудницька, Н. Ю. (2020) Шляхи та засоби розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів в умовах впровадження Нової української школи. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи. с. 15-20.

Колесник, Н. Є., Яворська, Т. Є., Танська, В. В., Максимова, О. О., Піддубна, О. М., Підгурська, В. Ю., Плотницька, О. В., Самойлюкевич, І. В., Чернишова, А. М., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю., Кравець, В. С., Мазко, О. П., Тарнавська, Н. П., Басюк, Н. А., Коновальчук, І. М., Федорова, М. А., Шмельова, Т. В., Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.

Рудницька, Н. Ю. (2019) Використання диференційованого навчання на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми та перспективи дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі: зб. науково - метод. праць. с. 17-21.

Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю. (2019) Методичні рекомендації з педагогічної практики (в літніх оздоровчих таборах). Житомир.

Рудницька, Н. Ю. (2019) Проектні технології на уроках математики в початковій школі. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення нової української школи: компетентнісний підхід»: збірник наукових праць. с. 80-84.

Рудницька, Н. Ю. (2019) Сучасні технології навчання математики у початковій школі в контексті впровадження ідей Нової української школи. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. с. 215-287.

Рудницька, Н. Ю. (2018) Використання інтегрованого навчання на уроках математики в початкових класах. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. с. 248-251.

Тернопільська, В. І., Максимова, О. О., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2018) Позиція толерантності та її виховання у старших дошкільників та молодших школярів. Позиція толерантності та її виховання у старших дошкільників та молодших школярів.

Вознюк, О. В., Войненко, К. В., Мазко, О. П., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Коновальчук, І. І., Павленко, В. В., Рудницька, Н. Ю., Тарнавська, Н. П., Колесник, Н. Є. (2017) Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць. ФО-П «Н. М. Левковець», Житомир.

Рудницька, Н. Ю. (2016) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування пізнавального інтересу на уроках математики. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. с. 106-109.

Рудницька, Н. Ю. (2016) Роль сучасних технологій навчання математики у початковій школі у підготовці майбутніх фахівців. Молодь і ринок : наук.-пед. журн (36). с. 67-71.

Весельська, І., Рудницька, Н. Ю. (2015) Вплив нестандартних уроків на рівень засвоєння знань, умінь і навичок учнів. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Шевчук, С. В., Рудницька, Н. Ю. (2015) Доцільність застосування дидактичних ігор на уроках математики в першому класі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Рудницька, Н. Ю. (2015) Особливості використання інтерактивних технологій навчання математики у процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 77-81.

Рудницька, Н. Ю. (2015) Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Кондратюк, Т., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток економічних понять у молодших школярів на уроках математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Козаченко, М., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток логічного мислення під час розв'язування типових задач. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Рихліцька, Ю., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток логічного мислення учнів початкових класів при розв’язанні нестандартних задач. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Керімова, О., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток логічного мислення учнів початкових класів під час розв’язування задач. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Проскурова, Л., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток математичних знань в учнів початкових класів засобами диференціації. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Окончук, Г. С., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток просторових уявлень в учнів початкових класів під час вивчення геометричного матеріалу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Бабова, Г., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток просторових уявлень в учнів початкових класів під час вивчення геометричного матеріалу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Богуш, О., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів на уроці математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Кас'ян, К., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток умінь в учнів початкових класів розв`язування складених задач. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Протасюк, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2015) Розвиток умінь в учнів початкових класів розв’язувати складанні задачі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Кушніренко, А., Рудницька, Н. Ю. (2015) Роль цікавих завдань з математики в розвитку пізнавальних здібностей першокласників. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Рудницька, Н. Ю., Муравська, Т. П. (2015) Формування алгоритмічної культури молодших школярів. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Рогот, А., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування в молодших школярів початкових уявлень про дроби. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Цехмейструк, Ю., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування в молодших школярів початкових уявлень про дроби. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Марченко, В. В., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування в учнів початкових класів обчислювальних навичок на уроках математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Гаєвська, Л., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування в учнів початкових класів прийомів самоконтролю при вивченні додавання і віднімання в концентрі «багатоцифрові числа». Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Кричковська, В., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування геометричних компетенцій при вивченні математики в школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Бихал, Т., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування геометричних компетенцій при вивченні математики у початковій школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Давидова, В. М., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування навичок самостійної діяльності учнів початкової школи на уроках математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Бричка, І., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування навичок усного додавання та віднімання двоцифрових чисел. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Бабійчук, А. Ю., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах десяти. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Басюк, Н. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування соціальної компетентності молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи. Проблеми освіти: зб. наук. праць (84). с. 10-14.

Сафонова, О., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування умінь в учнів початкових класів розв'язувати прості задачі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Марчук, А., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування умінь в учнів початкових класів розв’язувати складені задачі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Древа, О. В., Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування умінь розв’язувати прості задачі в учнів початкових класів. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Рудницька, Н. Ю. (2014) Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. с. 74-78.

Рудницька, Н. Ю., Синиця, М. О. (2012) Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі. Збірник наукових робіт за заг. ред. Басюк Н.А., Тарнавської Н.П. с. 29-33.

Рудницька, Н. Ю., Синиця, М. О. (2012) Використання мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 398-402.

Пустова, Т. В., Рудницька, Н. Ю. (2012) Екологічне виховання учнів початкових класів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 385-387.

Гуринчук, Тетяна, Рудницька, Н. Ю. (2012) Завдання і зміст громадянського виховання учнiв початкових класiв. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 270-272.

Граб, Тетяна, Рудницька, Н. Ю. (2012) Моральне виховання молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 261-263.

Мельник, Г. М., Рудницька, Н. Ю. (2012) Педагогічні умови ефективного розвитку патріотичних почуттів у молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 349-351.

Рудницька, Н. Ю. (2011) Використання краєзнавчого матеріалу в навчанні школярів радянської Волині. In: Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, с. 452-475.

Басюк, Н. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю. (2010) Організація життєдіяльності в літньому оздоровчому таборі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 68-71. ISSN 2076-6173

Рудницька, Н. Ю., Синиця, М. О. (2010) Педагогічні технології в початковій школі: Методичні рекомендації. Керівництво. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Рудницька, Н. Ю. (2010) Проблема збереження пам’яток національної культури в 20-ті роки ХХ століття. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. с. 16-19.

Басюк, Н. А., Рудницька, Н. Ю. (2010) Роль керівника медичного закладу у створенні соціально-психологічного клімату в колективі. Актуальні питання сімейної медицини (VIII Міжрегіональна науково-.

Рудницька, Н. Ю., Гужанова, Т. С., Вірковський, А. П. (2009) Сучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складових. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 51-54.

Вірковський, А. П., Рудницька, Н. Ю. (2008) Толерантність як соціально-педагогічне явище. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 53-56.

Вірковський, А. П., Рудницька, Н. Ю. (2007) Методи "Супернавчання" як ефективна інновація в педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 76-78.

Рудницька, Н. Ю. (2005) Використання історико-педагогічного досвіду в організації системи позаурочного виховання школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 118-120.

Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю. (2005) Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 38-40. ISSN 2076-6173

Рудницька, Н. Ю. (2004) В.Г. Скороход про принципи й методи краєзнавчої роботи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 11-14.

Рудницька, Н. Ю. (2003) Використання вчителями краєзнавчого матеріалу в навчально-виховному процесі: історико-педагогічний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 230-233.

Рудницька, Н. Ю. (2003) Розвиток шкільного краєзнавства на Волині (ХІХ – початок ХХ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 102-104.

Рудницька, Н. Ю. (2002) І.Огієнко і шкільне краєзнавство Волині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 57-59.

Рудницька, Н. Ю. (1999) Тенденції та суттєві особливості вивчення краєзнавства учнями початкових шкіл Волині (20-ті рр. ХХ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 24-27.

Цей список був створений у Fri Nov 22 03:05:58 2024 EET.