Вгору на рівень |
Boychevska, I. B. (2014) Specific Features of Foreign Languages Teachers’ Training in Europe. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Gembaruk, А. S. (2014) Testing in Foreign Language Teaching. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Grebenkina, A. O. (2014) Master’s Degree in Project Management in the University of Sydney. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Komisarenko, T. M. (2014) Women Education in Great Britain. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Pochynok, L. I. (2014) The main principles of optimization of teaching a foreign language process in a non-language higher school. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Shcherban, I. Y. (2014) Modern Second-Language Methods and Approaches. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Solovyova, N. M. (2014) Individual oriented parameters of educational guide to a second languages teaching in the view of foreign linguists. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Vakhotskyi, M. M. (2014) Collocational competence of medical students in learning english as a foreign language. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Єсаулова, М. Д. (2014) PHRASEOLOGICAL MEANS OF EXPRESSION OF POSITIVE EMOTIONS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 117-120.
Андрійчук, Н. М. (2014) Феномен культурної конотації як засіб формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів молодших курсів спеціалізованих ВНЗ (на матеріалі творів Агати Крісті). Літературознавство. Фольклористика. Культурологія. Збірник наукових праць. с. 322-330.
Андрійчук, Н. М. (2014) Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів, які вивчають кілька іноземних мов, на заняттях з домашнього читання в спеціалізованих ВНЗ. Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І.М. Шоробура. с. 14-18.
Архіпова, О. М. (2014) Передові умови стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Барабаш, Н. В. (2014) Using the game training project method during nurse education. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції: матеріали Всеукраїнської науково -практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 8-9.
Бевзенко, Д. (2014) OVERWHELMING FEELING OF RESENTMENT. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей.
Безрукова, A. Р. (2014) Методика розробки, проведення та забезпечення навчальних занять при очно-дистанційному навчанні під час вивчення англійської мови не на мовних спеціальностях. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Бердес, Анна (2014) CAN SLIDESHARE SERVICE BE USEFUL FOR TEACHER? Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 9-11.
Бицко, Н. І. (2014) Формування лінгвістичної компетенції студентів фармацевтичного факультету при вивченні латинської ботанічної номенклатури. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Большакова, Н. О. (2014) Вивчення іноземних мов на факультативних заняттях студентами немовних спеціальностей. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 11-13.
Браславська, Даша (2014) USING OF PUBLISHER ENVIRONMENT IN TEACHER’S EDUCATIONAL ACTIVITY. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 14-15.
Будник, Т. (2014) Modeling of voltammetric characteristic for tunneling-resonant structure based on AlGaAs/GaAs semiconductor. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 15-17.
Біла, О. Р. (2014) Елементи введення старогрецької мови на заняттях з латинської мови. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Білошицька, Т. Ю. (2014) Педагогічне консультування як наукова проблема. Вплив досягнень психологічних і педагогічних наук на розвиток сучасного суспільства» : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. с. 11-15.
Біляк, І. В. (2014) Ігровий заголовок як засіб впливу в англомовному новинному медіатексті. Збірник наукових праць Київського національного університету ім. Т. Шевченка за матеріалами всеукраїнської наукової конференції за участю молодих учених «Мова, свідомість, художня творчість, Інтернет у дзеркалі сучасних філологічних студій». с. 43-51.
Василенко, Оксана (2014) TEMPERAMENT AS A PSYCHOLOGICAL CONSEPT. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 107-109.
Васильківський, О. Л. (2014) The history of Ukraine in historiographic sources of the 17th and 18th centuries. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 109-110.
Войткевич, Н. І. (2014) Роль елективних курсів, факультативної та гурткової роботи у викладанні іноземних мов для студентів-медиків. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Вольницька, Д. О. (2014) ДІАХРОНІЧНИЙ АСПЕКТ ТОПІКАЛІЗАЦІЇ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 199-204. ISSN 2076-6173
Вольницька, Д. О. (2014) Х-ШТРИХ ТЕОРІЯ НОАМА ХОМСЬКОГО. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 229-232.
Ворона, Вікторія (2014) HOW TO MAKE CHOREOGRAPHY MORE EFFECTIVE? Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 113-115.
Гаврилюк, Анастасія (2014) USING OF NEW LEARNING TOOLS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 27-29.
Галай, О. В. (2014) Соціокультурний аспект у викладанні іноземних мов. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Горячковська, О. В. (2014) Структура та зміст навчально-методичного посібника для студентів І курсу факультетів філології та журналістики. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Грибенюк, І. І. (2014) MOTIVATION AS MANAGEMENT GENERAL FUNCTION. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 29-31.
Давидович, С. С. (2014) Функціонально-комунікативні характеристики алюзії у творах С. Ахерн. [Експеримент] (Неопублікований)
Давидович, С. С. (2014) Функціональні особливості літературно-художніх алюзій у романі С. Агерн “A Place Called Here”. Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців за міжнародної участі «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації». с. 239-244.
Демянчук, О. С. (2014) Вибір ефективних методів навчання іноземної мови студентами непрофільних спеціальностей за визначеними критеріями. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Дзон, А. А. (2014) GENDER AND PSYCHOLOGY. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 24-27.
Дригало, А. В. (2014) Training of professional competence of nurses while studying core subjects. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 20-21.
Дудик, Н. Т., Зевченко, Т. М. (2014) Особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності на заняттях з іноземної мови. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Дяблова, К. А. (2014) NATIONAL PRESERVE «TAURIC CHERSONESE» – UNESCO WORLD CULTURAL HERITAGE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 21-24.
Дєнічєва, О. І. (2014) Влияние миграционного потока на развитие гуманитарного образования в Австрии. Азимут научных исследований: педагогика и психология. с. 29-31.
Дєнічєва, О. І. (2014) Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (4–5 березня 2014 року, м. Суми). с. 53-55.
Дєнічєва, О. І. (2014) Передумови реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. с. 39-48.
Дігтярук, В. А. (2014) INFORMATION TECHNOLOGY IN MODERN LIFE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 18-20.
Загребнюк, Ю. (2014) Теоретичні підходи до трактування поняття «Професійна орієнтація». Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Запоточна, Л. І. (2014) Особливості використання інтерактивних прийомів навчання в практиці оволодіння англійською мовою студентів медичних вузів. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Заріцька, І. (2014) THE STUDY OF STUDENTS’ ABILITY TO SOLVE PROBLEMS WITH PARAMETERS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 120-124.
Зелінська, Ірина (2014) WHAT ARE LEARNING DISABILITIES? Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 124-125.
Зозуля, Л. М. (2014) Інноваційні технології як засіб підвищення якості освітнього процесу. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Капелюшна, Т. В. (2014) Основні тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Капертехова, Л. В. (2014) THE NECESSITY TO INTRODUCE NURSING STANDARDS IN CHILDREN’S HOSPITALS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 31-32.
Коваленко, Б. О. (2014) Комунікативні стратегії спілкування “англо-американців” з представниками іспаномовних етносів. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Козир, О. А. (2014) Специфіка викладання іноземної мови для студентів немовних спеціальностей. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кондратюк, В. (2014) DEMOCRATIC SCHOOLS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 35-37.
Корчинський, Костянтин (2014) Polish Uprising of 1863-1864 in the Right-bank UKRAINE AND BELARUS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 37-41.
Котенко, О. О. (2014) CURRENT TRENDS IN THE ENTERPRISE INCENTIVE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 41-44.
Кравченко, Ірина (2014) PUBLIC ATTITUDE OF THE PROBLEM OF HIV/AIDS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 44-46.
Кравченко, В. С. (2014) Elderly Nutrition Problems. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 46-47.
Кравченко, Я. Г., Побірченко, Н. С. (2014) Методика та вимоги до проведення та забезпечення навчальних занять з англійської мови. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Краснобока, О. Ю. (2014) Німецька колонізація Волинської губернії в кінці XVIII – 70-х рр. ХІХ ст. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кузнецова, Анна (2014) STANDARTISATION OF NURSING PROCESS IN GYNECOLOGY DEPARTMENT. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 47-49.
Кузнєцова, І. В. (2014) СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НЕСПЕЦІАЛЬНОМУ ВНЗ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 78-80.
Кузнєцова, І. В., Кузнєцова, Г. В. (2014) Засоби передачі прихованого смислу в англомовному художньому дискурсі: прагмакогнітивний аспект. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, серія «Філологічні науки. Мовознавство». с. 133-138.
Кузнєцова, І. В., Кузнєцова, Г. В. (2014) Засоби передачі прихованого смислу в англомовному художньому дискурсі:прагмакогнітивний аспект. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. с. 133-138.
Кузнєцова, Г. В. (2014) Алюзія як лінгвістичне явище. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». с. 89-91.
Кузнєцова, Г. В. (2014) ДЕЯКІ ВИДИ ПРИХОВАНОГО СМИСЛУ В КОГНІТИВНОМУ АСПЕКТІ (на матеріалі художнього дискурсу). Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 277-280.
Кузнєцова, Г. В. (2014) Деякі види прихованого смислу в когнітивному аспекті (на матеріалі художнього дискурсу). Матеріали міжнародної науково-методичної конференції "SMART- ОСВІТА: РЕСУРСИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ". с. 277-280.
Кузнєцова, Г. В. (2014) Напрямки вивчення алюзії як лінгвістичного явища. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету: [збірник]. с. 248-251.
Кухарьонок, С. С. (2014) Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 59-61.
Кухарьонок, С. С. (2014) Використання автентичного тексту як засобу формування соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей. Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей. (Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 6-7 червня 2014 року). с. 80-84.
Кухарьонок, С. С. (2014) Формування соціокультурної компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Проблема та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії.(ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція). с. 138-139.
Кухарьонок, С. С. (2014) ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 80-84.
Лавренчук, Анжеліка (2014) The role of family nurses in prevention of arterial hypertension. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 49-50.
Лагодзінська, В. С. (2014) Викладання іноземних мов у вищій школі: новітні підходи. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Лапа, Г. М. (2014) Сучасні методи навчання іноземних мов з огляду на новітні зарубіжні дидактичні концепції розвитку іншомовної комунікації. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Лаухіна, І. С. (2014) Переосмислення принципу світськості у функціонуванні французької шкільної освіти. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Левківська, К. В. (2014) Актуалізація суб’єктної позиції учасників освітнього процесу інноваційних навчальних закладів як передумова розвитку аксіологічної сфери. Психологічні та педагогічні науки у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. с. 7-10.
Левківська, К. В. (2014) Аналіз ціннісної сфери інноваційного навчального закладу. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць / гол. ред. І.М. Шорробура. с. 102-107.
Лехкун, Г. В. (2014) Навчання іншомовної компетенції студентів медичних вишів. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Лижко, А. О. (2014) Teaching children with type 1 diabetes as a way to their life improvement. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 55-57.
Луцько, Сергій (2014) SMOKING AND ITS HARMFUL EFFECTS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 53-55.
Ліневич, Роман (2014) Occupation Regime on the Territory of Lubar 1941-1944. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 51-53.
Лісова, Ю. О. (2014) Лінгвокогнітивний аспект дослідження психоемоційного стану самотності персонажа. Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 296-300.
Лісова, Ю. О. (2014) Соціокультурна компетенція ‒ складова оволодіння іноземною мовою студентами немовних спеціальностей. Матеріали І Всеукраїнського науково практичного вебінару. с. 95-100.
Лісова, Ю. О. (2014) Комунікативно-прагматичні способи відображення психоемоційного стану самотності постмодерністського персонажа. Мова у світлі класичної спадщини та сучасних парадигм: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. с. 61-64.
Лісова, Ю. О. (2014) Концептуальні моделі відображення психоемоційного стану самотності персонажа у французькій постмодерністській прозі. Інший. Київ: Вид. центр КНЛУ.
Лісова, Ю. О. (2014) Соціокультурна компетенція як складова оволодіння іноземною мовою студентами немовних спеціальностей. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 67-69.
Макаревич, О. О. (2014) Діалектні особливості уніфікації дієслівних основ середньоанглійського періоду. Всеукраїнська студентсько-наукова конференція “Сучасні напрямки лінгвістичних досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов”. с. 24-28.
Макаревич, О. О. (2014) МООС курси як засіб залучення студентів внз до самостійної роботи. Збірнику матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 69-73.
Макаревич, О. О. (2014) Особливості розпаду системи класів сильних і слабких дієслів (на матеріалі пам’яток середньоанглійської мови). [Експеримент] (Неопублікований)
Макаревич, О. О. (2014) Специфічні риси уніфікації класів слабких дієслів в группах діалектів середньоанглійського періоду. Збірник матеріалів ІI Міжнародної студентської Інтернет-конференції Англійська мова у міждисциплінарному контексті безперервної освіти. с. 124-127.
Макаренко, Н. В. (2014) Рольова гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції студентів немовних факультетів. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 70-73.
Макарчук, Н. В. (2014) Семантична структура бінарних опозицій у «Тригрошовому романі» Б. Брехта. Збірник матеріалів VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, − Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації від 21 березня 2014, 2. с. 28-33.
Макарчук, Н. В. (2014) Структура макроконцепту «ВЛАДА» у «Тригрошовому романі» Б. Брехта. Студентський науково-літературний часопис «Semper tiro» (3). с. 16-21.
Марцинівська, Л. О. (2014) DERIVATIVE FORMULAS IN DIFFERENTIAL GEOMETRY COURSE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 57-60.
Матюк, Б. М. (2014) FOREIGN TOURISM IN UKRAINE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 60-62.
Мельник, Н. І. (2014) SPORTMEN UNDER PSEUDONYMS. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 62-64.
Мисечко, Є. М. (2014) Exploring social content of information gap technique in the English classroom. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(12). с. 6-10.
Мисечко, О. Є. (2014) Socio-cultural context of modern ESP teaching. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 83.
Мисечко, О. Є. (2014) Европейская модель оценивания профессиональных педагогических компетенций будущего учителя-филолога. Cб. матер. II Всероссийской (с международным участием) ежегодной научно-практической конференции (9 апреля 2014 г.; РФ, г. Нижний Тагил) / Под общ. ред. Н.Г.Никокошевой, Г.В.Куприяновой, А.С.Цеповой; ГБОУ СПО СО "Нижнетагильский педагогический колледж". с. 69-75.
Мокіна, А. Г. (2014) Наочність у навчанні старших дошкільників усного англійського мовлення. Початкова школа. с. 25-28.
Місечко, О. Є. (2014) Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (мовознавство) (128). с. 291-297.
Місечко, О. Є. (2014) Culture bound ESP language learning. Сучасне літературознавство та прикладна лінгвістика: американські та британські студії: зб. наук. праць / За заг. Ред. А.Г.Гудамяна, О.Г.Шостак. с. 390-394.
Місечко, О. Є. (2014) Чехи на мовній карті України (остання третина ХІХ – перша третина ХХ ст.). Слово в культурі та культура в слові. Slovo v kultuře a kultura ve slovĕ : Монографія/ за ред. А.Архангельської. с. 179-200.
Місечко, О. Є., Матис, М. (2014) Чеський слід в іншомовній освіті в Україні. Матеріали VII симпозіуму україністики, Ун-т Палацького, Оломоуц, Республіка Чехія, 21-23 серпня 2014. с. 319-325.
Нестеренко, І. Б. (2014) Зміст та структура підготовки вчителя початкових класів в Польщі. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Ожгібесова, М. В. (2014) The issues about women in periodicals of the Volyn province. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 77-79.
Олійник, А. М. (2014) Phraseological means of expression of negative emotions. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 68-70.
Олійник, Д. В. (2014) DEVELOPMENT OF SMALL TOURISM BUSINESS IN UKRAINE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 70-73.
Османова, Т. Б. (2014) CONCEPTION DE GESTION DE L’ENTREPRISE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 73-75.
Остапенко, О. В. (2014) TATAR POPULATION OF UKRAINE (15 - 18 CENTURY). Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 75-77.
Очковська, А. П. (2014) Рейзингові конструкції з підметом у сучасній англійській мові. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 316-319.
Очковська, А. П. (2014) Структурна будова рейзингових конструкцій з підметом у сучасній англійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 222-226. ISSN 2076-6173
Палагута, І. (2014) Роль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О., Цюник, Г. М. (2014) Le Français en deux ans. Французька мова. [Навчальний матеріал]
Плахотнюк, Н. П. (2014) Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 55-60.
Плахотнюк, Н. П. (2014) Навчально-ігрове проектування як інтерактивна дидактична технологія іншомовної підготовки студентів. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 77-78.
Плахотнюк, Н. П. (2014) Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів засобами навчально-ігрового проектування. Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет, тем. вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простру. с. 186-194.
Постоленко, І. С. (2014) Організація позакласної діяльності у школах Великої Британії. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Потапова, К. В. (2014) ENVIRONMENTAL CHARM OF RURAL GREEN TOURISM IN THE MODERN WORLD. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 81-84.
Похвалюк, Інна (2014) Child welfare system: Social Service for Family, Children, and Youth. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 79-81.
Приємська, Ірина (2014) WEB 2.0 TECHNOLOGIES AND THEIR USE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 84-86.
Підгаєцька, А. В. (2014) Підготовка вчителя іноземної мови згідно з принципами соціокультурної освіти. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Радкевич, В. В. (2014) Основні аспекти вивчення англомовних діалогічних дискурсів. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія (12). с. 107-110.
Рак, О. М. (2014) Іноземні мови, як невід’ємна складова професійної підготовки майбутніх лікарів. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Рошук, Вікторія (2014) The Introduction of Credit-Modular System in Medical Education - Advantages and Disadvantages. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 86-88.
Руда, Віта (2014) WHAT IS THE FUTURE OF ENGLISH TEACHING? Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 88-89.
Рябуха, І. (2014) CANADIAN EXPIRIENCE OF ESTABLISHING THE MASTER DEGREE DEPARTMENT IN NURSING. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 89-91.
Свириденко, І. М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІРНОСТІ В ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 389-394.
Свириденко, І. М. (2014) Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів немовних спеціальностей. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 87-89.
Свириденко, І. М., Кухарьонок, С. С. (2014) Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ. Проблеми підготовки сучасного вчителя» №10, 2014. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. с. 71-76.
Свириденко, І. М., Фенчук, О. О. (2014) Massenmedien (Засоби масової інфорації): практикум з німецької мови для студентів 3 курсу спеціальності «Видавнича справа та основи редагування». Житомир: Вид - во ЖДУ імені Івана Франка.
Свиридюк, О. В. (2014) Використання інтерактивних технологій на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Семисюк, А. М. (2014) Технологія використання інтерактивних форм та методів у системі навчання іноземних мов за професійним спрямуванням. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Сердійчук, Л. П. (2014) Концепт TEACHER в автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Одеський лінгвістичний вісник. с. 225-229.
Сердійчук, Л. П. (2014) АВТОБІОГРАФІЧНИЙ ДИСКУРС ТВОРЧИХ МОВНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 404-406.
Синиця, В. Г. (2014) Самоосвітня діяльність студентів-фармацевтів заочної форми навчання в процесі вивчення латинської мови. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Скиданчук, В. В. (2014) The role of nurse in healthcare centers. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 99-100.
Телеки, М. М. (2014) Латинська мова як засіб професійно орієнтованого навчання студентів вищих медичних закладів. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Терновська, Вікторія (2014) ENVIRONMENT OF KNOWLEDGE MAPS’ CREATION. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 100-102.
Тирса, О. Д. (2014) THE ROLE OF FAMILY EDUCATION IN PERSONALITY DEVELOPMENT. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 104-107.
Ткаліч, Т. А. (2014) Different Forms of Mathematical Induction. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 102-104.
Томашевська, А. Ю. (2014) Розвиток лексичної компетенції молодших медичних сестер у комунікативній моделі навчання іноземної мови. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Фенчук, О. О. (2014) Використання системи компютерного тестування в процесі перевірки знань студентів ВУЗу. Матеріали І Всеукраїнського науково практичного вебінару. с. 105-108.
Фенчук, О. О. (2014) ВЕБ-КВЕСТ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПРОЕКТНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". с. 349-353.
Фенчук, О. О. (2014) Використання системи комп’ютерного тестування в процесі перевірки знань студентів ВУЗу. Збірникк матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 105-108.
Хомутовська, Ж. Р. (2014) VOLYN TRAGEDY IN 1943-1944: REASONS, PASSING, CONSEQUENCES. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 32-35.
Шалаєва, Г. В. (2014) Особливості викладання іноземних мов в медичному університеті. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шевелова, М. К. (2014) DISTANCE EDUCATION AS THE MEANS OF LIFE-LONG LEARNІNG. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 94-96.
Шевчук, Н. О. (2014) EVERYDAY LIFE IN ZHYTOMYR REGION DURING THE GERMAN OCCUPATION (1941-1944). Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 91-94.
Штонда, Д. (2014) FACTORS THAT INFLUENCE PRENATAL DEVELOPMENT. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 96-99.
Шумаєва, С. П. (2014) Деякі особливості викладання іноземної мови на немовних спеціальностях. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Ярош, А. П. (2014) Problems with elderly health care. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 115-117.