Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 81.

Стаття

Іванова, А. О. (2022) Психологічні механізми формування усної мовленнєвої компетентності учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 82-86.

Баженов, В. М. (2022) Лінгвістичні дослідження мовної особистості. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 13-16.

Барановська, Ю. Г. (2022) Явище мовленнєвої маніпуляції в сучасному мовознавстві. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 16-19.

Бездітко, А. О. (2022) Чинні освітньо-нормативні вимоги до формування іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності учнів на старшому етапі навчання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 20-23.

Борова, В. Д. (2022) Жанрові особливості творів фентезі (на матеріалах романів Урсули Ле Гуїн). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 25-29.

Бубен, К. В. (2022) Лексико-граматичні засоби політично коректного мовлення для вираження незгоди. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 30-32.

Вєтрова, О. В. (2022) Історичні та соціолінгвістичні аспекти дивергенції в формуванні північно-американського варіанту англійської мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 36-39.

Галатюк, В. О. (2022) Застосування метапредметного підходу на уроках іноземної мови в молодшій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 43-46.

Гарманчук, В. С. (2022) Проблема неологізмів у сучасному мовознавстві. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 46-49.

Гирин, О. В. (2022) Humanization tendencies in Present-day English grammar. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (97). с. 61-69. ISSN 2663-7642

Гирин, О. В. (2022) Latest Grammatical Tendencies in English. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 14-19.

Григор’єва, А. О. (2022) Лінгвістичний аспект формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 55-57.

Григор’єва, Т. Ю., Шиманська, С. В. (2022) Особливості формування англомовної лексичної компетнтності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 30-38.

Гуменюк, Є. С. (2022) Особливості навчання іноземної мови в умовах нової української школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 58-60.

Данилюк, А. В, (2022) Особливості навчання аудіювання учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 61-64.

Джумаєва, А. В. (2022) Лінгвістичні особливості формування лексичної компетентності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 64-68.

Дончук-Донцова, О. Г. (2022) Психологічні механізми формування креативних вмінь старшокласників. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 68-73.

Жуковська, В. В. (2022) Goldberg’s Cognitive Construction Grammar Framework the Main Theoretical and Methodological Underpinnings. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 54-58.

Журахівська, В. В, (2022) Теоретичні основи дослідження лінгвокогнітивних та прагматичних чинників комунікативних невдач у міжкультурній комунікації. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 75-81.

Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2022) «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 200-205.

Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Прокопчук, Н. Р. (2022) Інтерактивна методична майстерня як засіб формування Soft Skills у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. «Acta Paedagogiсa Volynienses», 2 (1). с. 73-80. ISSN 2786-4693

Килимник, А. К. (2022) Теоретичні засади формування аудитивної компетентності старшокласників аналіз термінології та вимог чинних освітньо-нормативних документів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 94-100.

Кириленко, М. О. (2022) Засоби реалізації декларативів у політкоректному мовленні. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 100-105.

Климович, Ю. Ю. (2022) Q&A session as a teaching tool for students' engagement in the flipped learning environment. Multidisciplinary academic notes. Science research and practice. с. 327-329.

Климович, Ю. Ю. (2022) Вплив освітніх трендів та тенденцій на професійну підготовку філологів в умовах соціально-економічних перетворень. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 1 (49). с. 249-254.

Коваленко, Є. В. (2022) Використання блог технологій для розвитку монологічного мовлення на уроках англійської мови учнів 7 класу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 105-109.

Ковтун, П. В. (2022) Категорія когерентності в англомовних текстах (на прикладі драматичних творів). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 109-112.

Колесник, В. В. (2022) КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 112-115.

Колесник, Я. Я. (2022) Теоретичні засади формування лігвосоціокультурної компетентності учнів основної школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 115-120.

Кондратенко, Я. О. (2022) Художнє втілення альтернативних форм свідомості у сучасних трилерах структура, семантика, прагматика. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 120-123.

Корець, В. А. (2022) Формування логічно пов’язаних висловлювань учнів молодшої школи засобами вербально-зображальної наочності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 124-127.

Кошелюк, К. С. (2022) Лінгвопрагматичні характеристики гасла в комерційній інтернет рекламі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 130-134.

Кравчук, А. О. (2022) Лексичні особливості англомовного політичного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 134-137.

Кручінін, І. В. (2022) Синтаксичні засоби формування прагматичних стратегій сучасного американського туристичного блогу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 138-140.

Кузьменко, О. Ю., Лісова, Ю. О., Новік, К. (2022) Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка., 1 (49). с. 270-279.

Кузьменко, О. Ю., Новік, К. І. (2022) Потенціал ІКТ у формуванні комунікативної компетентності. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 68-71.

Кузьмінська, А. С. (2022) Поняття «Навчальна стратегія» у навчанні лексики учнів старшого етапу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 140-145.

Лісова, Ю. О. (2022) Використання літературних текстів на заняттях з французької мови. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 77-83.

Малайчук, К. М. (2022) Формування когнітивних вмінь учнів основної школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 150-153.

Мальченко, М. С. (2022) Імпліцитне навчання граматики учнів старшого етапу за допомогою гумору. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 157-159.

Мартиненко, І. В. (2022) Методика формування лексичної компетентності учнів початкової школи в умовах автономії навчання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 159-162.

Мартинчук, К. Р. (2022) Індивідуально авторський стиль письменника літературознавчий та лінгвістичний аспекти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 163-168.

Матвійчук, О. О. (2022) Формування когнітивних вмінь старшокласників під час навчання англійської мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 172-176.

Маус, Д. М. (2022) Важливість методів аналізу та синтезу у формуванні мислення старшокласників при виборі професії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 176-179.

Мельниченко, І. Л. (2022) Особливості вивчення іноземної мови учнями старших класів в умовах дистанційного навчання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 179-183.

Мельничук, Д. І. (2022) Формування іншомовної граматичної компетентності учнів на середньому етапі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 184-187.

Мельничук, Т. С. (2022) Підвищення ефективності формування граматичних навичок учнів основної школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 187-189.

Мосієнко, І. О. (2022) Фразові дієслова на уроках англійської мови у 4 класі початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 189-194.

Нагорнюк, Н. П. (2022) Фонові знання як засіб удосконалення лінгвістичного кругозору учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 194-197.

Нестерчук, І. В. (2022) Використання медійного контенту для розвитку комунікативних вмінь учнів основної школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 197-201.

Новак, Д. С. (2022) Фразеологічні одиниці на позначення інтелектуальних здібностей людини у сучасній англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 205-208.

Палійчук, А. І. (2022) Інтерактивний плакат як засіб розвитку лексичних вмінь учнів середньої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 209-212.

Папіжук, В. О., Гуменюк, Є. С. (2022) Альтернативні освітні платформи у навчанні іншомовної лексики на початковому етапі. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 94-99.

Партика, Т. В. (2022) Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 212-214.

Пастухова, Ю. С. (2022) До питання викладання англійської мови у початковій школі НУШ. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 214-217.

Петрова, С. І. (2022) Переваги онлайн-платформи moodle для впровадження технологій змішаного навчання в освітньому процесі вищих навчальних закладів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 217-221.

Пилипенко, А. А. (2022) Використання комунікативної граматики як засобу розвитку діалогічного мовлення з англійської мови на середньому етапі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 221-224.

Пилявець, Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 225-228.

Повійчук, А. О. (2022) Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 233-236.

Поліщук, В. І. (2022) Теоретичні передумови дослідження функціонування неологізмів у сучасному англомовному медійному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 236-239.

Попова, А. І. (2022) Методика дослідження концепту ІЗОЛЯЦІЯ. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 240-244.

Піонткевич, О. О. (2022) Концепт ЗОВНІШНІСТЬ людини в англійськомовному художньому дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 228-233.

Савчук, І. І. (2022) Structural and nominative factors to determine the meaning of medical terms in contemporary english. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (96). с. 136-144. ISSN 2663-7642

Савчук, І. І. (2022) The author's social identity in modern English travel blogs. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 111-114.

Савчук, Б. В. (2022) Формування англомовної комунікативної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 252-257.

Сіренька, А. В. (2022) Комунікативний садизм як особлива форма деструктивної поведінки. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 261-264.

Талько, A. С. (2022) Проблема формування когнітивних умінь учнів початкових класів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 271-275.

Тамберг, О. Р. (2022) Використання смарт-гаджетів на уроках англійської мови як одна з умов розвитку інтерактивних умінь учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 275-280.

Ткачук, Ю. О. (2022) Впровадження та ефективність методу проблемних ситуацій на уроках іноземної мови у старшій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 280-285.

Угрюмова, А. Ю. (2022) Імпліцитне вивчення граматики в початковій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 287-289.

Фаустова, І. А. (2022) Навчання діалогічного мовлення в спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах старшої школи за допомогою task-based learning. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 289-294.

Фещук, О. В. (2022) Лінгвокультурні бар'єри в міжкультурній комунікації у фрагментах сучасних англомовних художніх фільмів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 294-297.

Харіна, С. А. (2022) Змістовні особливості блогосфери в сучасній англомовній комнікації. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 297-299.

Щерба, Н. С., Голячук, А. С. (2022) Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 114-122.

Юрченко, М. В. (2022) Поняття дискурсу з точки зору сучасної лінгвістики: трактування та класифікація політичного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 312-316.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Лісова, Ю. О. (2022) Використання літературних текстів на заняттях з французької мови. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 1-6 лютого 2022.

Книга

Щерба, Н. С., ed. (2022) Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Папіжук, В. О., Климович, Ю. Ю., Лісова, Ю. О., Жуковська, В. В., eds. (2022) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Формування фонологічної компетентності студентів І курсу мовного закладу вищої освіти під час навчальної практики: навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.

Калініна, Л. В., Щерба, Н. С., Прокопчук, Н. Р., Кузьменко, О. Ю., Григор'єва, Т. Ю. (2022) The Journey from an English Learner to an English Teacher. На шляху до професійної майстерності: від студента до вчителя : навчальний посібник до курсу «Методика навчання англійської мови» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Вид-во "Євроволинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-42-3

Климович, Ю. Ю. (2022) Let’s Flip: Розвиток мовної особистості студента-філолога в умовах перевернутого навчання. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Цей список був створений у Thu Apr 25 04:56:12 2024 EEST.