![]() | перехід на Верхній рівень |
Климова К. Я., ed. (2014) Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.). ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.
Голубовська І. В. (2014) Вивчення поезії Платона Воронька на уроках літературного читання в початковій школі. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освітиосвіти. С. 135–141.
Голубовська І. В. (2014) Наталена Королева й розвиток української афористики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). С. 232–235. ISSN 2076-6173
Голубовська І. В. (2014) Проблема гармонії людини й природи в "дитячій" прозі Григора Тютюнника. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.). С. 73–78.
Гордієнко О. А. (2014) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки (3). С. 151–155.
Гордієнко О. А. (2014) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з розвитку мовлення школярів на уроках читання (з використанням творів образотворчого мистецтва). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (6). С. 133–137.
Гордієнко О. А. (2014) Ознакомление с обычаями и традициями русского народа в системе формирования социокультурной компетенции младших школьников. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.). С. 43–48.
Гордієнко О. А. (2014) Позаурочна робота з літературного читання у пізнавальній діяльності першокласників. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти. С. 206–210.
Климова К. Я. (2014) Програма TextTermin як аналітичний інструментарій контент-аналізу лексики збірки Т. Г. Шевченка «Кобзар» студентами та школярами-дослідниками. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 27–33.
Марущак О. М. (2014) Використання дитячих періодичних видань мовних меншин України у навчально-виховному процесі початкової школи. Збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк].. С. 230–240.
Марущак О. М. (2014) Використання кримськотатарської дитячої періодики у навчанні молодших школярів. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. С. 107–109.
Марущак О. М. (2014) Поняття "культура мовлення" у контексті лінгвістичних досліджень. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 64–66.
Підгурська В. Ю. (2014) Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., 6 (283). С. 174–177.
Підгурська В. Ю. (2014) Педагогічні інновації в системі формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової.. С. 24–27.
Підгурська В. Ю. (2014) Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти.
Підлужна Г. В. (2014) Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках літературного читання. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової.. С. 39–43.
Усатий В. Д. (2014) Роль народного слова у вихованні дошкільників. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової.. С. 93–98.
Черняченко Л. М., Климова К. Я. (2014) Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття. [Кваліфікаційна робота]
Чупріна О. В. (2014) Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року). С. 193–195.
Чупріна О. В. (2014) Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 60–64.
Чупріна О. В. (2014) Проблема готовності учителів початкових класів до застосування мультимедійних засобів на уроках рідної мови. Збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини /[гол. ред.: М.Т. Мартинюк]., 2. С. 417–421.
Чупріна О. В. (2014) Психолого-педагогічний аспект використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). (5). С. 177–181.