Ресурси де є автор Брандес В. М.
Стаття
Брандес В. М. (2006) «Рефлексивна фізика» або «фізика усвідомлення». Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського Державного університету. Матеріали міжнародного симпозіуму «Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми». № 12. С. 12–16.
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2004) Принципи психотерапевтичної гармонізації особистості. Психологічна газета. № 9.
Брандес В. М., Заброцький М. М., Вознюк О. В. (2001) Казка як важливий чинник розвитку людства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 8. С. 96–100. ISSN 2076-6173.
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2001) Спроба побудови технології розв’язку проблемних ситуацій у контекстi концепцiї функціональної асиметрiї мозку людини. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 8. С. 83–87. ISSN 2076-6173.
Брандес В. М., Вірковський А. П., Вознюк В. О., Романенко Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 6. С. 240–244.
Брандес В. М., Вознюк О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4. С. 44–49. ISSN 2076-6173.
Левицький В. М., Брандес В. М., Вознюк О. В. (1997) Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання. Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р... С. 210–212.
Книга
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2003) Технология решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человека. Рута, Житомир.
Вознюк О. В., Брандес В. М. (2003) Технологія розв’язування проблемних ситуацiй у контекстi концепцiї функцiональної асиметрiї мозку людини. Рута, Житомир.
Вознюк О. В., Брандес В. М., Стародубцев И. Г. (1999) Построение технологии решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человека. Лаб. ТСО РФ, Ростов н/Д..
Звіт
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2007) Психотерапия педагогического труда или учитель, исцелись сам. Інше. Юнивер, Житомир.