Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2006

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Є | А | Б | В | Г | Д | К | Л | М | О | П | С | Ш | Я
Кількість ресурсів: 41.

Є

Єремеєва В. М. (2006) Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія.. С. 296–303.

А

Агапова М. Б. (2006) Методологічні основи вивчення професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 77–79.

Антонова О. Є. (2006) Бути вчителем: дар чи покарання? Вчитель – моє покликання: Зб. творчих робіт учнів.. С. 8–12.

Антонова О. Є. (2006) Врахування у навчанні особливостей обдарованої дитини як чинник підвищення якості знань учнів. Проблеми підвищення якості освіти у контексті Євроінтеграційних процесів: досвід, інновації, перспективи.. С. 41–47.

Антонова О. Є. (2006) Обґрунтування моделі педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. пр. Т. 2, № 9. С. 411–415.

Антонова О. Є. (2006) Підходи провідних діячів Нового часу до розуміння обдарованості та проблеми виховання обдарованих дітей. Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Т. 2. С. 13–19.

Антонова О. Є. (2006) Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя як фактор його професійної самореалізації. Життєтворчість особистості: концепція, досвід, проблеми: Наук.-метод. зб. / За ред. І.Г. Єрмакова, Г.М. Несен.. С. 553–561.

Антонова О. Є. (2006) Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць.. № 1. С. 7–17.

Антонова О. Є. (2006) Теоретичні та методичні підходи до навчання обдарованих дітей у Російській Федерації. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. пр... С. 186–189.

Антонова О. Є. (2006) Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія.. С. 175–215.

Антонова О. Є., Березюк Ю. В. (2006) До проблеми застосування педагогічних ситуацій в навчальному процесі. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 89–92.

Антонова О. Є., Борисов В. (2006) Особливості розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників в умовах МАН. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. пр.. С. 197–200.

Антонова О. Є., Борисов В. (2006) Особливості розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників в умовах МАН. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 197–201.

Антонова О. Є., Дубасенюк О. А. (2006) Вчитель – моє покликання. Полісся, Житомир.

Антонова О. Є., Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г. (2006) Обдарована студентська молодь: здобутки, пошуки, перспективи. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Антонова О. Є., Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г. (2006) Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Б

Бойчук І. Д. (2006) Впровадження нових технологій навчання у професійній підготовці фармацевтів у коледжі. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 66–68.

В

Вітвицька С. С. (2006) Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія.. С. 69–100.

Г

Глазунова Л. О. (2006) До питання комунікативної компетенції вчителя. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 86–88.

Д

Данильчук Л. О. (2006) Бренд як фактор іміджової політики. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 79–81.

Дашинська О. (2006) Художня обдарованість учнів як проблема педагогічної практики початкової школи. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 191–193.

Додурич С. М. (2006) Діяльність музею у формуванні патріотичних цінностей у студентів коледжу. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 85–86.

Дубасенюк О. А. (2006) Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія.. С. 101–174.

Дубасенюк О. А. (2006) Тенденції розвитку професійної педагогічної освіти. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 3–7.

К

Карлінська Я. В. (2006) Використання персонального комп'ютера при вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 120–123.

Коваленко В. О. (2006) Принципи професійної підготовки студентів медичного коледжу. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 68–70.

Копетчук В. А. (2006) До проблеми професійної спрямованості навчальних предметів у коледжах. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 205–207.

Кубрак С. В. (2006) Можливості використання сучасних інформаційних технологій при вивченні країнознавства у вищих навчальних закладах. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 83–85.

Л

Лабузна Л. В. (2006) Теоретичні аспекти підготовки менеджерів нової генерації в системі неперервної освіти. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 75–77.

Левківський М. В. (2006) Соціальна зрілість молоді в контексті гуманізації виховання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. праць.. Т. 1, № 9. С. 335–339.

Левківський М. В., Бісик Н. М. (2006) Підготовка студентів ВНЗ до виховної діяльності у загальноосвітній школі. Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”: наук.-теоретич. зб.. С. 60–64.

М

Маслак Л. П. (2006) Інтегрований підхід у формуванні готовності курсантів вищого військового навчального закладу до спілкування на міжкультурному рівні. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 73–75.

О

Осінська І. С. (2006) Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 56–58.

П

Павленко В. В. (2006) Іван Франко і місце казки у різнобічному розвитку дітей. Спадщина Івана Франка в контексті української освіти та культури // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, магістрів, студентів.. С. 93–99.

Павленко В. В. (2006) Іноземні вчені Волині та їх внесок у науку (ХІХ ст.). Україна – Світ: від культурної своєрідності до спорідненості культур. № Ч. 1. С. 271–274.

Павленко В. В. (2006) Острозька академія – український центр культури, освіти і духовності (к-ць ХVІ – поч. ХVІ ст.). Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць.. С. 217–222.

С

Сидорчук Н. Г. (2006) Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія.. С. 51–68.

Сидорчук Н. Г. (2006) Італійські університети в ХІ-ХІІІ століттях. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 173–176.

Сторожук Т. П. (2006) Підготовка вчителя до пропедевтики асоціальної поведінки старшокласників зони радіологічного контролю. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 81–83.

Ш

Шигонська Н. В. (2006) Сучасні тенденції професійної підготовки медичних працівників в Україні. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 70–73.

Я

Якса Н. В. (2006) Проблеми формування полікультурної компетенції вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 23–25.

Цей список був створений Sun Aug 3 23:57:44 2025 EEST.