Ресурси де є установа Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики" і є рік 2006
А
Андрійчук Н. М. (2006) Початкова народна школа кінця ХІХ – початку ХХ ст. : ретроспектива її становлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 115–118.
Андрійчук Н. М. (2006) Педагогічна та загально-просвітницька діяльність народних учителів. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій : зб. наук. праць. (3). С. 195–198.
Андрійчук Н. М. (2006) Вимоги до науково-методичної підготовки вчителя народних шкіл в учительських семінаріях (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2. С. 7–12.
В
Войналович Л. П. (2006) Організаційні передумови розвитку національних освітніх навчальних закладів в Україні в 20-х рр. ХХ століття. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць. С. 16–18.
Г
Гаращук К. В. (2006) Особливості неоконсервативних освітніх реформ в Англії в останній чверті ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 64–68.
Гаращук К. В. (2006) Освітні реформи неолейбористських урядів кінця XX - початку XXI ст. Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво. С. 395–398.
Григор’єва Т. Ю. (2006) Курси підготовки вчителів Великої Британії до навчання дорослих. Актуальні проблеми проф.-педагогічної освіти та стратегії розвитку // Зб. наук. праць / За заг. Ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. С. 181–183.
Григор’єва Т. Ю. (2006) Особливості викладацької діяльності у дорослій аудиторії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. (10). С. 296–299.
К
Калінін В. О. (2006) Професійна соціокультурна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 58–63.
Коваль А. В., Петранговська Н. Р. (2006) Навчання студентів немовних вищих навчальних закладів професійно спрямованому монологічному мовленню. Збірник наукових праць Уманського Державного Університету ім. Павла Тичини. Частина 1.. С. 193–202.
Котнюк Л. Г. (2006) Особливості вираження комунікативної теми висловлювання в англійській мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (27). С. 105–107.
Котнюк Л. Г. (2006) Information Indivisibility in English Sentences. XI TESOL– Ukraine Conference: English in the 21st century Ukraine: Research Priorities and Perspectives on Language Teaching and Learning. С. 87–88.
Котнюк Л. Г., Весельська А. Ц., Войналович Л. П., Коломієць О. М., Коротун Н. Г. (2006) Непрямі способи "Тhe Oblique Moods". In: Непрямі способи "Тhe Oblique Moods". Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.
Криворучко Т. В. (2006) Використання інтерактивних технологій при навчанні іншомовного комунікативного читання соціокультурних текстів у початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 92–95.
О
Онопрієнко Т. М. (2006) Семантичні та структурні особливості компаративних епітетів у сучасній англійській мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 90–95.
П
Пащук В. С., Войналович Л. П. (2006) Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів, 6. С. 67–73.
Ч
Чумак Л. М. (2006) "Нові" слова як особливість розвитку сучасної англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (27). С. 229–231.
Чумак Л. М. (2006) Акронім як форма скорочення складної лексичної одиниці. Всеукраїнський науковий форум: Сучасна англістика: Стереотипність і творчість: Тези доповідей. С. 201–203.