Ресурси де є «Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти» і рік «2005»
Андерсен Л., Вознюк О. В. (2005) До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за випуск О. В. Вознюк. № 14. С. 3–6.
Басюк Н. А. (2005) Педагогічні умови виховання почуття відповідальності в учнів 1-4 класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 148–150. ISSN 2076-6173.
Вознюк О. В. (2005) Про "перекладацький підхід" до пошуків мовних універсалій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 23. С. 122–126. ISSN 2076-6173.
Вознюк О. В. (2005) Концепція цілісності як основа філософського синтезу знань. Рута-Волинь, Житомир. ISBN 966-8059-47-6.
Вознюк О. В. (2005) Мова як системно-синергетичне утворення: основні аспекти апроксимально-аналітичного методу викладання іноземних мов. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали. № 14. С. 7–33.
Вознюк О. В. (2005) Новітні нетрадиційні методичні напрямки викладання іноземних мов. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали. № 14. С. 69–80.
Вознюк О. В. (2005) Резонансне навчання. Тези доповідей ХІІІ міжвузівської науково-методичної конференції ЖВІРЕ.. С. 12–13.
Вознюк О. В. (2005) Синергетичні засади викладання іноземних мов. Синергетика як інтегративна галузь знань : матеріали Другої Всеукр. наук. конф., Житомир, 22-23 черв. 2004 р. / ред. І. Г. Грабар.. С. 67–72.
Вознюк О. В. (2005) Особистісно-орієнтований підхід до екологічного виховання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць.. № 7. С. 363–367.
Вознюк О. В. (2005) The functionality of adjectives order before a noun. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін: наук.-метод. матеріали.. С. 90–93.
Вознюк О. В., Грабар І. Г. (2005) Синергетика: зміна наукової парадигми. Синергетика як інтегративна галузь знань: Матеріали Другої Всеукраїнської наукової конференції, 22–23 червня 2004 року, м. Житомир /ред. І. Г. Грабар.. С. 9–13.
Вознюк О. В., Калашніков В. Г. (2005) Тріадність як базовий принцип побудови релігійних систем. Історія релігій в Україні : наук. щорічник : матеріали Міжнар. конф. – Львів. Т. 1. С. 7–14.
Вознюк О. В., Калашніков В. Г. (2005) Эмерджентные основания Третьей всемирной теории М. Каддафи: Ливия как эмерджентная сущность. ХХІ століття: Альтернативні моделі розвитку суспільства. Третя світова теорія : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф. – К.. Т. 1. С. 75–80.
Вознюк О. В., Музика О. Л. (2005) Світоглядні ресурси української мови у порівнянні з деякими іншими мовами у контексті дослідження психологічних механізмів ціннісно-мовленнєвої взаємодії. Синергетика як інтегративна галузь знань: Матеріали Другої Всеукраїнської наукової конференції, 22–23 червня 2004 року, м. Житомир /ред. І. Г. Грабар.. С. 98–103.
Вознюк О. В., Ходаківський Є. І. (2005) Нададдитивність в економіці. Синергетика як інтегративна галузь знань: Матеріали Другої Всеукраїнської наукової конференції, 22–23 червня 2004 року, м. Житомир /ред. І. Г. Грабар... С. 59–63.
Вознюк О. В., Цимбал С. В., Кубіцький С. О. (2005) Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів. Нові технології навчання : наук.-метод. зб.. № 40. С. 80–90.
Гужанова Т. С., Рудницька Н. Ю. (2005) Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 38–40. ISSN 2076-6173.
Коновальчук І. І. (2005) Проектування інноваційних педагогічних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 71–75. ISSN 2076-6173.
Костюшко Ю. О. (2005) Прийняття рішень педагогом в умовах ситуації конфлікту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 81–84.
Максимова О. О. (2005) Шлях до успіху (першокласник шестирічного віку). Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка.
Москвіна Т. П. (2005) Розробка методичної системи підготовки студентів педагогічних факультетів до виховання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 159–161. ISSN 2076-6173.
Москвіна Т. П. (2005) Методична система підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховання гуманних взаємин учнів, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 106–109. ISSN 2076-6173.
Федорова М. А. (2005) Особливості становлення культури поведінки старших дошкільників та першокласників шестирічного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 165–167. ISSN 2076-6173.
Шанскова Т. І. (2005) Актуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 142–145. ISSN 2076-6173.