Ресурси де є «Кафедра соціальної та практичної психології» і рік «2013»
Б
Білоусова І., Шмиглюк О. Г. (2013) Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету. № 5. С. 18–19.
Г
Гавриловська К. П. (2013) Особливості підготовки студентів-психологів до педагогічної діяльності. Матеріали VI Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 12–15.
Гречуха І. А. (2013) Ціннісна підтримка студентів-першокурсників які навчаються у ВНЗ за обміном. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 23–26.
Ж
Журавльова Л. П., Коломієць Т. В. (2013) Емпатійна детермінація когнітивних стилів міжособистісної взаємодії у юнацькому віці. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Т. ХV, № 1. С. 104–112. ISSN 2077-2289.
Журавльова Л. П., Коломієць Т. В. (2013) Структурно-динамічна модель мезовиміру міжособистісної взаємодії. Освіта регіону. № 4 (34). С. 275–279.
Журавльова Л. П., Романова М. К. (2013) Вплив емпатії на розвиток екологічної спрямованості жінок дорослого віку. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Психологія. Т. 18, № 22. С. 25–33. ISSN 2304-1609.
Журавльова Л. П., Романова Марина (2013) Чинники розвитку екологічної свідомості у ранньому дорослому віці. Освіта регіону. № 2 (32).
З
Загурська І. С. (2013) Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом. Молодий вчений. № 2(02). С. 94–99. ISSN 2304-5809.
Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 44–45.
Загурська І. С. (2013) Психосемантичні методи дослідження самооцінки в роботі практичного психолога. Психологічне діагностування в роботі практичного психолога: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 72–74.
Загурська І. С. (2013) Методичні рекомендації з курсу «Вступ до спеціальності». [Навчальний матеріал]
К
Кащук Я., Шмиглюк О. Г. (2013) Взаємозвязок між соціометричним статусом учня в класі та рівнем його комунікабельності. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. № 5. С. 52–53.
Кириченко В. В. (2013) ІДЕОГРАФІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КРИЗИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ У СИТУАЦІЇ ЗМІНИ ПРОФЕСІЇ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Т. 2, № 11. С. 152–158. ISSN 2227-2844.
Кириченко В. В. (2013) Вивчення кризи ціннісної свідомості у процесі первинної професійної адаптації. Матеріали VI Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 120–124.
Кириченко В. В. (2013) Стратегіально-типологічні особливості адаптації суб’єкта праці у професіях «людина-людина» та «людина-техніка». Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка.. Т. 11, № 7. С. 410–418.
Кириченко В. В. (2013) Соціально-психологічні особливості вивчення психофізичного стану особистості у процесі професійного відбору. Здоровий спосіб життя: проблеми та досвід. Матеріали ІІІ міжнародної наук.-практ. конф., 5-7 листопада 2013 р.. С. 157–159.
Кириченко В. В. (2013) Професійна адаптація особистості: суб’єктно-ціннісний підхід до вивчення. Проблеми та перспективи розвитку практичної психології в Україні.. ст. 56.
Кириченко В. В. (2013) ПРОБЛЕМЫ ИЗУЧЕНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ НАДЕЖНОСТИ СУБЪЕКТА ТРУДА В ПРОФЕССИЯХ ТИПА «ЧЕЛОВЕК-ТЕХНИКА». Сборник научных трудов SWorld. Т. 23, № 3. С. 38–43. ISSN 2224-0187.
Кириченко В. В. (2013) Рефлексія динаміки розвитку здібностей у процесі професійної адаптації. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. ХІІ, № 16. С. 165–173. ISSN 2072-4772.
Коломієць Т. В. (2013) Емпатійна детермінація емоційних проявів міжособистісної взаємодії у юнацькому віці. Наука і освіта. № 7/СXVІ. С. 155–160.
Костенко Д., Шмиглюк О. Г. (2013) Дослідження мотивації професійної діяльності військовослужбовців контрактної служби. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету. № 5. С. 65–66.
Котлова Л. О. (2013) Гендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому віці. Педагогічна освіта: теорія і пратика. Психологія. Педагогіка. № 19. С. 95–99.
Котлова Л. О. (2013) Психологія конфлікту: курс лекцій. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Степанюк І. А. (2013) ІММ Психологія травмуючих ситуацій. [Навчальний матеріал]
Кулаковський Т. Ю. (2013) Належне оцінювання можливостей підприємця як один із кроків до підприємницького успіху. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки. № 1 (63). С. 279–283. ISSN 1728-4236.
М
Мазяр О. В. (2013) Особливості концептуального взаємозв’язку положень І.О. Сікорського з сучасними теоріями обдарованості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 16. С. 225–231.
Мазяр О. В. (2013) Особливості розвитку обдарованості у концептуальних положеннях І.О. Сікорського. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості... С. 52–53.
Мазяр О. В. (2013) Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : автореф. дис. … канд. псих. наук : 19.00.01. Автореферат Докторський thesis, Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Мазяр О. В. (2013) Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : дис. … канд. псих. наук : 19.00.01 : захищ. 29.10.2013. Автореферат Докторський thesis, Національна академія педагогічних наук.
Марчук К. А. (2013) Екстрадієгетичний наратор у "Повісті врем’яних літ". Житомирські літературознавчі студії. № 7. С. 283–288. ISSN 2305-5898.
Моляко В. О. (2013) Пушкинская парадигма в психологии творчества. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. Т. 12, № 17. С. 326–349.
Моляко В. О. (2013) И все же существует телепатия. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 16. С. 171–174.
Моляко В. О. (2013) Проблема психологии творчества и разработка подхода к изучению одаренности. Одаренные дети: проблемы, перспективы, развитие: материалы Всероссийской научно-практической конференции.. С. 54–61.
Моляко В. О. (2013) Проблеми функціонування творчого сприймання в умовах надлишку інформації різної модальності та значимості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України.. Т. 12, № 16. С. 7–19.
Моляко В. О. (2013) Так что же такое восприятие мира? Идеи О. К. Тихомирова и А.В. Брушлинского и фундаментальные проблемы психологии (к 80-летию со дня рождения)... С. 333–337.
Моляко В. О. (2013) Творческое поэтическое мировосприятие. Человек, субъект, личность в современной психологии. Материалы Международной конференции, посвященной 80-летию А.В. Брушлинского. Т. 3, № 3. С. 267–271.
Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 58–64. ISSN 2076-6173.
Н
Никончук Н. О. (2013) Як запобігти формуванню негативних особистісних якостей у молодшому шкільному віці. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». № 24. С. 87–94.
Никончук Н. О. (2013) Психосемантичне дослідження рефлексивно-ціннісних компонентів здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. VII, № 32. С. 166–180. ISSN 2072-4772.
П
Портницька Н. Ф. (2013) Ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей дошкільників: соціально-психологічні аспекти. Проблеми діагностики і проектування розвитку обдарованих дошкільників: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 268–271.
Портницька Н. Ф. (2013) Засооби розширення оепарціонального досвіду у процесі розвитку творчих здібностей дошкльників. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки та розвитку творчих здібностей та обдарованості "Три кроки".. С. 89–91.
Ф
Фальковська Л. М., Жуковська Л. О. (2013) Досвід переживання успіху у молодшому шкільному віці як провідна ідея організації навчання. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 367 –371.
Ш
Шаюк А. В., Сергета І. В., Мостова О. П. (2013) Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку. Biomedical and biosocial anthropology. № 21. С. 24–28.
Шмиглюк О. Г. (2013) Рефлексія художніх здібностей у юнацькому віці: ідеографічне дослідження. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості..