Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси за класифікатором: HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу
Кілька ресурсів на цьому рівні: 65.

Стаття

Bener Valentyna, Коляденко С. М., Shevchenko Zhanna, Onyshchuk Irina, Літяга І. В. (2024) The genesis of foreign technologies in the practice of social work in Ukraine. Journal of Infrastructure, Policy and Development (8). ISSN 2572-7931.

Daszkіewіcz Jakub (2005) Rynkokratyczne źródła współczesnego terroryzmu. Українська полоністика (2). С. 50–54.

Kmіeć Stanislaw (2005) Wychowanie obywatelskie – wychowaniem antyterrorystycznym. Українська полоністика (2). С. 110–115.

Pomyкała Мarta (2005) Podstawy prawne antyterroryzmu współczesnego. Українська полоністика (2). С. 64–77.

Prendeckі Кrzystof (2005) Rasizm i niewolnictwo jako "bomby zapalne" i potencjalne źródło zagrożeń terrorystycznych. Українська полоністика (2). С. 55–63.

Zhylin M., Sprynska Z., Posatskyi O., Залібовська-Ільніцька З. В., Shevchuk R. (2025) Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development. Journal of Lifestyle and SDG'S Review, 5 (1). ISSN 2965-730X. DOI: 10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714

Бенера В. Є., Коляденко С. М., Шевченко Ж. М. (2023) Трансформація інноваційних технологій у вітчизняній практиці соціальної роботи. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки (17). С. 207–219. ISSN 2410-2075.

Бережко К. О. (2005) Взаємозв’язок радикалього націоналізму й релігійного фанатизму: ідейне підгрунтя та соціальні наслідки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 9–12.

Борисюк С. Л. (2005) Динамізм соціальної структури суспільства та соціальна стратифікація. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 13–16.

Біленький Є. А. (2004) Міжнародний тероризм та українські реалії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 3–6.

Білодід Ю. М. (2004) Ідеологічний фактор у боротьбі з тероризмом. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). С. 8–11.

Головатий М. Ф. (2004) Сучасний тероризм і доля національних держав: соціально-політичний аспект (основні тези). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 7–9.

Давидов П. Г., Антіпін Є. О. (2005) Тероризм як наслідок релігійної нетерпимості: соціальні та ідеологічні аспекти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 25–28.

Довгань А. О. (2005) Тероризм як ірраціональна форма прояву соціального оптимізму. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 29–31.

Дроздов О. Ю. (2004) Феномен тероризму в оцінках та уявленнях студентської молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 14–17.

Каплієнко М. В. (2004) Проблема розвитку позитивного сприйняття інших культур та вмінь долати соціокультурні відмінності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). С. 52–54.

Кленнер Уве (2005) Соціальна структура та матеріальні умови життя в об'єднаній Німеччині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 62–70.

Коляденко С. М. (2006) Організація роботи СССМ університету в умовах постчорнобильської реальності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 42–45.

Коляденко С. М. (2008) Розвиток соціальної роботи у Ізраїлі: історія та сучасність. Матеріали Другої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Євреї на Житомирщині: історія і сучасність». С. 153–162.

Коляденко С. М. (2004) Формування гуманістичних рис особистості майбутнього професіонала шляхом залучення до роботи у Студентський Соціальній службі. Теорія і практика формування громадянських цінностей старшокласників. С. 73–75.

Коляденко С. М. (2024) Наскрізна молодіжна тематика у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників і працівниць. Колекція освітніх практик закладів вищої освіти України в галузі молодіжної роботи, що базується на підходах і стандартах Ради Європи.

Коляденко С. М., Ілліна О. В. (2024) Соціально-інклюзивний аудит у громадсько-активній школі. Інклюзія і суспільство (6). С. 37–44.

Лиманець О. А. (2005) Проблема реалізації свободи совісті в Збройних Силах України. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 42–46.

Літяга І. В. (2006) Вплив чорнобильського синдрому на процес соціалізації підлітків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 38–41. ISSN 2076-6173.

Літяга І. В. (2002) Деякі аспекти профілактики негативних явищ неповнолітніх. Соціально-педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні: Зб.наук.праць /За заг.ред. доц.Сейко Н.А.. С. 222–224.

Літяга І. В., Ситняківська С. М. (2024) Соціально-педагогічна профілактика адаптаційної кризи Студентів-першокурсників в умовах війни. Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції Сучасний стан та пріоритети модернізації науки, освіти та технологій.

Літяга І. В., Ситняківська С. М. (2024) Організація дозвіллєвої діяльності з молодшими школярами В умовах змішаної системи навчання. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції “Проблеми, пріоритети та перспективи розвитку науки, освіти і технологій в ХХІ столітті”.

Мамонтова Э. В. (2004) Символический ресурс в стратегии современного терроризма. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). С. 49–52.

Маєвська Л. М. (2002) Національно зорієнтована соціалізація особистості засобами рідної мови. Соціально-педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні: Зб.наук.праць /За заг.ред. доц.Сейко Н.А.. С. 301–303.

Павлик Н. П. (2003) Історико-педагогічний аналіз проблеми соціального сирітства в Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 158–161.

Павлик Н. П. (2002) Соціальне сирітство в законодавчому полі України. Соціально-педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні: Зб.наук.праць /За заг.ред. доц.Сейко Н.А.. С. 19–22.

Павлик Н. П. (2007) Науково-теоретичні засади організації процесу виховання у притулку для неповнолітніх. Реформування національної системи освіти в Україні у контексті загальноєвропейського освітнього простору: Матеріали науково-практичної конференції. С. 133–149.

Павлик Н. П. (2005) Концептуальні засади організації соціального виховання у притулку для неповнолітніх. Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди: Науково-теоретичний збірник.. С. 277–284.

Павлик Н. П. (2005) Волонтерська діяльність як засіб виховання студентської молоді. Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість: Зб. матеріалів VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.: У 6-ти т. / І.І. Тимошенко (відп. ред.) та ін., Т. 4. С. 127–130.

Павлик Н. П., Літяга І. В. (2025) Спільночитання як соціальна технологія. Соціальна робота та психологія: освіта і наука (1). С. 64–69. ISSN 3041-1351. DOI: 10.32782/3041-1351/2025-1-11

Павлик Н. П., Сейко Н. А., Ситняківська С. М. (2024) Цифрові бази даних для освіти і про освіту: досвід Данії. Інформаційні технології і засоби навчання, 99 (1). ISSN 2076-8184.

Палько І. М. (2009) Соціально-інтерактивний театр життя: ґендерний аспект. Підготовка волонтерів до реалізації ідеї ґендерної рівності: Методичні рекомендації. / Авт.-упоряд. О.Л. Остапчук, Н.П. Павлик, С.В. Котова-Олійник.. С. 144–149.

Пустохіна В. І. (2015) Основні аспекти формування культурологічної компетентності старшокласників. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). С. 22–28.

Ремезова О. О., Корбут Г. О., Памірський М. С. (2005) Демографічна динаміка польського населення на Волині. Українська полоністика (2). С. 78–84.

Самчук Д. В., Коляденко С. М. (2025) Гелена Радлінська – засновниця соціальної педагогіки як науки у Польщі. Педагогічні студії (2). С. 28–32.

Свінціцька О. І. (2008) Мотив і мотивація „людини економічної": комунікативний аспект. Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці: Збірник матеріалів ІІ Міжвузівської студентської науково-практичної конференції. С. 37–39.

Сейко Н. А. (2024) Духовна освіта на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття у контексті теорії етноконфесійної дифузії. Інноватика у вихованні, 2 (19). С. 60–75. ISSN 2411-4553.

Сейко Н. А., Котловий С. А., Літяга І. В. (2025) Навчальна практика майбутніх магістрів соціальної роботи: кейси для розвитку резильєнтності. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки (20). С. 148–155. ISSN 2410-2075. DOI: 10.32782/2410-2075-2025-20.19

Сейко Н. А., Ситняківська С. М. (2024) Етнокультурні передумови становлення й розвитку духовної освіти на Волині в ХІХ – на початку ХХ століття. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки (18). С. 7–15. ISSN 2410-2075.

Слоньовська О. Б. (2007) Теоретичні засади багатокультурності та світовий досвід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 82–86.

Смагін І. І. (2005) Місце ідеології сучасної освіти в національній системі протидії тероризму. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 58–61.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Клочко А. А. (2024) Соціальна політика в умовах сучасної України. In: Розвиток суспільства та науки в трансформаційних умовах. ІІ науково-практична конференція, 26-27 липня 2024 р., Чернігів.

Коляденко С. М., Літяга І. В. (2024) Арттерапія як технологія виправлення у процесі здійснення соціально-виховної роботи з засудженими до покарання, не пов’язаних з позбавленням волі. In: 16th International Scientific and Practical Internet Conference «Modern Movement of Science», October 14-15, 2024, Dnipro, Ukraine.

Літяга І. В., Коляденко С. М., Ілліна О. В. (2024) Соціальна робота з дітьми із числа внутрішньо переміщених осіб. In: Міжнародна науково-практична конференція “Інтеграція знань і технологій для сталого розвитку: нові горизонти науки, освіти та суспільства”, 9 листопада 2024 р., Полтава.

Наконечна О. А., Петрук С. В. (2016) Застосування інформаційного менеджменту в документаційному забезпеченні діяльності органів місцевого самоврядування. In: Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності : збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 квітня 2016 р., Черкаси.

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2024) Формування соціального здоров’я учнів в умовах війни. In: 16th International Scientific and Practical Internet Conference "Modern Movement of Science", October 14-15, 2024, Dnipro, Ukraine.

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2025) Інноваційні підходи до відновлення та розвитку освітнього процесу в україні в умовах післявоєнної відбудови. In: VІ Міжнародна науково-практична конференція «Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи», 26 грудня 2024 р., Суми.

Книга

Коляденко С. М. (ed.). (2024) Актуальні проблеми соціальної сфери. Випуск 14. Житомирський державний університет імені Івана Франка. ISBN 978-617-560-060-3

Коляденко С. М. (ed.). (2025) Актуальні проблеми соціальної сфери. Випуск 15. Житомирський державний університет імені Івана Франка. ISBN 978-617-560-260-7

Киричук Г. Є., Слободянюк С. С., Кириченко В. В., Боцян Т. В., Жуковський О. І., Козловець М. А., Власюк І. М., Кривонос О. М., Попп М. І. (eds.). (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.

Коляденко С. М. (ed.). (2024) Неформальна освіта: кращі практики і проекти. Випуск 6. Житомир: ТОВ «Видавничий дім “Бук-Друк”». ISBN 978-617-560-077-1

Коляденко С. М. (ed.). (2025) Неформальна освіта: кращі практики і проекти. Випуск 7. Житомирський державний університет імені Івана Франка. ISBN 978-617-560-261-4

Розділ книги

Коляденко С. М. (2002) Особливості організації корекційної роботи православного соціального педагога з дітьми, що мають психічні відхилення. In: Християнські цінності: історія і погляд у третє тисячоліття. Збірник наукових записок Національного університету "Острозька академія". редакційно-видавничий відділ Національного університету "Острозька академія", Острог, С. 290–295. ISBN 966-7631-19-2

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2025) Теорія та практика здійснення супервізії в закладах дошкільної освіти Житомирського регіону України. In: Theoretical and applied aspects of sustainable development of Ukrainian regions. Baltija Publishing, Riga, Latvia, С. 554–606. DOI: 10.30525/978-9934-26-539-6-24

Навчальний матеріал

Залібовська-Ільніцька З. В. (2025) Методичні рекомендації для проведення практичних занять з освітньої компоненти Документообіг у соціальній сфері. [Навчальний матеріал]

Літяга І. В., Сейко Н. А., Коляденко С. М., Ілліна О. В. (2025) Методичні рекомендації до виконання практичних занять з освітньої компоненти «Соціальна геронтологія». [Навчальний матеріал]

Літяга І. В., Сейко Н. А., Коляденко С. М., Ілліна О. В. (2025) Методичні рекомендації до виконання практичних занять з освітньої компоненти «Методика соціальної роботи». [Навчальний матеріал]

Літяга І. В., Ситняківська С. М., Сейко Н. А. (2024) Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу. [Навчальний матеріал]

Літяга І. В., Ситняківська С. М., Сейко Н. А. (2024) Соціальна профілактика. [Навчальний матеріал]

Звіт

Сухачов С. Я. (2008) Трудові відносини: соціальний механізм функціонування. Інше. Житомир: ЖДУ імені Івана Франка.

Цей список був створений Mon Jul 7 03:35:52 2025 EEST.