Вгору на рівень |
Belyak, Nadiia, Гуманкова, О. С. (2024) Features of Education of a Child with Special Educational Needs in Primary School. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Dmytrenko, Maryna, Гуманкова, О. С. (2024) The Development of Artistic and Creative Competence in Children of Upper-Kindergarten Age through Project-Based Activities. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Denysyuk, Maryna, Гуманкова, О. С. (2024) The Development of Cognitive Interests of Young Learners in Language and Literature Lessons Using Information and Communication Technologies. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Вознюк, В. О., Гуманкова, О. С. (2024) The Development of Logical Thinking of Primary Schoolchildren at the Lessons of Mathematics by Means of Game Technologies. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Zhurakhivska, Ivanna, Гуманкова, О. С. (2024) The Role of Eidetics in Preparing the Child for School. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Гуманкова, О. С., Гаращук, К. В., Дідко, І. С. (2023) Виховання естетичних цінностей в учнів початкової школи В позаурочний час. Інноваційна педагогіка, 63 (1). с. 205-210. ISSN 2663-6085
Гуманкова, О. С., Кулак, В. І., Гребенюк, І. М. (2023) Формування основ англомовної писемної компетентності на старшому ступені навчання засобами іноземної літератури. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (59). с. 298-304. ISSN 2308-4863
Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В., Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2023) The use of innovative technologies forthe formation of economic competenceof primary school students. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(48). с. 473-482.
Vysotska, Liudmyla, Гуманкова, О. С. (2023) Project Activity as a Factor of Mental Development of Primary School Students. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Кулак, В. І., Михайлова, О. С. (2023) Безперервний професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном. Проектний звіт. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Новіцька, В. В., Гуманкова, О. С. (2023) Використання медіаосвітніх технологій у навчанні англійської мови в початковій школі. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Сорока, К. В., Гуманкова, О. С. (2023) Використання інтерактивних методів навчання як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів на уроках англійської мови в початковій школі. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Раченко, О. П., Гуманкова, О. С. (2023) Оптимізація мотиваційного забезпечення навчально-ігрової діяльності дошкільників на заняттях англійської мови. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2022) Використання технології драматизації в процесі розвитку вмінь аудіювання учнів початкової школи. Arts Linguodidacticae (Мистецтво Лінгводидактики) (10). с. 46-55. ISSN 2663-0303
Самойлюкевич, І. В., Михайлова, О. С., Зимовець, О. А., Дєньгаєва, С. В., Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Кравець, О. Є. (2022) Іноземна мова за професійним спрямуванням: Навчально-методичний посібник з англійської мови для студентів вищих навчальних закладів. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2022) Формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації. Baltic Journal of Legal and Social Sciences (1). с. 122-131.
Вознюк, О. В., Самойлюкевич, І. В., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Кравець, О. Є., Зимовець, О. А. (2021) Методичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мови. Методичний експрес:, 4 . Вид. "Євро-Волинь", Житомир.
Стоянова, Ю., Гуманкова, О. С. (2021) Formation of Communicative Competence in Children of Upper Kindergarten Age by Means of Role-Play Games. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Салюк, І., Гуманкова, О. С. (2021) Sensory Education in Montessori Pedagogy. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Григор'єва, Т. Ю., Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2021) Інтерактивні методи навчання іноземних мов дорослих. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» (12(44)). с. 36-45.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2021) Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Аrs Linguodidacticae (6). с. 21-28.
Гуманкова, О. С., Оляновська, В. Є. (2021) Врахування домінуючих репрезентативних систем учнів в процесі формування англомовної компетентності у читанні. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті»..
Оляновська, В. Є., Гуманкова, О. С. (2021) Врахування домінуючих репрезентативних систем учнів початкової школи. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В. (2021) Методичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мови: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей ЗВО, керівників гуртків англійської мови ЗДО та вчителів англійської мови початкових класів ЗЗСО. [Навчальний матеріал]
Гуманкова, О. С., Оляновська, В. Є. (2021) Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. с. 128-131.
Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С. (2021) Підготовка майбутніх вихователів з правом викладання англійської мови до реалізації педагогічного спілкування у роботі з дошкільниками. International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2. с. 110-114.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2020) Реалізація автономного диференційованого навчання в процесі розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Інноваційна педагогіка, 25 (2). с. 44-49. ISSN 2663-6085
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2020) Реалізація автономного навчання у процесі формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]., 1 (28). с. 233-239.
Бойчук, І. С., Гуманкова, О. С. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2020) Формування основ англомовної фонетичної компетентності з використанням автентичних матеріалів на ранньому ступені навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 3 (70). с. 72-70. ISSN 1992-5786
Колесник, Н. Є., Яворська, Т. Є., Танська, В. В., Максимова, О. О., Піддубна, О. М., Підгурська, В. Ю., Плотницька, О. В., Самойлюкевич, І. В., Чернишова, А. М., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю., Кравець, В. С., Мазко, О. П., Тарнавська, Н. П., Басюк, Н. А., Коновальчук, І. М., Федорова, М. А., Шмельова, Т. В., Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, с. 172-188.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку. Молодь і ринок.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор'єва, Т. Ю. (2019) Автономне навчання як засіб мотиваційного забезпечення формування іншомовної комунікативних компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Міжнародна науково-практична конференція "Психологія і педагогіка як науки становлення і розвитку сучасної особистості". с. 39-42.
Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В., Хегарті, Дж. (2019) Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі. О. О. Євенок, Житомир.
Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С. (2018) ABC Land: навчальний посібник з англійської мови для дітей дошкільного віку. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В., Дєньгаєва, С. В., Мазко, О. П., Зимовець, О. А., Карпенко, Є. М. (2018) Методичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Вид. О.О.Євенок.
Гуманкова, О. С., Кваша, Х. В. (2018) Реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Кваша, Х. В. (2018) Реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Нестерчук, Ю. В. (2018) Розвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Нестерчук, Ю. В. (2018) Розвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С. (2017) Підготовка майбутніх учителів до використання технології диференційованого навчання на заняттях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. International scientific and practical conference "Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine": Conference Proceedings, May 5-6. с. 85-88.
Гуманкова, О. С. (2017) Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Za odbornu a jazykovu stranku prfspevkov zodpovedaju autori. Rukopis nepreśiel jazykovou upravou. с. 114-116.
Гуманкова, О. С., Звєрєва, Т. Ю. (2016) Формування основ англомовної діалогічної мовленнєвої компетентності дошкільників на засадах використання інтерактивного підходу. Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі. с. 41-44.
Гуманкова, О. С. (2016) Реалізація диференційованого навчання в процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів. Збірник наукових праць "Педагогічні науки" Херсонського державного університету.
Гуманкова, О. С. (2015) Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 97-101. ISSN 2076-6173
Гуманкова, О. С. (2015) Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 81-86. ISSN 2076-6173
Гуманкова, О. С. (2014) Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні. Молодь і ринок (111). с. 35-40.
Гуманкова, О. С. (2013) ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 38-41. ISSN 2076-6173
Гуманкова, О. С. (2012) Підготовка майбутніх учителів до реалізації диференційованого навчання на уроках іноземної мови в початковій школі. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред.. І.В. Самойлюкевич.. с. 150-160.
Гуманкова, О. С. (2012) Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Документ, представлений на обговорення. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Гуманкова, О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 111-115.
Гуманкова, О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 111-115.
Гуманкова, О. С. (2008) Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу – актуальна проблема практики професійного навчання у вузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 103-106.
Калініна, Л. В., Петранговська, Н. Р., Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П., Самойлюкевич, І. В., Гуманкова, О. С., Барало, Л. В., Жиляєва, Ю. М., Волощук (Мормуль), А. М., Литньова, І. Ф., Копетчук, В. А. (2008) ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ IHO3EMHOЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Гуманкова, О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 69-72.
Гуманкова, О. С. (2005) Організація роботи груп за інтересами як продуктивний засіб розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 40-42.
Березенська, Л. І., Гуманкова, О. С., Козловська, О. І. (2004) Автентичний текст – основа формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 9-10.
Гуманкова, О. С. (2004) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до порівняльного аналізу рідної та іноземної культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 105-107.