![]() | перехід на Верхній рівень |
Плахотнюк Н. П. (2019) Розвиток іншомовної комунікативної культури майбутніх журналістів засобами інтернет ресурсу. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», І (83) (4). С. 376–384.
Плахотнюк Н. П. (2019) Роль Інтернет мережі у розвитку іншомовної професійної комунікації майбутніх журналістів. Проблеми і перспективи актуалізації іншомовної комунікативної підготовки фахівців у ХХІ столітті : збірник матеріалів VІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (27 листопада 2019 р.).
Плахотнюк Н. П. (2019) Шляхи інтенсифікації іншомовної професійної підготовки студентів немовних факультетів. «Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих»: збірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 лютого 2019 р, м. Переяслав-Хмельницький. С. 64–68.
Плахотнюк Н. П. (2018) Навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів немовних факультетів. Всеукраїнський практичний журнал «Директор школи, ліцею-гімназії» – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 1 (79) (6). С. 379–388.
Плахотнюк Н. П. (2018) Навчання професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні. «Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій»: збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.)..
Плахотнюк Н. П. (2018) Розвиток іншомовного професійно орієнтованого спілкування засобами навчально-ігрового проектування. Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань. С. 184–186.
Плахотнюк Н. П. (2017) Використання автентичних відеоматеріалів у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування у вищих навчальних закладах. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology (57). С. 29–33.
Плахотнюк Н. П. (2017) Використання автентичних текстів у процесі формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», І (75) (21). С. 197–207.
Плахотнюк Н. П. (2017) Роль автентичних текстів у процесі формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів. «Мова і світ: сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі»: збірник матеріалів IV Всеукраїнського науково-практичного вебінару (29 листопада 2017 р.)..
Плахотнюк Н. П. (2016) Інноваційні методи у навчанні професійного англомовного спілкування студентів. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.)..
Плахотнюк Н. П. (2016) Іншомовна підготовка майбутніх педагогів засобами навчально-ігрового проектування. ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника. – Освітній простір України (7). С. 92–96.
Плахотнюк Н. П. (2016) Метод „case-study” у навчанні професійного англомовного спілкування студентів. European Humanities Studies: Education and training.
Плахотнюк Н. П. (2015) Навчально-ігрове проектування у навчанні англомовного професійно орієнтованого спілкування студентів журналістів. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», IV(64) (36). С. 383–392.
Плахотнюк Н. П. (2015) Навчання англомовного професійно орієнтованого спілкування студентів журналістів засобами навчально-ігрового проектування. «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.)..
Плахотнюк Н. П. (2014) Навчально-ігрове проектування як інтерактивна дидактична технологія іншомовної підготовки студентів. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». С. 77–78.
Плахотнюк Н. П. (2014) Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. С. 55–60.
Плахотнюк Н. П. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей, 5 (42). С. 113–120.
Плахотнюк Н. П. (2014) Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів засобами навчально-ігрового проектування. Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет, тем. вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простру. С. 186–194.
Плахотнюк Н. П. (2013) Организационно-педагогические условия использования учебно-игрового проектирования в подготовке будущих учителей к инновационной деятельности. Вектор науки ТГУ (1(12)). С. 192–195.
Плахотнюк Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). С. 112–120.
Плахотнюк Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць (7). С. 154–161.
Плахотнюк Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). С. 181–191.
Плахотнюк Н. П. (2010) Методи та форми навчально-ігрового проектування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 73–84.
Плахотнюк Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). С. 231–240.
Плахотнюк Н. П. (2009) Інноваційна діяльність майбутніх учителів як педагогічна проблема. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : матеріали 5 міжнародної науково-практичної конференції, 22–24 жовтня 2009 р.. С. 184–189.
Плахотнюк Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. С. 411–421.
Плахотнюк Н. П. (2009) Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 141–145.
Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). С. 153–159.
Плахотнюк Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 78–82.