Вгору на рівень |
Федорова, М. А., Максимова, О. О. (2024) Peculiarities of Formation of Value Attitude to the Motherland in Preschool Age. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (117). с. 25-32. ISSN 2663-6387
Станішенко, Оксана, Макаренко, Світлана, Максимова, О. О., Федорова, М. А., Гужанова, Т. С. (2024) The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education. Conhecimento & Diversidade, Niterói. с. 526-545.
Сорочинська, О. А., Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з навчальної практики з методики організації спостережень та дослідів у закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О., Федорова, М. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять "Партнерська взаємодія в системі освіти". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов'язкової освітньої компоненти "Дошкільна педагогіка". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Максимова, О. О., Сорочинська, О. А. (2024) Дошкільна педагогіка (частина 1): навчально-методичний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». с. 115-119.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з організації освітньої та науково-експериментальної діяльності в закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Лозенко, Ю. (2024) Обґрунтування педагогічних умов розвитку театралізованої діяльності у дошкільному віці. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 310-316.
Федорова, М. А. (2023) Children’s ability to make a moral choice in older preschool age as a component of the formation of moral values. Zeszyty Naukowe: nauki społeczne, humanistyczne i pedagogiczne. с. 75-86.
Федорова, М. А. (2023) Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини в аспекті сталого розвитку. Ekologia i racjonalne zarządzanie przyrodą: edukacja, nauka i praktyka [Zasób elektroniczny]: materiały z międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Łomża – Żytomierz. с. 223-227.
Максимова, О. О., Сорочинська, О. А., Федорова, М. А. (2023) Збірник тестових завдань з методики формування екологічної та здоров'язбережувальної компетенцій у дітей дошкільного віку. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А., Нужда, А. (2023) Змістова структура ціннісного ставлення до батьківщини у дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць.. с. 203-207.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2023) Змістово-технологічне забезпечення виховання міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. с. 137-147.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2022) Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: частина 1. Житомир: ФОП Левковець.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2022) Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: частина 2. Житомир: ФОП Левковець.
Федорова, М. А. (2022) Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».. с. 119-124.
Федорова, М. А. (2022) Виховання відповідальності у дітей в аспекті реалізації наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». с. 58-64.
Федорова, М. А. (2022) Дошкільна лінгводидактика. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
Максимова, О. О., Сорочинська, О. А., Федорова, М. А. (2022) Збірник тестових завдань з методик дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова, М. А. (2022) Навчання дітей дошкільного віку складанню сюжетної розповіді. Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. с. 274-280.
Федорова, М. А., Катруша, І. (2022) Особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи. с. 6-9.
Федорова, М. А., Іванова, Т. Б. (2021) Завдання та зміст роботи з розвитку словника у ранньому віці. Перспективи розвитку дошкільної освіти і сучасний образ дитинства: зб. наукових праць. с. 158-163.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2021) Перспективи розвитку дошкільної освіти і сучасний образ дитинства. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
Федорова, М. А. (2021) Підходи до розвитку ігрової діяльності у дошкільному віці. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. с. 418-421.
Федорова, М. А., Максимова, О. О. (2020) Diagnosis of social and moral activity formation of primary school age children. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (101). с. 27-35. ISSN 2663-6387
Федорова, М. А., Іванова, Т. Б. (2020) Діагностика умінь міжособистісної взаємодії у дітей старшого дошкільного віку. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч., 2. с. 18-19.
Федорова, М. А. (2020) Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах., 2. с. 208-211.
Федорова, М. А. (2020) Особливості емоційного розвитку сучасних дітей в аспекті становлення міжособистісних взаємин. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія «Педагогіка. Соціальна робота» (1). с. 133-137.
Федорова, М. А. (2020) Особливості формування соціально-моральної активності у дітей старшого дошкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: зб. наук. праць.
Федорова, М. А., Дудік, Г. П., Федорова, Л. Ю. (2020) Філософські засади проблеми виховання моральних цінностей майбутнього вчителя. Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. с. 203-207.
Колесник, Н. Є., Яворська, Т. Є., Танська, В. В., Максимова, О. О., Піддубна, О. М., Підгурська, В. Ю., Плотницька, О. В., Самойлюкевич, І. В., Чернишова, А. М., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю., Кравець, В. С., Мазко, О. П., Тарнавська, Н. П., Басюк, Н. А., Коновальчук, І. М., Федорова, М. А., Шмельова, Т. В., Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.
Федорова, М. А. (2019) Diagnosis of the Emotional Component of the Moral Value Formation of Senior Preschool Children. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 11-16. ISSN 2663-6387
Федорова, М. А. (2019) Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. с. 300-314.
Федорова, М. А. (2018) Аналіз особливостей розуміння моральних понять дітьми старшого дошкільного віку. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. с. 189-194.
Федорова, М. А. (2018) Підготовка майбутніх вихователів до формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky (3). с. 42-45.
Федорова, М. А. (2017) Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць. с. 204-210.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2017) Експериментальне дослідження рівня міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку в когнітивній та емоційній сферах. Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. с. 54-61.
Федорова, М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (52). с. 50-55.
Федорова, М. А. (2017) Реалізація наступності у формуванні моральних цінностей у період переходу між дошкільною освітою та початковою школою. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб. наук. праць. с. 221-226.
Федорова, М. А. (2016) Theoretical basis of formation and function of moral values of the personality in scientific literature. Modern Science (2). с. 81-87.
Федорова, М. А. (2016) Змістова структура моральних цінностей особистості у дитинстві. Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. с. 345-348.
Федорова, М. А. (2016) Змістові характеристики моральних цінностей молодших школярів. Молодь і ринок. с. 56-62.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2016) Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики. Частина І. Житомир: ФОП Левковець.
Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2016) Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики. Частина ІІ. Житомир: ФОП Левковець.
Федорова, М. А. (2016) Психологічні основи виховання моральних цінностей особистості. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. Наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету (13). с. 138-141.
Федорова, М. А. (2016) Тheoretical basis of formation and function of moral values of the personality in scientific literature. Modern Science (2). с. 81-87.
Федорова, М. А. (2016) Теоретичні засади формування моральних цінностей особистості. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 285-290.
Федорова, М. А. (2015) Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою. Нові технології навчання :науково-методичний зб. (86). с. 130-134.
Федорова, М. А. (2015) Моральні цінності особистості: сутність поняття та основні характеристики. Проблеми освіти: збірник наукових праць. с. 105-109.
Федорова, М. А. (2015) Нравственные ценности младших школьников: технологии воспитания. Інший. Институт проблем воспитания АПН Украины.
Федорова, М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. с. 189-191. ISSN УДК 371; 378; 364 ББК 88.8
Федорова, М. А. (2015) Ретроспективний аналіз проблеми виховання моральних цінностей особистості. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (10(54)). с. 330-338.
Федорова, М. А. (2015) Сюжетно-рольова гра як засіб виховання моральних цінностей дошкільників. Сталий розвиток : проблеми та перспективи. с. 164-170.
Федорова, М. А. (2014) Виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку: діяльнісний аспект. Збірник наукових праць Уманського державного університету ім. Павла Тичини. с. 357-363.
Федорова, М. А. (2014) Виховання моральних цінностей у старших дошкільників у процесі трудової діяльності. Модернізація змісту дошкільної освіти в контексті сучасних вимірів: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 228-232.
Олійник, М. М., Федорова, М. А. (2014) Виховання цінності іншої людини у молодших школярів у процесі позанавчальної діяльності. ЖДУ ім. І.Франка.
Федорова, М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. с. 350-359.
Федорова, М. А. (2014) Нравственные ценности детей старшего дошкольного возраста (структурные компоненты и тенденции формирования). Образовательно-инновационные технологии: теория и практика. с. 320-330.
Федорова, М. А. (2014) Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя: психолого-педагогічні науки (4). с. 125-130.
Федорова, М. А. (2014) Характеристика понять "Моральні цінності особистості". Освітологічний дискурс (4). ISSN 2312-5829
Федорова, М. А. (2012) Виховання моральних якостей особистості дитини дошкільного віку у творчості Я. А. Коменського. Студентський історико-педагогічний альманах. Вип. 1. Ідеї педагогів минулого в освіті сьогодення: збірник наукових праць молодих дослідників. с. 154-158.
Федорова, М. А. (2012) Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики. Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики (3). с. 97-101.
Казмерчук, Ірина, Федорова, М. А. (2012) Естетичне виховання дошкільників засобами природи. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 107-110.
Федорова, М. А. (2012) Моральні цінності особистості в історії філософії. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 417-422.
Федорова, М. А. (2011) Особливості формування естетичних почуттів у дітей молодшого шкільного віку. Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. с. 158-162.
Федорова, М. А. (2011) Педагогічні умови виховання працелюбності у дітей старшого дошкільного віку. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ: збірник науково-методичних праць. с. 71-77.
Федорова, М. А. (2011) Пізнавальна активність як складова формування моральних цінностей в учнів початкових класів. Нові технології навчання. Науково-методичний збірник (69). с. 116-120.
Федорова, М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку в процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції. с. 186-190.
Федорова, М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку у процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції. с. 186-190.
Федорова, М. А. (2010) Організація роботи з виховання соціальних цінностей дітей 6-7-го років життя (в умовах НВК “школа – дитячий садок“). Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. с. 33-37.
Федорова, М. А. (2010) Підходи до виховання духовних цінностей дітей та молоді в історії розвитку вітчизняної педагогічної думки. Іван Огієнко в діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієвому): Збірник наукових праць. с. 309-317.
Федорова, М. А. (2008) Виховання культури поведінки у дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховного комплексу «школа – дитячий садок»). Морально-етичні засади формування зростаючої особистості: [монографія]. с. 128-142.
Федорова, М. А. (2008) Моральна поведінка особистості: гуманітарний аспект. Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. с. 213-219.
Федорова, М. А. (2008) Проблема виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку в історико-педагогічній ретроспективі. Актуальні проблеми гуманітарної освіти. с. 278-280.
Федорова, М. А. (2008) Проблема виховання моральної свідомості особистості у працях А. С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 83-86. ISSN 2076-6173
Федорова, М. А. (2007) Проблема формування моральної поведінки дітей дошкільного віку у творчості С. Русової. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтеграційних процесів: збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. с. 254-258.
Федорова, М. А. (2007) Реалізація принципу наступності у вихованні дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховних комплексів "школа – дитячий садок"). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (9). с. 475-482. ISSN 966-7631-15-Х
Федорова, М. А. (2006) Організація роботи з виховання культури поведінки дітей 6-7-го років життя (в умовах НВК "школа – дитячий садок"). Науковий вісник Чернівецького університету (287). с. 184-190. ISSN 2223-1722
Федорова, М. А. (2005) Особливості становлення культури поведінки старших дошкільників та першокласників шестирічного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 165-167. ISSN 2076-6173
Федорова, М. А. (2003) Динаміка розвитку культури поведінки дітей (в умовах нвк "школа – дитячий садок"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 97-100. ISSN 2076-6173
Федорова, М. А. (2002) Культура поведінки дітей: ретроспектива дослідження. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 49-52. ISSN 2076-6173