Вгору на рівень |
Щерба, Н. С. (2024) Creating English Courses for Learners with Diverse Disabilities. Tapestry: A Multimedia Journal for Teachers and English Learners (1). с. 18-21.
Щерба, Н. С. (2024) The Application of the Universal Design for Learning in University Curriculum Design. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури», 05-11 лютого 2024 р., Житомир.
Калініна, Л. В., Мяновська, Т. М., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Григор’єва, Т. Ю., Климович, Ю. Ю., Михайлова, О.С., Кравець, О. Є., Ковальчук, І. С., Гаращук, К. В. (2024) Новий учитель – щасливий учень – успішна нова українська школа. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.
Щерба, Н. С. (2024) Письмова та усна комунікація англійською мовою: методичні рекомендації до організації самостійної роботи. Євроволинь, Житомир.
Щерба, Н. С., Яценко, Л. В., Литвишко, О. М. (2023) Запровадження універсального дизайну в розробці електронних освітніх ресурсів у закладах вищої освіти. Актуальні питання у сучасній науці, 8 (14). с. 944-957. ISSN 2786-6300
Щерба, Н. С. (2023) Особливості навчання іноземних мов у великому класі: співвідношення труднощів і стратегій. Інноваційна педагогіка, 2 (56). с. 40-43. ISSN 2663-6085
Zablotska, O. S., Kyrytchuk, I. M., Щерба, Н. С., Nikolayeva, I. M. (2023) Assessment of correlation relationships between the level Of mortality of the population of Zhytomyr region of Ukraine from non-infectious diseases and sanitarychemical indicators of safety and quality of drinking water. Науковий журнал Дніпропетровського державного медичного університет, XXVIII (1). с. 161-167.
Щерба, Н. С., Яценко, Л. В., Бойченко, Л. В. (2023) Використання принципів універсального дизайну в закладах вищої та фахової передвищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (112). с. 205-213. ISSN 2663-6387
Щерба, Н. С. (2023) Комунікативні стратегії англійської мови: методичні рекомендації до організації самостійної роботи. [Навчальний матеріал]
Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. А., Самойленко, О. А., Антонов, О. В., Щерба, Н. С., Левченко, С. В. (2023) Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Робочий документ. Вид-во ЖДУ.
Калініна, Л. В., Щерба, Н. С., Прокопчук, Н. Р., Кузьменко, О. Ю., Григор'єва, Т. Ю. (2022) The Journey from an English Learner to an English Teacher. На шляху до професійної майстерності: від студента до вчителя : навчальний посібник до курсу «Методика навчання англійської мови» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Вид-во "Євроволинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-42-3
Щерба, Н. С., Голячук, А. С. (2022) Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 114-122.
Климова, К. Я., Плечко, А. А., Куриленко, Д. В., Вознюк, О. В., Щерба, Н. С., Гордієнко, О. А., Шевцова, Л. С. (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Інший. Вид-во Поліського національного університету, Житомир.
Щерба, Н. С. (2021) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами. Документація. ЖДУ імені Івана Франка.
Щерба, Н. С. (2021) Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (1). с. 63-69. ISSN 2076-586X
Щерба, Н. С. (2021) Теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими потребами. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Щерба, Н. С. (2021) Теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими потребами. EngD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Щерба, Н. С., Горобченко, Н. В. (2020) Методичні рекомендації щодо проведення виробничої педагогічної практики у літніх мовних таборах. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Щерба, Н. С. (2020) The characteristics of webquests promoting englishlanguage teacher training for inclusive instruction of learners with disability. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (103). с. 109-117. ISSN 2663-6387
Щерба, Н. С. (2020) Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: веб-квести, кейси та тести. ЖДУ імені Івана Франка.
Харитонова, К. І., Щерба, Н. С. (2020) Використання електронного застосунку «Blio» в навчанні читання учнів старшого етапу ЗЗСО. Теорія і практика навчання іноземних мов.
Смірнова, А. К., Щерба, Н. С. (2020) Електронний застосунок Voice Thread як засіб навчання монологічного мовлення учнів старшого етапу ЗНЗ. Теорія і практика навчання іноземних мов.
Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Полховська, М. В., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Матушевська, Н. В., Гирин, О. В., Рудик, І. М., Климович, Ю. Ю., Савчук, І. І., Жуковська, В. В., Щерба, Н. С. (2020) Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів. Департамент освіти житомирської міської ради.
Смірнова, А. К., Щерба, Н. С. (2020) Критерії підбору веб-платформ і веб-застосунків для розвитку лексико-граматичних навичок в умовах дистанційного навчання іноземної мови. Теорія і практика навчання іноземних мов.
Щерба, Н. С. (2019) Фактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізації. Сучасні педагогіка та психологія: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.
Щерба, Н. С. (2019) Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстерень. О.О.Євенок, Житомир. ISBN 978-617-7752-79-9
Щерба, Н. С., Заблоцька, О. С. (2019) The Conceptual Idea of Would-Be English Teachers' Preparation To Practice-Oriented Instruction of Learners With Disability. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (98). с. 43-49. ISSN 2663-6387
Щерба, Н. С. (2019) Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації. "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки".
Щерба, Н. С. (2019) Соціальна реабілітація: сучасні умови та перспективи розвитку. Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти: зб. наук. праць / за ред. І. Д. Сахнєвич..
Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Щерба, Н. С. (2017) Використання віртуальних навчальних середовищ Edmodo та Easygenerator у професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови. Aктуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики).
Щерба, Н. С. (2016) Можливості використання веб-квестів у підготовці майбутніх учителів до реалізації практичної мети навчання іноземної мови. МАТЕРІАЛИ ОНЛАЙН КОНФЕРЕНЦІЇ “Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури”.
Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Горобченко, Н. В., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С. (2016) Організація і проведення літніх мовних таборів як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.
Щерба, Н. С. (2015) Специфіка використання веб-квестів переконуючого типу у розвитку іншомовного діалогічного мовлення учнів. “Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури”.
Прокопчук, Н. Р., Калініна, Л. В., Щерба, Н. С. (2014) Комплексні комп'ютерні лабораторні роботи як засіб самостійної методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Щерба, Н. С. (2013) Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 84-88. ISSN 2076-6173
Щерба, Н. С. (2013) Художня зарубіжна література в дошкільних навчальних закладах: хрестоматія. Полісся, Житомир. ISBN 978-966-655-689-2
Щерба, Н. С., Барало, Л. В. (2012) Дидактичні передумови розвитку в учнів ЗНЗ іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (101). с. 353-355.
Щерба, Н. С. (2012) Особливості змісту стратегічної (діяльнісної) компетенції молодших школярів у вивченні іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (36). с. 105-108.
Щерба, Н. С. (2011) КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій (7). с. 98-102.
Щерба, Н. С. (2011) Каталог навчально-комунікативних стратегій і прийомів у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 98-102. ISSN 2076-6173
Щерба, Н. С. (2010) Афективні стратегії та прийоми в підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 67-70. ISSN 2076-6173
Щерба, Н. С. (2010) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції. Інший. Вид-во: "Полісся".
Дубасенюк, О. А., Лісова, С. В., Осадчий, М. М., Вознюк, О. В., Сидорчук, Н. Г., Дупак, Н. В., Вітвицька, С. С., Чемерис, О. А., Єремеєва, В. М., Карплюк, С. О., Якса, Н. В., Костюшко, Ю. О., Щерба, Н. С., Колесник, Н. Є., Піддубна, О. М., Антонова, О. Є., Клименюк, Ю. М., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Дем’янчук, О. О., Захарчишина, Ю. М., Королюк, О. М., Копетчук, В. А., Корінна, Л. В., Слінчук, В. І., Башманівський, О. Л. (2009) Професійна педагогічна освіта: Інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Щерба, Н. С. (2009) Стратегічна компетенція у підготовці майбутнього вчителя (на матеріалі англійської мови). [Навчальний матеріал]
Щерба, Н. С. (2009) Технологія підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. с. 256-280.
Щерба, Н. С. (2008) МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. с. 339-389.
Щерба, Н. С. (2008) Моніторинг готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів стратегічної (діяльнісної) компетенції. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. с. 510-516.
Щерба, Н. С. (2008) Наукові підходи до побудови моделі іншомовної стратегічної компетенції учня загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 211-214. ISSN 2076-6173
Щерба, Н. С. (2007) Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти. Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених. с. 236-237.
Щерба, Н. С. (2007) Проблеми підготовки вчителя іноземної мови середнього спеціалізованого закладу освіти до формування в учнів стратегічної компетенції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). с. 219-222. ISSN 2076-6173
Щерба, Н. С. (2007) Підготовка вчителя до формування в учнів іншомовної стратегічної компетенції як засобу адаптації у глобалізованому суспільстві. Нові технології навчання. Збірник наукових праць. Шляхи розвитку духовності та професіоналізму за умов глобалізації ринку освітніх послуг (48). с. 17-19.
Щерба, Н. С. (2007) Теоретичні підходи до поняття “стратегічна компетенція”. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів. с. 231-235.
Щерба, Н. С. (2006) Застосування методу контент-аналізу до визначення поняття "стратегічна компетенція". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 166-169. ISSN 2076-6173
Щерба, Н. С. (2006) Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. с. 100-103.
Щерба, Н. С. (2003) Структурно-функціональна модель організації навчального процесу при формуванні стратегічної компетенції у письмі у вищих мовних закладах освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 249-252. ISSN 2076-6173