Вгору на рівень |
Янчук, Н. В. (2018) Функціонування вставних конструкцій у листах Олега Ольжича. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). с. 22-27. ISSN 2220-7996
Янчук, Н. В. (2014) Формування мовної компетенції майбутнього вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення сучасної української літературної мови. Методичний пошук: Викладацько-студентський збірник наукових праць (1). с. 125-130.
Янчук, Н. В. (2013) Формування мовної особистості в умовах функціонально-комунікативного підходу до вивчення сучасної української літературної мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університу (9). с. 724-739.
Янчук, Н. В. (2013) Фразеологічні одиниці в поетичній спадщині Миколи Никончука. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (24). с. 277-283.
Янчук, Н. В. (2010) Фразеологізми на позначення процесів мовленнєвої розумової діяльності в романі "Волинь" Уласа Самчука. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем, 1 (22). с. 384-391.
Янчук, Н. В. (2010) Фразеологізми на позначення процесів мовленнєвої та розумової діяльності в романі «Волинь» Уласа Самчука. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (22). с. 384-391.
Янчук, Н. В. (2010) Фразеологічні одиниці в романі Петра Шекерика-Доникова «Дідо Иванчік». Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Філологія (25-26). с. 198-202.
Янчук, Н. В. (2010) Функціонування фразеологізмів у творах В. Шевчука (на матеріалі роману "Стежка в траві. Житомирська сага"). Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. (20). с. 291-299.
Янчук, Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). с. 37-40.
Янчук, Н. В. (2006) Проблема вивчення мови в мовознавчій спадщині Івана Франка. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (15). с. 203-208.
Янчук, Н. В. (2004) Актуальні проблеми викладання сучасної української літературної мови у вищих навчальних педагогічних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 129-132.
Янчук, Н. В. (2004) Програма експериментального вивчення слова і фразеологізму в аспекті функційно-комунікативного вивчення мови. Українська мова і література в школі (3). с. 14-17.
Янчук, Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки (1). с. 59-61.
Янчук, Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). с. 54-58.
Янчук, Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі (2). с. 10-13.
Янчук, Н. В. (2002) Роль тексту в реалізації функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (9). с. 238-240. ISSN 2220-7996
Янчук, Н. В. (2002) Функціонально-комунікативний підхід до вивчення української мови. 1. Національна освіта: традиції і новації в контексті ідей Івана Огієнка: Зб. наук. праць (1). с. 89-92.