![]() | перехід на Верхній рівень |
Янчук Н. В. (2018) Функціонування вставних конструкцій у листах Олега Ольжича. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). С. 22–27. ISSN 2220-7996
Янчук Н. В. (2014) Формування мовної компетенції майбутнього вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення сучасної української літературної мови. Методичний пошук: Викладацько-студентський збірник наукових праць (1). С. 125–130.
Янчук Н. В. (2013) Формування мовної особистості в умовах функціонально-комунікативного підходу до вивчення сучасної української літературної мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університу (9). С. 724–739.
Янчук Н. В. (2013) Фразеологічні одиниці в поетичній спадщині Миколи Никончука. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (24). С. 277–283.
Янчук Н. В. (2010) Фразеологізми на позначення процесів мовленнєвої розумової діяльності в романі "Волинь" Уласа Самчука. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем, 1 (22). С. 384–391.
Янчук Н. В. (2010) Фразеологізми на позначення процесів мовленнєвої та розумової діяльності в романі «Волинь» Уласа Самчука. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (22). С. 384–391.
Янчук Н. В. (2010) Фразеологічні одиниці в романі Петра Шекерика-Доникова «Дідо Иванчік». Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Філологія (25-26). С. 198–202.
Янчук Н. В. (2010) Функціонування фразеологізмів у творах В. Шевчука (на матеріалі роману "Стежка в траві. Житомирська сага"). Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. (20). С. 291–299.
Янчук Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). С. 37–40.
Янчук Н. В. (2006) Проблема вивчення мови в мовознавчій спадщині Івана Франка. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (15). С. 203–208.
Янчук Н. В. (2004) Актуальні проблеми викладання сучасної української літературної мови у вищих навчальних педагогічних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 129–132.
Янчук Н. В. (2004) Програма експериментального вивчення слова і фразеологізму в аспекті функційно-комунікативного вивчення мови. Українська мова і література в школі (3). С. 14–17.
Янчук Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки (1). С. 59–61.
Янчук Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). С. 54–58.
Янчук Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі (2). С. 10–13.
Янчук Н. В. (2002) Роль тексту в реалізації функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (9). С. 238–240. ISSN 2220-7996
Янчук Н. В. (2002) Функціонально-комунікативний підхід до вивчення української мови. 1. Національна освіта: традиції і новації в контексті ідей Івана Огієнка: Зб. наук. праць (1). С. 89–92.