Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра соціальних технологій" і є рік 2025

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 19.

Коляденко С. М. (ed.). (2025) Актуальні проблеми соціальної сфери. Випуск 15. Житомирський державний університет імені Івана Франка. ISBN 978-617-560-260-7

Коляденко С. М. (ed.). (2025) Неформальна освіта: кращі практики і проекти. Випуск 7. Житомирський державний університет імені Івана Франка. ISBN 978-617-560-261-4

Zhylin M., Sprynska Z., Posatskyi O., Залібовська-Ільніцька З. В., Shevchuk R. (2025) Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development. Journal of Lifestyle and SDG'S Review. Т. 5, № 1. ISSN 2965-730X. DOI: 10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714.

Залібовська-Ільніцька З. В. (2025) Методичні рекомендації для проведення практичних занять з освітньої компоненти Документообіг у соціальній сфері. [Навчальний матеріал]

Залібовська-Ільніцька З. В. (2025) Зміст діяльності фахівця соціальної сфери у територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Суспільство та національні інтереси. № 13. С. 131–142. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-5(13)-131-142.

Залібовська-Ільніцька З. В. (2025) Соціальні аспекти супроводження українських дітей на відпочинок та оздоровлення за кордон в умовах воєнного стану. Вісник науки та освіти. № 34. С. 1240–1251. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-4(34)-1240-1251.

Коберник О. М., Котловий С. А. (2025) Формування у здобувачів освіти м’яких навичок («soft-skills») у процесі командної роботи. Суспільство та національні інтереси. № 11. С. 190–201. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-3(11)-190-201.

Котловий С. А., Натопта В. В. (2025) Психологічна та професійна готовність вчителів до навчання дітей з особливими освітніми потребами. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 100–103.

Літяга І. В., Сейко Н. А., Коляденко С. М., Ілліна О. В. (2025) Методичні рекомендації до виконання практичних занять з освітньої компоненти «Соціальна геронтологія». [Навчальний матеріал]

Літяга І. В., Сейко Н. А., Коляденко С. М., Ілліна О. В. (2025) Методичні рекомендації до виконання практичних занять з освітньої компоненти «Методика соціальної роботи». [Навчальний матеріал]

Матвєєв В. В. (2025) State and prospects of development of rehabilitation assistance in the Zhytomyr region. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria. С. 176–179.

Павлик Н. П., Літяга І. В. (2025) Спільночитання як соціальна технологія. Соціальна робота та психологія: освіта і наука. № 1. С. 64–69. ISSN 3041-1351. DOI: 10.32782/3041-1351/2025-1-11.

Самчук Д. В., Коляденко С. М. (2025) Гелена Радлінська – засновниця соціальної педагогіки як науки у Польщі. Педагогічні студії. № 2. С. 28–32.

Сейко Н. А., Котловий С. А., Літяга І. В. (2025) Навчальна практика майбутніх магістрів соціальної роботи: кейси для розвитку резильєнтності. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. № 20. С. 148–155. ISSN 2410-2075. DOI: 10.32782/2410-2075-2025-20.19.

Сейко Н. А., Котловий С. А., Літяга І. В. (2025) Професійно орієнтовані завдання з навчальної практики у системі професійної підготовки здобувачів з соціальної роботи. Соціальна робота та соціальна освіта. № 14. С. 165–173. ISSN 2618-0715. DOI: 10.31499/2618-0715.1(14).2025.332103.

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2025) Технологізація соціальної роботи з наркозалежними. In: Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми, пріоритети та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства в ХХІ столітті», 23 січня 2025 р., Рівне. С. 151–152.

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2025) Інноваційні підходи до відновлення та розвитку освітнього процесу в україні в умовах післявоєнної відбудови. In: VІ Міжнародна науково-практична конференція «Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи», 26 грудня 2024 р., Суми. С. 85–87.

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2025) Теорія та практика здійснення супервізії в закладах дошкільної освіти Житомирського регіону України. In: Theoretical and applied aspects of sustainable development of Ukrainian regions. Baltija Publishing, Riga, Latvia, С. 554–606. DOI: 10.30525/978-9934-26-539-6-24

Ситняківська С. М., Літяга І. В., Барановська М. Ю. (2025) Інтерактивні текстові практики в умовах дистанційної соціально-педагогічної роботи: досвід проєкту «МріяRun». In: Міжнародна науково-практична конференція «Роль науки, освіти та технологій у формуванні конкурентоспроможного суспільства», 12 лютого 2025 р., Полтава. С. 70–71.

Цей список був створений Tue Jul 22 03:50:51 2025 EEST.