Ресурси де є Автор Арешонков В. Ю.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 24.

Стаття

Арешонков В. Ю. (2016) Підходи до вдосконалення змісту сучасної шкільної суспільствознавчої освіти на основі аналізу методичних здобутків ХХ ст. Літописець. Збірник тез за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (м. Житомир, 26–27 листопада 2015року) (11). С. 8–14.

Арешонков В. Ю. (2015) Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 49–54. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2014) Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975–1986 рр.). Історико-педагогічний альманах (2). С. 49–55.

Арешонков В. Ю. (2014) Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття. Педагогічний дискурс. Збірник наукових праць Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (16). С. 18–23.

Арешонков В. Ю. (2014) Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. Педагогічний дискурс (17). С. 9–14.

Арешонков В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 45–50. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2014) Проблемы совершенствования школьного обществоведческого образования в Украине и пути их решения. Вестник ВГУ имени П.М. Машерова (5(83)). С. 104–109.

Арешонков В. Ю. (2014) Розвиток змісту гімназійного суспільствознавства на початку ХХ століття. Освіта та педагогічна наука (1(162)). С. 66–73.

Арешонков В. Ю. (2013) ЗМІСТ РАДЯНСЬКОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ ЗА ПРОГРАМАМИ ПОЧАТКУ 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 96–100. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу (4(24)). С. 96–100.

Арешонков В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (2). С. 3–9.

Арешонков В. Ю. (2013) Логіка і психологія як навчальні предмети у школі: радянський досвід упровадження. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди (41). С. 4–15.

Арешонков В. Ю. (2013) Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі ХХ століття. Історико-педагогічний альманах (1). С. 66–70.

Арешонков В. Ю. (2013) Содержание школьного обществоведения в Украине по программам конца 20-х гг. ХХ в. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология (13). С. 31–35.

Арешонков В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету (2(9)). С. 185–191.

Арешонков В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання». Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. (34). С. 23–34.

Арешонков В. Ю. (2013) ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 21–26. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок (3). С. 91–95.

Арешонков В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 53–57.

Арешонков В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 47–52. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 30–35. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 106–108. ISSN 2076-6173

Арешонков В. Ю. (2005) Проблеми наукового забезпечення післядипломної освіти вчителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). С. 80–83.

Арешонков В. Ю. (2004) Громадянська освіта як запобіжний чинник проявам свідомісного екстремізму в допрофільній підготовці учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). С. 3–7.

Цей список був створений Mon Jun 23 15:36:01 2025 EEST.