Елементи, в яких автор: "Арешонков, В. Ю."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 24.

Стаття

Арешонков, В. Ю. (2016) Підходи до вдосконалення змісту сучасної шкільної суспільствознавчої освіти на основі аналізу методичних здобутків ХХ ст. Літописець. Збірник тез за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (м. Житомир, 26–27 листопада 2015року) (11). с. 8-14.

Арешонков, В. Ю. (2015) Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 49-54. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2014) Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975–1986 рр.). Історико-педагогічний альманах (2). с. 49-55.

Арешонков, В. Ю. (2014) Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття. Педагогічний дискурс. Збірник наукових праць Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (16). с. 18-23.

Арешонков, В. Ю. (2014) Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. Педагогічний дискурс (17). с. 9-14.

Арешонков, В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 45-50. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2014) Проблемы совершенствования школьного обществоведческого образования в Украине и пути их решения. Вестник ВГУ имени П.М. Машерова (5(83)). с. 104-109.

Арешонков, В. Ю. (2014) Розвиток змісту гімназійного суспільствознавства на початку ХХ століття. Освіта та педагогічна наука (1(162)). с. 66-73.

Арешонков, В. Ю. (2013) ЗМІСТ РАДЯНСЬКОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ ЗА ПРОГРАМАМИ ПОЧАТКУ 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 96-100. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу (4(24)). с. 96-100.

Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (2). с. 3-9.

Арешонков, В. Ю. (2013) Логіка і психологія як навчальні предмети у школі: радянський досвід упровадження. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди (41). с. 4-15.

Арешонков, В. Ю. (2013) Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі ХХ століття. Історико-педагогічний альманах (1). с. 66-70.

Арешонков, В. Ю. (2013) Содержание школьного обществоведения в Украине по программам конца 20-х гг. ХХ в. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология (13). с. 31-35.

Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету (2(9)). с. 185-191.

Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання». Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. (34). с. 23-34.

Арешонков, В. Ю. (2013) ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 21-26. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок (3). с. 91-95.

Арешонков, В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 53-57.

Арешонков, В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 47-52. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 30-35. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 106-108. ISSN 2076-6173

Арешонков, В. Ю. (2005) Проблеми наукового забезпечення післядипломної освіти вчителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 80-83.

Арешонков, В. Ю. (2004) Громадянська освіта як запобіжний чинник проявам свідомісного екстремізму в допрофільній підготовці учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). с. 3-7.

Цей список був створений у Wed Dec 25 09:39:46 2024 EET.