Вгору на рівень |
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Папіжук, В. О. (2024) Learning to Teach in University: Future English Teachers’ Guidebook. Навчайся викладати у закладі вищої освіти: посібник викладачу англійської мови ЗВО. ПП «Євро-Волинь».
Калініна, Л. В., Мяновська, Т. М., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Григор’єва, Т. Ю., Климович, Ю. Ю., Михайлова, О.С., Кравець, О. Є., Ковальчук, І. С., Гаращук, К. В. (2024) Новий учитель – щасливий учень – успішна нова українська школа. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.
Бруцька, М. В., Григор’єва, Т. Ю. (2024) Теоретичні основи навчання іншомовного монологічного мовлення учнів основної школи засобами драматико-педагогічних технологій. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Григор’єва, Т. Ю., Михайлова, О. С., Гаращук, К. В. (2023) Використання відеоматеріалів при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності учнів старшої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 176-189. ISSN 2663-6387
Григор’єва, Т. Ю., Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2023) Remote teaching: is it a challenge or a must? Teaching english in wartime: challenges and opportunities for community building and social change. с. 59-60.
Войналович, Л. П., Григор’єва, Т. Ю., Криворучко, Т. В. (2023) Тестові завдання з практичного курсу англійської мови для студентів і курсу. ЖДУ імені Івана Франка.
Григор’єва, Т. Ю., Мизайловська, О. В., Кулак, В. І. (2023) Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 55 (1). с. 142-149. ISSN 2311-5491
Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В., Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2023) The use of innovative technologies forthe formation of economic competenceof primary school students. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(48). с. 473-482.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2023) Формування мовної компетентності студентів I курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2023) Формування мовної компетентності студентів i курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2022) Використання технології драматизації в процесі розвитку вмінь аудіювання учнів початкової школи. Arts Linguodidacticae (Мистецтво Лінгводидактики) (10). с. 46-55. ISSN 2663-0303
Григор’єва, Т. Ю., Шиманська, С. В. (2022) Особливості формування англомовної лексичної компетнтності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: збірник матеріалів VIІ Всеукраїнської онлайн-конференції (VII). с. 30-38.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Future philologists’ language competence formation on the basis of aspect integration. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (108). с. 96-104. ISSN 2663-6387
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Формування фонологічної компетентності студентів І курсу мовного закладу вищої освіти під час навчальної практики: навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2021) Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Аrs Linguodidacticae (6). с. 21-28.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2020) Формування мовної компетентності студентів I курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. Книга для викладача : навчальний посібник. О. О. Євенок.
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С., Григор’єва, Т. Ю. (2020) Формування основ англомовної фонетичної компетентності з використанням автентичних матеріалів на ранньому ступені навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 3 (70). с. 72-70. ISSN 1992-5786
Григор’єва, Т. Ю. (2018) Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 1. с. 20-23.
Григор’єва, Т. Ю. (2016) Організація контролю формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. с. 17-20.
Григор’єва, Т. Ю. (2016) Особливості формування фонетичних умінь і навичок студентів мовного вузу. Матеріали між університетського круглого столу "Іноземні мови в системі вищої освіти: досвід, інновації, перспективи". с. 124-126.
Григор’єва, Т. Ю. (2015) Визначення характеристик дорослого слухача як основний принцип навчання іноземних мов дорослих. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. с. 11-15.
Калініна, Л. В., Гудзь, Н. О., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М., Соколовська, А. В. (2015) Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу. In: Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу : навчально-методичний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Книга для викладача. Житомир: комунальне книжково-газетне видавництво "Полісся".
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Гудзь, Н. О., Чумак, Л. М., Соколова, А. В. (2015) Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу. In: Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу : навчально-методичний посібник: у 2-х ч. Ч. 2 / Фонетичний портфель студента. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Григор’єва, Т. Ю. (2015) Фразеологічні одиниці з компонентом-найменуванням гроші в сучасній англійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 143-147. ISSN 2076-6173
Григор’єва, Т. Ю. (2014) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих в університетах Великої Британії. Сучасні лінгвістичні розвідки: надбання та перспективи: збірник матеріалів міжнародного круглого столу, 29 січня 2014 р. м. Кам’янець-Подільський.. с. 19-21.
Григор’єва, Т. Ю. (2014) Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам. Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал., 4 (111). с. 41-45.
Григор’єва, Т. Ю. (2013) Роль мотивації у навчанні іноземних мов дорослих. Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи: матеріали міжн. науково-практ. конф., 17-18 жовтня 2013 р.. с. 58-65.
Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. с. 58-65.
Григор’єва, Т. Ю. (2010) Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). с. 135-142.
Григор’єва, Т. Ю. (2010) Методичні рекомендації щодо використання британського досвіду підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у вітчизняній педагогічній практиці. [Навчальний матеріал]
Григор’єва, Т. Ю. (2010) Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Вісник Черкаського університету: педагогічні науки // Зб. наук. пр. Част. 1 (183). с. 56-61.
Григор’єва, Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). с. 50-59.
Григор’єва, Т. Ю. (2008) Організаційні форми підготовки вчителів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог болонського процесу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (Одеса, 22-23 травня 2008р.). с. 216-218.
Григор’єва, Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 148-152.
Григор’єва, Т. Ю. (2007) Методи навчання іноземних мов дорослих. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір".. с. 36-38.
Григор’єва, Т. Ю. (2006) Курси підготовки вчителів Великої Британії до навчання дорослих. Актуальні проблеми проф.-педагогічної освіти та стратегії розвитку // Зб. наук. праць / За заг. Ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової.. с. 181-183.
Григор’єва, Т. Ю. (2006) Особливості викладацької діяльності у дорослій аудиторії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. (10). с. 296-299.
Григор’єва, Т. Ю. (2005) Особливості навчання іноземних мов дорослих. Вісник Львівського університету : серія педагогічна : зб. наук. праць (20). с. 78-83.
Григор’єва, Т. Ю. (2004) Формування вмінь усного монологічного мовлення студентів початкового етапу мовного ВНЗ з опорою на різні види наочності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 16-18.