Вгору на рівень |
Мирончук, Н. М. (2024) Formation of students' organizational skills in scientific lyceums as a scientific problem. In: L Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2024 р., м. Бодрум (Туреччина).
Мирончук, Н. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Культура міжособистісних стосунків в освітніх закладах і закладах спеціальної освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Мирончук, Н. М. (2024) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у практичній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Суспільство та національні інтереси (7). с. 255-265. ISSN 3041-1572
Мирончук, Н. М. (2024) Методика використання вправ і завдань для формування дослідницьких організаційних умінь учнів. Суспільство та національні інтереси (6). с. 170-183. ISSN 3041-1572
Мирончук, Н. М. (2024) Організація освітнього процесу в університетах третього віку в Польщі. Українська полоністика (22). с. 108-120. ISSN 2220-4555
Мирончук, Н. М. (2024) Основи самоорганізації педагога-дослідника: методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013Початкова освіта. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Мирончук, Н. М. (2024) Особливості організації навчальної практики майбутніх учителів початкової школи. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки, 16-17 травня 2024 р., Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук, Н. М. (2024) Педагогічні інструменти розвитку організаційних умінь і здібностей учнів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). с. 330-341. ISSN 2786-4952
Мирончук, Н. М. (2024) Практико орієнтовані підходи і методи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, с. 145-164.
Мирончук, Н. М. (2024) Рецензія на дисертацію Климович Юлії Юріївни «Формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук, Н. М. (2024) Рецензія на дисертацію Марченко Галини Віталіївни «Розвиток медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України (90-ті роки ХХ ст. — початок ХХІ ст.)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук, Н. М. (2024) Розвиток дослідницької компетентності учнів у контексті освітніх реформ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф. (Полтава, 22-23 лютого 2024 р.). с. 33-37.
Мирончук, Н. М., Бірук, Н. П. (2024) Розвиток організаційних умінь учнів у процесі проєктно-технологічної діяльності на уроках «Технологій». Наука і техніка сьогодні (33). с. 752-763. ISSN 2786-6025
Кравченко, Т. В., Мирончук, Н. М. (2024) Формування патріотичних почуттів учнів початкової школи. In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірн. тез допов. ІV Всеукраїнської науково-практ. конфер. з міжнародною участю, 20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя.
Мирончук, Н. М. (2023) Виклики навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної організації освітнього процесу. In: Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 07 червня 2023 року, Житомир.
Мирончук, Н. М. (2023) Вимоги до відбору завдань і вправ для формування організаційних умінь дослідницької діяльності учнів. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).
Мирончук, Н. М. (2023) Критерії відбору дослідницьких навчальних завдань для формування організаційних умінь учнів. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems (70). с. 114-122.
Мирончук, Н. М. (2023) Методика проведення навчального практикуму для учнів з планування наукового дослідження. Вісник науки та освіти (16). с. 724-736. ISSN 2786-6165
Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г. (2023) Методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з освітньої компоненти «Технології навчання дорослих»: для здобувачів магістерського рівня вищої освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Ружьєва, В., Мирончук, Н. М. (2023) Проблема виховання толерантності у взаєминах молодших школярів. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року.
Мирончук, Н. М., Бондарчук, Н. В. (2023) Проблема та шляхи формування soft skills у молодших школярів. Сучасні виклики та актуальні проблеми науки, освіти, технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 6 жовтня 2023 р.): у 2 ч., 1. с. 10-12.
Мирончук, Н. М. (2023) Рецензія на дисертацію Гилярської Ольги Іванівни «Формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Василюк, С., Мирончук, Н. М. (2023) Розвивальний потенціал дидактичної гри на уроках української мови в початковій школі. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).
Дячук, Н. С., Мирончук, Н. М. (2023) Розвивально-виховний потенціал Музею каміння як культурної цінності Житомирщини. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 181-186.
Кича, А., Мирончук, Н. М. (2023) Стимуляція мовлення у дітей з особливими освітніми потребами засобами ігротерапії. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).
Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є. (2023) Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя в умовах змішаного навчання. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (1(19)). с. 267-277. ISSN 2786-4952
Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є. (2023) Формування професійної компетентності майбутніх учителів на засадах професійно орієнтованого навчання. Актуальні питання у сучасній науці (1 (7)).
Мирончук, Н. М., Пилипенко, Ю. В. (2022) Актуальні проблеми та способи протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи. Освіта і соціальна робота як ресурси розвитку особистості й суспільства: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Чернівці, 24 листопада 2022 р.).
Мирончук, Н. М. (2022) Теоретико-методичні основи формування організаційних умінь учнів наукових ліцеїв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). с. 94-110. ISSN 2663-6387
Мирончук, Н. М. (2022) Формування організаційних дослідницьких умінь майбутніх педагогів: стан сформованості та виклики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 171-183. ISSN 2663-6387
Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Поліщук, Н. М., Ковальчук, В. А. (2021) Psychological and pedagogical factors for maintaining the professional health of educators under quarantine restrictions. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (107). с. 14-23. ISSN 2663-6387
Мирончук, Н. М., Кищак, Д. (2021) Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до організації роботи з батьками на засадах партнерства. Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021..
Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Бірук, Н. П. (2021) Методичні рекомендації до написання курсових робіт з педагогіки [для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей: 015 “Професійна освіта” (Дизайн), 014 “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”, 014 “Середня освіта (Музичне мистецтво)”. [Навчальний матеріал]
Мирончук, Н. М., Андрійчук, Т. В. (2021) Методичні рекомендації до написання курсових робіт з педагогіки: для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). [Навчальний матеріал]
Мирончук, Н. М. (2021) Професійно орієнтовані технології формування риторичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. ISSN 412-1142
Мирончук, Н. М. (2021) Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук, Н. М. (2021) Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. EngD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук, Н. М., Савченко, Г. А. (2021) Упровадження особистісно орієнтованих технологій у процес підготовки медичних працівників. In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021.
Мирончук, Н. М. (2020) Основи самоорганізації у професійній діяльності. ЖДУ ім. Івана Франка.
Мирончук, Н. М. (2020) Професійно орієнтовані ситуації самоорганізації у діяльності викладача вищої школи: практикум. ЖДУ ім. Івана Франка.
Мирончук, Н. М., Яценко, С. Л. (2020) Organizational and methodological aspects of context self-organization training of future teachers in professional activity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (103). с. 43-50. ISSN 2663-6387
Мирончук, Н. М. (2020) Використання інноваційних технологій навчання у професійній педагогічній підготовці. In: Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: зб. наук. статей: у 2-х т. ФОП Цьома С.П., Суми.
Мирончук, Н. М. (2020) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності: теорія і практика: монографія. Інший. О.О.Євенок, Житомир.
Мирончук, Н. М. (2020) Магістерські та докторські програми підготовки викладачів вищої школи в США. In: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, Суми, с. 77-80.
Мирончук, Н. М. (2020) Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності засобами професійно орієнтованих ситуацій. In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи: зб. тез допов. АА Тандем, Запоріжжя.
Мирончук, Н. М., Макаревич, О. О. (2019) Research of Volitional Efforts in a Structure of a Regulatory-Volitional Component of Readiness to Self-Organization in Professional Activity of a Future Lecturer in Higher Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 26-32. ISSN 2663-6387
Мирончук, Н. М. (2018) Контекстний підхід у підготовці студентів до професійної діяльності у зарубіжній педагогічній теорії. Креативна педагогіка (13). с. 95-101.
Мирончук, Н. М. (2018) Критерії та показники сформованості у майбутніх викладачів вищої школи готовності до самоорганізації у професійній діяльності. Проблеми освіти: зб. наук. праць..
Антонова, О. Є., Єремеєва, В. М., Мирончук, Н. М. (2018) Методика організації науково-педагогічних досліджень студентів. Вид..
Мирончук, Н. М. (2018) Особливості змісту підготовки магістрів спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” (“Педагогіка вищої школи”) в Україні. Scientific Letters of Akademic Society of Michal Baludansky, 6 (3). с. 99-103. ISSN 1338-9432
Вознюк, О. В., Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Королюк, О. М., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. Л. (2018) Проблеми освіти: збірник наукових праць. ФОП О.О. Євенок, Київ.
Мирончук, Н. М. (2018) Професійна діяльність викладача вищої школи: суспільні виклики та проблеми змісту підготовки. In: Професійна освіта:андрагогічний підхід: монографія. О.О. Євенок, с. 1-20. ISBN 978-617-7703-30-2
Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Сидорчук, Н. Г., Ковальчук, В. А., Вітвицька, С. С., Горобець, С. М., Лук'янова, Л. Б., Самойленко, О. А., Барановська, Л. В., Корінна, Л. В., Косигіна, О. В. (2018) Професійна освіта: андрагогічний підхід. О. О. Євенок.
Мирончук, Н. М. (2018) Професійна самоорганізація викладача вищої школи у контексті ціложиттєвого навчання. Pregraduálna príprava profesionálov v oblasti vzdelávania dospelých (Профессиональная подготовка специалистов в условиях непрерывного образования: андрагогический подход): Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 18. mája 2018.
Мирончук, Н. М. (2018) Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності. Проблеми освіти (88).
Мирончук, Н. М. (2018) Теорія і методика педагогічної діяльності. [Навчальний матеріал]
Мирончук, Н. М. (2018) Формування рефлексивно-оцінних умінь готовності майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. ISSN 2474-9400
Мирончук, Н. М. (2018) Формування умінь самоорганізації науково-дослідницької діяльності магістрантів на засадах ергономічного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 103-107. ISSN 2076-6173
Мирончук, Н. М. (2017) Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів до самоорганізації в професійній діяльності. Проблеми освіти: зб. наук. праць (87).
Мирончук, Н. М. (2017) Методичні основи організації педагогічної практики студентів закладу вищої освіти. Б.в..
Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання змісту педагогічної діяльності студентів магістратури у контекстно-професійній підготовці. Андрагогічний вісник (8).
Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 186-190. ISSN 2076-6173
Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання ситуацій самоорганізації у контекстній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць: [наук. записки РДГУ] (17).
Мирончук, Н. М. (2017) Погляди В. Сухомлинського щодо організації професійно-педагогічної діяльності та особистісної самоорганізації педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). с. 67-71. ISSN 2076-6173
Мирончук, Н. М. (2017) Професійне вигорання викладача вищої школи: чинники, ознаки, способи протидії. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи.
Мирончук, Н. М. (2017) Трансформація функціонально-професійної ролі викладача вищої школи в умовах соціокультурних змін. Митець – культура – виміри часу: Міжнародні наукові читання 2017 року в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі.
Мирончук, Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 91-94. ISSN 2076-6173
Мирончук, Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності на засадах проблемно-ситуаційного підходу. Професійна освіта: проблеми і перспективи.
Мирончук, Н. М. (2016) Локальний моніторинг як спосіб виявлення та розвитку дослідницької активності учнів. Сучасні проблеми розробки і впровадження системи моніторингу якості освітньо-виховного процесу: теоретичні основи, досвід, перспективи: тези Всеукраїнськ. науково-практичн. конф..
Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г., Березюк, О. С., Мирончук, Н. М. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.
Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Янович, Л. М., Васільєва, Л. А. (2016) Освітня програма: вимоги та методика розроблення. ЖДУ ім. І. Франка.
Мирончук, Н. М. (2016) Особистість педагога у контексті освітніх ідей Івана Франка. Педагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогодення: зб. наук. праць. с. 273-277.
Мирончук, Н. М. (2016) Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 78-81. ISSN 2076-6173
Мирончук, Н. М. (2016) Педагогічний супровід майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки. Нові технології навчання (89).
Мирончук, Н. М. (2016) Педагогічні та психологічні чинники професійного здоров’я викладача вищої школи. Проблеми освіти: наук.-метод. зб..
Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", с. 254-261.
Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 254-261.
Мирончук, Н. М. (2016) Профессиональная деятельность преподавателя высшей школы в условиях интеграционных образовательных процессов. Митець – культура – виміри часу: Міжнародні наукові читання 2016 року в музеї Лятошинського в Житомирі.
Мирончук, Н. М. (2016) Самоорганізаційні уміння як змістові конструкти професійних компетентностей майбутніх викладачів. Zbiόr artykułόw naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki”.
Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М., Березюк, О. С. (2016) Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія. Інший. Житомир : Вид-во Рута, Житомир.
Мирончук, Н. М. (2015) Cамоорганізація професійної діяльності як основа професійного зростання викладача вищого навчального закладу. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. с. 69-73.
Мирончук, Н. М. (2015) Змістові характеристики самоорганізації праці викладача вищого навчального закладу. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: зб. наук.-метод. праць / за ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В.Наумчук. с. 64-68.
Мирончук, Н. М. (2015) Кваліфікаційні вимоги до викладачів вищих навчальних закладів як основа змісту освітньо-професійних програм підготовки фахівців. Проблеми освіти: Збірник наукових праць (82). с. 172-176.
Шклярук, О., Мирончук, Н. М. (2015) Мотиви вибору педагогічної професії студентами університету. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти : збірник наукових праць , 2015. с. 313-315.
Шевчук, К., Мирончук, Н. М. (2015) Організація дозвілля студентів. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти : збірник наукових праць. с. 303-306.
Мирончук, Н. М. (2015) Основні аспекти самоорганізації навчально-професійної діяльності майбутніх викладачів. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти: зб. наук. праць. с. 168-172.
Глівінська, О., Мирончук, Н. М. (2015) Особливості адаптації студентів перших курсів до навчання у ВНЗ. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти : збірник наукових праць. с. 209-215.
Мирончук, Н. М. (2015) Особливості праці викладача вищого навчального закладу в контексті самоорганізації його професійної діяльності. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). с. 147-151.
Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М., Павленко, В. В. (2015) Проблеми освіти: Збірник наукових праць. Вінниця.
Мирончук, Н. М. (2015) Роль планування в забезпеченні ефективності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). с. 82-88.
Мирончук, Н. М. (2015) Система професійної підготовки вчителя у працях К.Д. Ушинського. Історико-педагогічний альманах. Випуск 3. Реалізація педагогічних ідей К.Д. Ушинського в освіті сьогодення: збірн. наук. праць молодих дослідн..
Мирончук, Н. М. (2015) Специфіка змісту педагогічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах першої половини ХІХ століття. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка (5).
Мирончук, Н. М. (2015) Цілі професійної діяльності у системі життєво важливих перспектив студентів магістратури. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (10). с. 126-132.
Мирончук, Н. М. (2015) Ціннісне ставлення до себе та інших як основа життєвого самоздійснення особистості. Формування особистості в освітньо-виховному середовищі навчального закладу : проблеми і пошуки : збірник наукових праць (2). с. 82-85.
Остапчук, Д., Мирончук, Н. М. (2014) Інтерактивні методи навчання у вищих навчальних закладах. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 140-143.
Мирончук, Н. М. (2014) Академічна мобільність у європейському освітньому просторі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 20-23.
Мирончук, Н. М. (2014) Академічна мобільність як фактор інтеграції України у світовий освітній простір. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном: зб. наук. праць. с. 20-24.
Мумладзе, В., Мирончук, Н. М. (2014) Вища педагогічна освіта в Китаї. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 200-203.
Мирончук, Н. М. (2014) Гуманізація навчання і виховання як стратегічний напрямок діяльності вищої школи. Нові технології навчання : зб. наук. праць. – Вінниця-Київ (83). с. 178-182.
Ліневич, А., Мирончук, Н. М. (2014) Досвід підготовки магістрів за кордоном (США, Англія). Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. с. 213-216.
Мирончук, Н. М. (2014) Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 85-88. ISSN 2076-6173
Мирончук, Н. М. (2014) Завдання професійної підготовки сучасного фахівця в системі вищої освіти. Андрагогічний вісник (5). с. 126-139.
Мирончук, Н. М. (2014) Завдання професійної підготовки сучасного фахівця у системі вищої освіти. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (5). с. 126-132.
Головенко, М., Мирончук, Н. М. (2014) Завдання, зміст та види самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 157-160.
Павловська, О., Мирончук, Н. М. (2014) Застосування нових інформаційних технологій у процесі навчання студентів. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 116-118.
Перегуда, І., Мирончук, Н. М. (2014) Застосування проблемного навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 127-129.
Мирончук, Н. М. (2014) Кваліфікаційні вимоги до сучасного педагогічного працівника та шляхи його підготовки. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. с. 91-95.
Шидловська, В., Мирончук, Н. М. (2014) Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів та форми його здійснення. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. с. 165-168.
Прокопець, Л., Мирончук, Н. М. (2014) Культура спілкування викладача вищого навчального закладу. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 74-77.
Липко, О., Мирончук, Н. М. (2014) Модульно-рейтингове навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. с. 121-124.
Мирончук, Н. М. (2014) Наступність змісту практичної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. Нові технології навчання: наук.-метод. зб. (81). с. 106-110.
Кабакова, Л. Б., Мирончук, Н. М. (2014) Організаційні форми роботи у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 150-154.
Мирончук, Н. М. (2014) Організація та зміст навчання студентів у середньовічних університетах. Студентський історико-педагогічний альманах ( 2). с. 28-33.
Садовська, Т., Мирончук, Н. М. (2014) Особливості вищої педагогічної освіти у Німеччині. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 195-196.
Малнацька, О. В., Мирончук, Н. М. (2014) Педагогічна майстерність викладача ВНЗ. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 61-64.
Журавська, В., Мирончук, Н. М. (2014) Педагогічна освіта в Німеччині, її сучасний стан і особливості. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 198-199.
Мусієнко, Н., Мирончук, Н. М. (2014) Педагогічні інновації у вищих навчальних закладах. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 81-83.
Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Вітвицька, С. С., Дубасенюк, О. А., Єремеєва, В. М., Ковальчук, В. А., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М. (2014) Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. Документ, представлений на обговорення. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.
Куліш, А., Мирончук, Н. М. (2014) Професійне самовдосконалення майбутніх педагогів. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 71-74.
Мирончук, Н. М. (2014) Підготовка майбутніх учителів до практичної виховної діяльності у процесі вивчення курсу «Теорія і методика виховної роботи». Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. с. 363-379.
Мирончук, Н. М. (2014) Підготовка майбутніх учителів до практичної виховної діяльності у процесі вивчення курсу „Теорія і методика виховної роботи”. Інший. ЖДУ ім. І. Франка.
Могільовцев, С., Мирончук, Н. М. (2014) Сутність та переваги інтерактивного навчання у вищих навчальних закладах. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 133-136.
Якимець, Н., Мирончук, Н. М. (2014) Тестування як метод оцінювання знань, умінь, навичок студентів. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 160-162.
Мельничук, А., Мирончук, Н. М. (2014) Технологія проблемного навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. с. 118-121.
Корбмахер, А., Мирончук, Н. М. (2014) Україна – осередок європейської освіти. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. с. 36-39.
Антонова, О. Є., Павленко, В. В., Сидорчук, Н. Г., Мирончук, Н. М., Щербакова, Н. П. (2013) Історія університетської освіти : виникнення, становлення, розвиток : Студентський історико-педагогічний альманах. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Мирончук, Н. М. (2013) Гуманізація взаємодії вихователя і вихованців за педагогічним доробком В. Сухомлинського. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського: зб. наук. праць. с. 129-133.
Мирончук, Н. М. (2013) Зміст та форми дослідницької діяльності студентів у процесі педагогічної підготовки у ВНЗ. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива. с. 170-176.
Мирончук, Н. М. (2013) Контекстно-професійний зміст підготовки майбутніх педагогів у вищому навчальному закладі. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 442-446.
Мирончук, Н. М. (2013) Особливості адаптації студентів вищих навчальних закладів до змінених умов життєдіяльності. Нові технології навчання (79). с. 82-85.
Мирончук, Н. М. (2013) Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб (76). с. 209-214.
Мирончук, Н. М. (2013) Стажування як форма підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. Андрагогічний вісник.. с. 64-69.
Мирончук, Н. М. (2012) Естетичний аспект педагогічної взаємодії педагога з учнями. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. с. 297-302.
Мирончук, Н. М. (2012) Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя-вихователя у системі професійної підготовки. Нові технології навчання : наук.-метод. зб. (71). с. 158-161.
Мирончук, Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., 2 (67). с. 129-132.
Мирончук, Н. М. (2011) Розвиток дослідницьких здібностей студентів у навчальній діяльності як складова їх професійно-педагогічної компетентності. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді», 11-12 травня 2011 р.. с. 242-246.
Мирончук, Н. М. (2011) Сучасні проблеми освіти і виховання школярів. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Мирончук, Н. М. (2010) Болонський процес і вища освіта України. ЖДУ ім. І. Франка.
Мирончук, Н. М. (2010) Гуманістичні погляди Івана Огієнка щодо виховання особистості дитини. Іван Огієнко у діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієво): зб. наук. праць. с. 274-280.
Мирончук, Н. М. (2010) Культура міжособистісних взаємин старших підлітків: теоретичні й методичні основи формування. Інший. ЖДУ ім. І.Франка.
Мирончук, Н. М. (2010) Особенности жизненного самоопределения и формирования профессиональных намерений старшеклассников. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета. Серия : Педагогика, психология (3(3)). с. 92-94.
Мирончук, Н. М. (2010) Особливості життєвого самовизначення та формування професійних намірів старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 71-74.
Мирончук, Н. М. (2009) Морально-духовний розвиток особистості у системі гуманістичного виховання В. О. Сухомлинського. Збірник наукових праць. Педагогічні науки (53). с. 240-244.
Мирончук, Н. М. (2009) Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості. Наукові записки. Серія „Психолого-педагогічні науки” (4). с. 142-145.
Мирончук, Н. М. (2009) Технологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 33-37.
Мирончук, Н. М. (2009) Технологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 33-37.
Мирончук, Н. М. (2008) Позаурочна діяльність старших підлітків: аналіз стану організації та шляхи оптимізації. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць, 1 (12). с. 316-325.
Мирончук, Н. М. (2008) Технології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаємин. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). с. 125-128.
Мирончук, Н. М. (2008) Технології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаємин. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 125-128.
Мирончук, Н. М. (2007) Формування культури міжособистісних взаємин старших підлітків у позаурочній діяльності. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук, Н. М. (2007) Упровадження моделі формування культури взаємин старших підлітків у виховному процесі сучасної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 175-177.
Мирончук, Н. М. (2003) Розвиток культури взаємин у підлітків. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. с. 49-50.