Вгору на рівень |
Шевцова, Л. С. (2024) Використання інформаційного простору в навчанні української мови. Мовно-літературний контекст у сучасному освітньому просторі.
Шевцова, Л. С., Валенкевич, О. В. (2024) Музейне освітнє середовище як засіб формування культурної компетентності. Інноваційна педагогіка (74). с. 21-24. ISSN 2663-6085
Шевцова, Л. С., Валенкевич, О. В. (2024) Музейне середовище як засіб формування природничо-наукової компетентності. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» (51). с. 95-102. ISSN 2313-2094
Шевцова, Л. С., Валенкевич, О. В. (2024) Розвиток критичного мислення засобами музейної педагогіки. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи (12). с. 30-37. ISSN 2706-6258
Редчиць, Кароліна, Шевцова, Л. С. (2024) Фраземіка у повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я». Мовно-літературний контекст у сучасному освітньому просторі.
Шевцова, Л. С. (2023) Активізація пізнавальної діяльності у процесі формування мовленнєвих умінь та навичок студентів. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 178-181.
Шевцова, Л. С., Валенкевич, Ольга (2023) Формування естетичної компетентності на заняттях з української мови. Креативна педагогіка (16). с. 85-90.
Кучерук, О. А., Білявська, В. С., Шевцова, Л. С. (2020) Формування риторично-мовленнєвої культури майбутнього вчителя в процесі навчання польської мови. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94).
Шевцова, Л. С. (2018) Мовленнєві ситуації на заняттях з методики української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (2 (93)). с. 135-140. ISSN 2076-6173
Шевцова, Л. С. (2017) Формування мовленнєвої компетентності студентів у процесі оволодіння методикою української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 158-162. ISSN 2076-6173
Шевцова, Л. С. (2016) Риторика вчителя в досягненні пізнавальних, розвивальних і виховних цілей навчання української мови. Педагогічна риторика: історія, теорія, практика.
Муравська, Тетяна, Шевцова, Л. С. (2015) Культурологічний підхід до розвитку зв’язного мовлення. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). с. 75-77.
Шевцова, Л. С. (2015) Мовленнєві ситуації у шкільному курсі української мови. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). с. 43-52.
Шевцова, Л. С. (2014) Застосування мовленнєвих вправ у процесі вивчення чеської мови студентами-філологами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови та літератури. с. 195-200.
Шевцова, Л. С. (2014) Основні пріоритети роботи центру богемістики. Чехи на Волині: історія та сучасність.
Шевцова, Л. С. (2014) Формування мовленнєвої компетентності у процесі засвоєння лексикології. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). с. 51-57.
Шевцова, Л. С. (2013) Когнітивний підхід до вивчення економічної лексики. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). с. 31-38.
Шевцова, Л. С. (2010) Використання синтаксичного матеріалу в процесі розвитку зв’язного мовлення. Педагогічна Житомирщина (5-6). с. 16-18.
Шевцова, Л. С. (2010) Використання синтаксичного матеріалу в процесі розвитку зв’язного мовлення. Педагогічна Житомирщина (5-6). с. 16-18.
Шевцова, Л. С. (2010) Формування лексичних умінь та навичок (на основі творів Валерія Шевчука). Волинь-Житомирщина (20). с. 382-389.
Шевцова, Л. С. (2010) Формування синтаксичних умінь та навичок (на основі творів Т. Г. Шевченка). Волинь-Житомирщина (21). с. 323-332.
Шевцова, Л. С. (2009) Використання етнографічного матеріалу на уроках української мови. Українознавчі концепти спадщини В.Сухомлинського. с. 59-65.
Шевцова, Л. С. (2008) Вивчення односкладних речень студентами-іноземцями. UCRAINICA, 3 (2). с. 745-749.
Шевцова, Л. С. (2008) Основні положення методики навчання синтаксису в процесі підготовки майбутніх філологів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога. с. 41-45.
Шевцова, Л. С. (2005) Написання переказу як засіб міжпредметної інтеграції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 146-148.
Шевцова, Л. С. (2001) ІНФІНІТИВНІ РЕЧЕННЯ ТА ЇХ СИНОНІМІЧНІ ПАРАЛЕЛІ. Україністика на порозі нового століття і тисячоліття. с. 56-59.
Шевцова, Л. С. (2001) Ситуативні завдання з розвитку зв'язного мовлення у 6 класі. Українська мова і література в школі (1). с. 7-9.
Шевцова, Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі" (2). с. 11-17.
Шевцова, Л. С. (2000) Микола Сингаївський − родом із пісні. Поліський дивосвіт, 1. с. 183-190.
Климова, К. Я., Плечко, А. А., Куриленко, Д. В., Вознюк, О. В., Щерба, Н. С., Гордієнко, О. А., Шевцова, Л. С. (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Інший. Вид-во Поліського національного університету, Житомир.
Кучерук, О. А., Голуб, Н. Б., Горошкіна, О. М., Караман, С. О., Караман, О. В., Климова, К. Я., Башманівська, Л. А., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Грибан, Г. В., Лісовський, А. М., Нищета, В. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С., Пустохіна, В. І., Маліновська, Т. В. (2016) Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. Інший. ТОВ "КНТ", Київ.
Шевцова, Л. С. (2024) Використання підручника як засобу навчання української мови студентів коледжу. In: Круглий стіл «Сучасний підручник як засіб реалізації ідей Нової української школи», присвячений пам’яті визначного вченого, члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Біляєва Олександра Михайловича, 28 березня 2024 року, Інститут педагогіки НАПН України.
Кучерук, О. А., Башманівська, Л. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С. (2021) Асистентська педагогічна практика. Методичні рекомендації щодо педагогічної практики аспірантів спеціальності 014 Середня освіта за освітньо-науковою програмою «Теорія та методика навчання (українська мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Власенко, О. М., Березюк, О. С., Лутай, М. Є., Масловська, М. В., Чижевська, Л. В., Шевцова, Л. С. (2017) Теорія і практика чеських рухів на Волині: духовний феномен. Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шевцова, Л. С. (2006) Українська мова. Дидактичні матеріали для абітурієнтів. [Навчальний матеріал]
Шевцова, Л. С. (2024) Методика навчання української мови в закладах освіти: методичні вказівки. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шевцова, Л. С., Кучерук, О. А. (2024) Методичні вказівки до написання курсових і дипломних робіт з методики навчання української мови. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шевцова, Л. С., Кучерук, О. А. (2024) Самостійна робота з методики навчання української мови: навчально-методичний посібник. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Вітвицька, С. С., Шевцова, Л. С. (2022) Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації Магдич Тетяни Павлівни. Спецрада PhD ДФ 14.053.006.