Ресурси де є установа Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" і є рік 2020
І
Ільчук Н. В. (2020) "Животворне джерело дитячого мислення": художній світ української казки. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 219–222.
А
Артемій Л. В. (2020) Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння. С. 201–204.
Б
Баранчук І. М. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 136–139.
Бондаренко Х. В. (2020) Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 139–141.
Бортовська А. В. (2020) Особливості становлення діалогічної компетентності та її завдання формування в дошкільному віці. Тенденції розвитку психології та педагогіки: ма-теріали міжнародної науково-практичної конференції. С. 101–104.
Г
Голубовська І. В., Чупріна О. В. (2020) Ідейно-тематична та художня специфіка збірки "Великі очі" Оксани Іваненко. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 18–22.
Гордієнко Ю. П. (2020) Комедія Михайла Старицького "За двома зайцями" як художня переробка п’єси Івана Нечуя-Левицького "На Кожум’яках". Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 109–111.
Д
Данилюк Анна (2020) Книги Вадима Крищенка у фондах бібліотеки Першотравенського ліцею. Актуальні проблеми культурології: Збірник матеріалів студентського круглого столу (29 квітня 2020 р.). С. 14–16.
Дорош С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 150–153.
Ж
Жирна І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 49–53.
К
Климович Ірина (2020) Українська гілка роду Лятошинських: генеалогічно-біографічний аспект. Актуальні проблеми культурології: Збірник матеріалів студентського круглого столу (29 квітня 2020 р.). С. 37–40.
Коновальчук І. М. (2020) Інтерактивні методи підготовки майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з дітьми та батьками. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 60–63.
Кравченко Л. О. (2020) Формування культури мовлення учнів початкових класів на уроках рідної мови. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.
Куликівська С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 244–247.
Л
Лукашук І. В. (2020) Педагогічні чинники розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 167–170.
Лясківська Т. Й. (2020) Виховання молодших школярів засобами української народної казки. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 170–173.
Н
Науменко А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 81–84.
П
Павловська Ю. Л. (2020) Вивчення текстів зарубіжних письменників на уроках літературного читання в 4-му класі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 249–252.
Пилипчук О. С. (2020) Національні звичаї та традиції як засіб формування національної самосвідомості в учнів молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 179–182.
Пилипчук О. С. (2020) Формування в учнів початкових класів основ здорового способу життя. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 182–185.
Прачук М. М. (2020) Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 188–191.
Прохоренко А. О. (2020) Роль педагога у трудовому вихованні дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 191–194.
Процик М. (2020) Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 194–197.
Підгурська В. Ю., Бугаєнко Ю. В. (2020) Формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках рідної мови. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць / за заг. Ред. Н.Є.Колесник, О.М.Піддубної, О.М.Марущак., 1. С. 207–209.
Підгурська В. Ю., Загребельна О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 1. С. 217–219.
Р
Рудницька Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 197–202.
Рудницька Н. Ю. (2020) Шляхи та засоби розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів в умовах впровадження Нової української школи. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи. С. 15–20.
С
Сударик О. С. (2020) Використання інтерактивних технологій на уроках у початкових класах. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 202–204.
Сьомко Т. (2020) Формування навичок самостійності учнів початкової школи на урокaх математики. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 207–210.
Т
Тверда Т. В. (2020) Формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти: теоретичний аспект. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 266–268.
Томчук М. П. (2020) Хвилинки каліграфії на уроках української мови в початковій школі аспект. . Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 268–271.
Топольніцька А. (2020) Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах 10. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 210–213.
Ф
Фомюк Ж. П. (2020) Формування в молодших школярів початкових уявлень про дроби. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 213–216.
Ш
Шанскова Т. І. (2020) Професійний розвиток педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у процесі методичної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах. С. 45–50.
Я
Яремчук А. (2020) Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів на уроках математики. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 227–230.
Ящук О. М. (2020) Вивчення творчості Марії Пономаренко на уроках позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 276–278.