Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" і є рік 2020

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: І | А | Б | Г | Д | Ж | К | Л | Н | П | Р | С | Т | Ф | Ш | Я
Кількість ресурсів: 36.

І

Ільчук Н. В. (2020) "Животворне джерело дитячого мислення": художній світ української казки. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 219–222.

А

Артемій Л. В. (2020) Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння. С. 201–204.

Б

Баранчук І. М. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 136–139.

Бондаренко Х. В. (2020) Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 139–141.

Бортовська А. В. (2020) Особливості становлення діалогічної компетентності та її завдання формування в дошкільному віці. Тенденції розвитку психології та педагогіки: ма-теріали міжнародної науково-практичної конференції. С. 101–104.

Г

Голубовська І. В., Чупріна О. В. (2020) Ідейно-тематична та художня специфіка збірки "Великі очі" Оксани Іваненко. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 18–22.

Гордієнко Ю. П. (2020) Комедія Михайла Старицького "За двома зайцями" як художня переробка п’єси Івана Нечуя-Левицького "На Кожум’яках". Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 109–111.

Д

Данилюк Анна (2020) Книги Вадима Крищенка у фондах бібліотеки Першотравенського ліцею. Актуальні проблеми культурології: Збірник матеріалів студентського круглого столу (29 квітня 2020 р.). С. 14–16.

Дорош С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 150–153.

Ж

Жирна І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 49–53.

К

Климович Ірина (2020) Українська гілка роду Лятошинських: генеалогічно-біографічний аспект. Актуальні проблеми культурології: Збірник матеріалів студентського круглого столу (29 квітня 2020 р.). С. 37–40.

Коновальчук І. М. (2020) Інтерактивні методи підготовки майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з дітьми та батьками. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 60–63.

Кравченко Л. О. (2020) Формування культури мовлення учнів початкових класів на уроках рідної мови. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.

Куликівська С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 244–247.

Л

Лукашук І. В. (2020) Педагогічні чинники розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 167–170.

Лясківська Т. Й. (2020) Виховання молодших школярів засобами української народної казки. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 170–173.

Н

Науменко А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 81–84.

П

Павловська Ю. Л. (2020) Вивчення текстів зарубіжних письменників на уроках літературного читання в 4-му класі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 249–252.

Пилипчук О. С. (2020) Національні звичаї та традиції як засіб формування національної самосвідомості в учнів молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 179–182.

Пилипчук О. С. (2020) Формування в учнів початкових класів основ здорового способу життя. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 182–185.

Прачук М. М. (2020) Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 188–191.

Прохоренко А. О. (2020) Роль педагога у трудовому вихованні дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 191–194.

Процик М. (2020) Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 194–197.

Підгурська В. Ю., Бугаєнко Ю. В. (2020) Формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках рідної мови. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць / за заг. Ред. Н.Є.Колесник, О.М.Піддубної, О.М.Марущак., 1. С. 207–209.

Підгурська В. Ю., Загребельна О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 1. С. 217–219.

Р

Рудницька Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 197–202.

Рудницька Н. Ю. (2020) Шляхи та засоби розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів в умовах впровадження Нової української школи. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи. С. 15–20.

С

Сударик О. С. (2020) Використання інтерактивних технологій на уроках у початкових класах. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 202–204.

Сьомко Т. (2020) Формування навичок самостійності учнів початкової школи на урокaх математики. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 207–210.

Т

Тверда Т. В. (2020) Формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти: теоретичний аспект. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 266–268.

Томчук М. П. (2020) Хвилинки каліграфії на уроках української мови в початковій школі аспект. . Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 268–271.

Топольніцька А. (2020) Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах 10. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 210–213.

Ф

Фомюк Ж. П. (2020) Формування в молодших школярів початкових уявлень про дроби. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 213–216.

Ш

Шанскова Т. І. (2020) Професійний розвиток педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у процесі методичної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах. С. 45–50.

Я

Яремчук А. (2020) Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів на уроках математики. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. С. 227–230.

Ящук О. М. (2020) Вивчення творчості Марії Пономаренко на уроках позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 276–278.

Цей список був створений Sun Jun 15 06:59:02 2025 EEST.