Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" та Рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 36.

Стаття

Ільчук, Н. В. (2020) "Животворне джерело дитячого мислення": художній світ української казки. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. с. 219-222.

Артемій, Л. В. (2020) Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння. с. 201-204.

Баранчук, І. М. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 136-139.

Бондаренко, Х. В. (2020) Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 139-141.

Бортовська, А. В. (2020) Особливості становлення діалогічної компетентності та її завдання формування в дошкільному віці. Тенденції розвитку психології та педагогіки: ма-теріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 101-104.

Голубовська, І. В., Чупріна, О. В. (2020) Ідейно-тематична та художня специфіка збірки "Великі очі" Оксани Іваненко. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 18-22.

Гордієнко, Ю. П. (2020) Комедія Михайла Старицького "За двома зайцями" як художня переробка п’єси Івана Нечуя-Левицького "На Кожум’яках". Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. с. 109-111.

Данилюк, Анна (2020) Книги Вадима Крищенка у фондах бібліотеки Першотравенського ліцею. Актуальні проблеми культурології: Збірник матеріалів студентського круглого столу (29 квітня 2020 р.). с. 14-16.

Дорош, С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 150-153.

Жирна, І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 49-53.

Климович, Ірина (2020) Українська гілка роду Лятошинських: генеалогічно-біографічний аспект. Актуальні проблеми культурології: Збірник матеріалів студентського круглого столу (29 квітня 2020 р.). с. 37-40.

Коновальчук, І. М. (2020) Інтерактивні методи підготовки майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з дітьми та батьками. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 60-63.

Кравченко, Л. О. (2020) Формування культури мовлення учнів початкових класів на уроках рідної мови. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.

Куликівська, С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. с. 244-247.

Лукашук, І. В. (2020) Педагогічні чинники розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 167-170.

Лясківська, Т. Й. (2020) Виховання молодших школярів засобами української народної казки. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 170-173.

Науменко, А. В. (2020) Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 81-84.

Павловська, Ю. Л. (2020) Вивчення текстів зарубіжних письменників на уроках літературного читання в 4-му класі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 249-252.

Пилипчук, О. С. (2020) Національні звичаї та традиції як засіб формування національної самосвідомості в учнів молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 179-182.

Пилипчук, О. С. (2020) Формування в учнів початкових класів основ здорового способу життя. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 182-185.

Прачук, М. М. (2020) Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 188-191.

Прохоренко, А. О. (2020) Роль педагога у трудовому вихованні дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 191-194.

Процик, М. (2020) Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 194-197.

Підгурська, В. Ю., Бугаєнко, Ю. В. (2020) Формування лексичної компетентності учнів початкових класів на уроках рідної мови. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць / за заг. Ред. Н.Є.Колесник, О.М.Піддубної, О.М.Марущак., 1. с. 207-209.

Підгурська, В. Ю., Загребельна, О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 1. с. 217-219.

Рудницька, Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 197-202.

Рудницька, Н. Ю. (2020) Шляхи та засоби розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів в умовах впровадження Нової української школи. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи. с. 15-20.

Сударик, О. С. (2020) Використання інтерактивних технологій на уроках у початкових класах. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. с. 202-204.

Сьомко, Т. (2020) Формування навичок самостійності учнів початкової школи на урокaх математики. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 207-210.

Тверда, Т. В. (2020) Формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти: теоретичний аспект. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. с. 266-268.

Томчук, М. П. (2020) Хвилинки каліграфії на уроках української мови в початковій школі аспект. . Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. с. 268-271.

Топольніцька, А. (2020) Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах 10. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 210-213.

Фомюк, Ж. П. (2020) Формування в молодших школярів початкових уявлень про дроби. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 213-216.

Шанскова, Т. І. (2020) Професійний розвиток педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у процесі методичної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах. с. 45-50.

Яремчук, А. (2020) Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів на уроках математики. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 227-230.

Ящук, О. М. (2020) Вивчення творчості Марії Пономаренко на уроках позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. с. 276-278.

Цей список був створений у Fri Dec 27 06:23:12 2024 EET.