Ресурси де є Автор Плахотнюк Н. П.
Стаття
Плахотнюк Н. П. (2019) Шляхи інтенсифікації іншомовної професійної підготовки студентів немовних факультетів. «Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих»: збірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 лютого 2019 р, м. Переяслав-Хмельницький.. С. 64–68.
Плахотнюк Н. П. (2019) Розвиток іншомовної комунікативної культури майбутніх журналістів засобами інтернет ресурсу. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Т. І (83), № 4. С. 376–384.
Плахотнюк Н. П. (2019) Роль Інтернет мережі у розвитку іншомовної професійної комунікації майбутніх журналістів. Проблеми і перспективи актуалізації іншомовної комунікативної підготовки фахівців у ХХІ столітті : збірник матеріалів VІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (27 листопада 2019 р.)..
Плахотнюк Н. П. (2018) Навчання професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні. «Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій»: збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.)...
Плахотнюк Н. П. (2018) Навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів немовних факультетів. Всеукраїнський практичний журнал «Директор школи, ліцею-гімназії» – Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Т. 1 (79), № 6. С. 379–388.
Плахотнюк Н. П. (2018) Розвиток іншомовного професійно орієнтованого спілкування засобами навчально-ігрового проектування. Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань.. С. 184–186.
Плахотнюк Н. П. (2017) Використання автентичних відеоматеріалів у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування у вищих навчальних закладах. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. № 57. С. 29–33.
Плахотнюк Н. П. (2017) Використання автентичних текстів у процесі формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Т. І (75), № 21. С. 197–207.
Плахотнюк Н. П. (2017) Роль автентичних текстів у процесі формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів. «Мова і світ: сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі»: збірник матеріалів IV Всеукраїнського науково-практичного вебінару (29 листопада 2017 р.)...
Плахотнюк Н. П. (2016) Іншомовна підготовка майбутніх педагогів засобами навчально-ігрового проектування. ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника. – Освітній простір України. № 7. С. 92–96.
Плахотнюк Н. П. (2016) Інноваційні методи у навчанні професійного англомовного спілкування студентів. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.)...
Плахотнюк Н. П. (2016) Метод „case-study” у навчанні професійного англомовного спілкування студентів. European Humanities Studies: Education and training..
Плахотнюк Н. П. (2015) Навчання англомовного професійно орієнтованого спілкування студентів журналістів засобами навчально-ігрового проектування. «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.)...
Плахотнюк Н. П. (2015) Навчально-ігрове проектування у навчанні англомовного професійно орієнтованого спілкування студентів журналістів. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Т. IV(64), № 36. С. 383–392.
Плахотнюк Н. П. (2014) Навчально-ігрове проектування як інтерактивна дидактична технологія іншомовної підготовки студентів. Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей».. С. 77–78.
Плахотнюк Н. П. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей. Т. 5, № 42. С. 113–120.
Плахотнюк Н. П. (2014) Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів засобами навчально-ігрового проектування. Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет, тем. вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простру.. С. 186–194.
Плахотнюк Н. П. (2014) Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.. С. 55–60.
Плахотнюк Н. П. (2013) Организационно-педагогические условия использования учебно-игрового проектирования в подготовке будущих учителей к инновационной деятельности. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 192–195.
Плахотнюк Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2. № 4. С. 112–120.
Плахотнюк Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць. № 7. С. 154–161.
Плахотнюк Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II.. № 5. С. 181–191.
Плахотнюк Н. П. (2010) Методи та форми навчально-ігрового проектування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 73–84.
Плахотнюк Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. № 1. С. 231–240.
Плахотнюк Н. П. (2009) Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 141–145.
Плахотнюк Н. П. (2009) Інноваційна діяльність майбутніх учителів як педагогічна проблема. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : матеріали 5 міжнародної науково-практичної конференції, 22–24 жовтня 2009 р... С. 184–189.
Плахотнюк Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4. Т. 6. С. 411–421.
Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I. № 5. С. 153–159.
Плахотнюк Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 78–82.