Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти» і рік «2024»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 82.

Стаття

Mendelo V., Zhylin M., Koliadenko N., Ihnatovych O., Максимець С. М. (2024) Importance of Developing Emotional Intelligence in Preventing Addiction Syndrome. Archives of Psychiatry Research. Т. 60, № 3. С. 227–238. ISSN 2671-1079. DOI: 10.20471/may.2024.60.03.05.

Ілющенко І. О., Хоменко Н. В. (2024) Логопедична робота із дітьми з розладами аутистичного спектру. Modern research in science and education. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. С. 500–505.

Баргілевич Н. В. (2024) Захист прав дітей з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 3. С. 7–10.

Басюк В. С., Стахова О. О. (2024) Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив студентської молоді. Сollection of abstracts: Мodern trends in the development of scientific space: Х Іnternational scientific and practical conference. С. 245–247.

Бовсуновський В. М. (2024) Психологічний супровід вчителів як ефективна стратегія їх професійнорї діяльності. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. С. 18–22.

Бутузова Л. П., Брайковська А. М., Тімофєєва К. Ю. (2024) Опитувальник особистісних адаптацій В. Джойнса JPAQ: адаптація україномовної версії. Наука і освіта. № 4. С. 31–50. ISSN 2414-4665. DOI: 10.24195/2414-4665-2024-4-6.

Бутузова Л. П., Жук А. В. (2024) Професійна активність як важлива компетенція сучасного педагога. Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. С. 256–265.

Бутузова Л. П., Закревська А. М. (2024) Використання засобів мнемотехніки для розвитку пам’яті у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. XXІ International scientific and practical conference «Scientific Achievements and Innovations as a Way to Success» (May 1-3, 2024). С. 202–206.

Гаврилов О. В., Гаврилова Н. С., Гладуш В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 24. С. 34–57. ISSN 2413-2578.

Галета А. М., Стахова О. О. (2024) Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Сollection of abstracts: Innovative approaches to the progressive solution of scientific research problems: ХVІ Іnternational scientific and practical conference. С. 144–147.

Гесня А. П., Бутузова Л. П. (2024) Динаміка розвитку ігрової діяльності у дошкільників з мовленнєвими порушеннями. Proceedings of the XVI International Scientific and Practical Conference. С. 181–186.

Гладуш В. А. (2024) Význam terapie hlinou v procese socializácie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímipotrebami. Expresívne terapie vo vedách o človeku. С. 87–93.

Гладуш В. А., Ковачова Б. (2024) Možnosti a limity dieťaťa s dyspraxiou v predškolskom veku. Expresívne terapie vo vedách o človeku.

Гладуш В. А., Ковачова Б., Дудек М. (2024) Навчання дітей дошкільного віку з проявами диспраксії як актуальна науково-педагогічна проблема. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 23. С. 100–115. ISSN 2413-2578.

Дмитрієва С. М. (2024) Співтворчість викладача і студентів як умова гуманізації вищої освіти. Soft skills – невід’ємні аспекти розвитку та формування конкурентоспроможності сучасних студентів.

Долінчук І. О. (2024) Підготовка вчителів-логопедів за магістерською програмою в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 24. С. 70–84. ISSN 2413-2578.

Дяченко М. А., Бутузова Л. П. (2024) Потенціал арт-терапії як засобу корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Proceedings of the XVIII International Scientific and Practical Conference. С. 177–180.

Жеребчук М. В., Бутузова Л. П. (2024) Специфіка особистісного розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями. Materials XXІІІ International scientific and practical conference «Problems of Science and Technology: the Search for Innovative Solutions» (May 15-17, 2024) Munich, Germany. С. 185–189.

Зубрицька Д. В., Стахова О. О. (2024) Стресостійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога-логопеда. Актуальні питання розвитку особистості: збірник наукових праць за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 4 квітня 2024 р.). С. 329–331.

Зінчик К. О., Бутузова Л. П. (2024) Особливості ставлення батьків до власних дітей раннього віку з підозрою на РАС. Materials XXІІІ International scientific and practical conference «Problems of Science and Technology: the Search for Innovative Solutions» (May 15-17, 2024). С. 177–182.

Костіна С. В., Стахова О. О. (2024) Психологічна готовність до школи як психологічна проблема. Сollection of abstracts: Scientific Theories and Practices as an Engine of Modern Development: ХІІ Іnternational scientific and practical conference.

Котлова Л. О., Горбань Д. С. (2024) Ефективність використання ігрових методів у роботі логопеда із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи.

Котлова Л. О., Захарчук К. С. (2024) Шляхи до розвитку мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи..

Котлова Л. О., Рясновська Т. М. (2024) Проблема професійного вигорання вчителів спеціальної освіти. Психологічна допомога особистості у воєнний період. С. 80–82.

Максимець С. М. (2024) Емоційний інтелект як чинник психологічної безпеки освітнього середовища. Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference Stockholm, Sweden.

Малишевська І. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0889-2552, Малишевський О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7653-7862 (2024) Проблеми організації інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Наукові інновації та передові технології. № 37. С. 954–966. ISSN 2786-5274.

Міщенко О. О., Стахова О. О. (2024) Логопедична допомога учням із порушенням опорно-рухового апарату у закладах загальної середньої освіти. Collective Thinking: Unifying Scientific Approaches in Multifaceted Research: ІІI International scientific and practical conference.

Опанащук Т. В., Стахова О. О. (2024) Особливості комунікативних здібностей дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Сollection of abstracts: Innovations in Scientific Research: World Experience and Realities: ХVІІІ Іnternational scientific and practical conference.

Осадченко І. І., Перепелюк Т. Д., Котлова Л. О., Дудник О. К., Гриньова Н., Кобець О. (2024) Socio-psychological characteristics of psychoemotional states of Ukrainians during the first week of the Russian-Ukrainian war. Salud, Ciencia y Tecnología. Т. 4. ISSN 2796-9711.

Перець К. А., Стахова О. О. (2024) Особливості спілкування дітей із розладами аутистичного спектру. Сollection of abstracts: Formation of Prospects for the Global Development of Humanity: Modern Problems of Science and Technology: ХVІІ Іnternational scientific and practical conference.

Ренкас Б. О., Бутузова Л. П. (2024) Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення. Materials XXІІ International scientific and practical conference «Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects» (May 8-10, 2024). С. 157–160.

Романчук Н. О., Максимець С. М. (2024) Музикотерапія як засіб психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: екотренінг.

Тарасов Д. І., Стахова О. О. (2024) Поняття соціальної компетентності та її структурна організація як наукова проблема. Сollection of abstracts: Solving scientific problems using innovative concepts: ХІV Іnternational scientific and practical conference.

Тарасюк Є. Ю., Стахова О. О. (2024) Особливості розвитку комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру. Сollection of abstracts: Іnnovative scientific research: balance of theory and practical application: ХІІІ Іnternational scientific and practical conference.

Терещук А., Бутузова Л. П. (2024) Маркери толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Materials XXV International scientific and practical conference «Current Trends in the Development of Scientific Research in Today’s Conditions» (May 29-31, 2024) Florence, Italy.. С. 202–206.

Хворова Г. М. (2024) Педагогічний супровід соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з інтелектуальними та психічними порушеннями. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: екотренінг. С. 204–207.

Хоменко Н. В. (2024) Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку інклюзивної форми навчання. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи. Тези за матеріалами 16 Міжнародної науково-практичної конференції 18-19 квітня 2024 року / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський.

Хотинська В. Д., Стахова О. О. (2024) Психологічні особливості міжособистісних взаємин із однолітками в студентській групі. Сollection of abstracts: Current trends in the development of scientific research in today’s conditions: ХХV Іnternational scientific and practical conference. С. 196–197.

Черніченко Л. А. (2024) Застосування арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Наукові інновації та передові технології. № 38. С. 743–750. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2024-10(38)-743-750.

Черніченко Л. А., Лемещук М. А. (2024) Особливості впливу воєнних дій в Україні на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. Актуальні питання у сучасній науці. № 20. С. 818–827. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2024-2(20)-818-827.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Іскрижицька А. М. (2024) Організаційно-методичне забезпечення формування навичок збереження та зміцнення здоров’я у дітей старшого дошкільного віку засобами здоров’язбережувальних технологій. In: X Міжнародна науково-практична конференція «Global science: prospects and innovations», 23-25.05.2024, Ліверпуль, Великобританія. С. 361–366.

Баргілевич Н. В. (2024) Вчитель як суб’єкт інклюзивної освіти. In: VII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами», 6 листопада 2024 р., Київ. С. 15–17.

Бутузова Л. П. (2024) Концепція особистісних адаптацій у фокусі транзакційного аналізу. In: XLVІ International scientific and practical conference «Scientific Research in the Era of Digital Technologies: Challenges and Opportunities», November 6-8, 2024, Barcelona, Spain. С. 278–286.

Бутузова Л. П., Гавриловська К. П. (2024) Потенціал особистісних адаптацій у подоланні тривожності студентів. In: XX International scientific and practical conference «Scientific Research: Modern Challenges and Prospects», April 24-26, 2024, Prague, Czech Republic. С. 179–183.

Бутузова Л. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211, Ледньова О. О. (2024) Безпечне освітнє середовище у контексті задоволення потреб учня. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Theoretical and practical aspects of the development of science and education», 5-8 березня 2024 р., Прага, Чехія. С. 240–248. DOI: 10.46299/ISG.2024.1.9.

Білецька В. В., Максимець С. М. (2024) Особливості прояву емпатії у школярів з порушеннями мовлення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 154–157.

Герасимович В. А., Стахова О. О. (2024) Емоційний інтелект як чинник самореалізації студентської молоді. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Scientific Exploration: Bridging Theory and Practice», 9-11 грудня 2024 р., Берлін, Німеччина. С. 235–241.

Дмитрієва С. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717 (2024) Готовність майбутніх учителів до використання арт-терапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2024, 5.2.-6.2.2025, Ružomberok. С. 209–215.

Долінчук І. О., Гладуш В. А. (2024) Особливості вступу на магістерські програми з логопедії в період воєнного стану в Україні. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 397–399.

Дяченко М. А., Бутузова Л. П. (2024) Використання арт-терапії у корекційній роботі з дошкільниками, які мають мовленнєві порушення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 23–28.

Журавський М. В., Бутузова Л. П. (2024) Сексуальна освіта дітей та підлітків з ментальними порушеннями в Україні: аналіз, проблеми та перспективи. In: 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research: Modern Innovations and Future Perspectives», November 25-27, 2024, Montreal, Canada. С. 268–273.

Журбей Н. В., Котлова Л. О. (2024) Взаємодія з батьками під час формування зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 29–31.

Зубрицька Д. В., Стахова О. О. (2024) Психологічні особливості розвитку стресостійкості майбутніх педагогів-логопедів. In: XLV Міжнародна науково-практична конференція «Key Aspects of the Development of Scientific Research in Modern Conditions», 30 жовтня – 1 листопада 2024 р., Констанца, Румунія. С. 176–179.

Зінчик К. О., Бутузова Л. П. (2024) Ставлення батьків та матерів до дитини з підозрою на РАС та їх відображення у концепції виховної позиції. In: 2nd International Scientific and Practical Conference «Evolving Science: Theories, Discoveries and Practical Outcomes», November 18-20, 2024, Zurich, Switzerland. С. 222–227.

Зінчук Т. С., Бутузова Л. П. (2024) Особливості мовленнєвого розвитку дітей з дизартрією. In: XXXVІІ International scientific and practical conference «Modern Problems of Science and Technology: Prospects for Further Development», September 4-6, 2024, Bergen, Norway. С. 147–152.

Каплун О. А., Стахова О. О. (2024) Значення психологічної готовності у становленні майбутніх педагогів-логопедів. In: XX International scientific and practical conference «Scientific Research: Modern Challenges and Prospects», April 24-26, 2024, Prague, Czech Republic. С. 171–172.

Каплун О. А., Стахова О. О. (2024) Психологічні особливості розвитку готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності. In: Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Solutions in Science: Balancing Theory and Practice», 28-30 жовтня 2024 р., Сан-Франциско, США. С. 167–171.

Кичук І. О., Гладуш В. А. (2024) Основні напрями корекційно-розвивальної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 368–374.

Козак К. С., Котлова Л. О. (2024) Елементи корекційно-розвиткової роботи з розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільників. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 375–378.

Колодій В. В., Стахова О. О. (2024) Емпатія як невід’ємна складова професійної майстерності логопеда. In: XV International scientific and practical conference «Innovative Development: Synthesis of Scientific Approaches in Various Fields of Research», March 20-22, 2024, Tallinn, Estonia. С. 142–144.

Копаниця К. М., Максимець С. М. (2024) Особливості роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями (легкого ступеня). In: ІІI Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття», 21 листопада 2024 р., Запоріжжя. С. 68–70.

Лонська О. Ф., Котлова Л. О. (2024) Розвиток словника у дітей з особливими освітніми потребами. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 379–384.

Лізунова В. Ю., Котлова Л. О. (2024) Роль батьків у логопедичній роботі з розвитку комунікації у дошкільників з аутизмом. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 335–337.

Максимець С. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2717-564X (2024) Aspects of psychological correction work on overcoming crisis states of the individual. In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2024, 5.2.-6.2.2025, Ružomberok. С. 206–208.

Маліновський І. В., Стахова О. О. (2024) Розвиток резильєнтності студентів в умовах воєнного стану. In: XLIX Міжнародна науково-практична конференція «New Areas of Scientific Research: Exploring New Frontiers», 27-29 листопада 2024 р., Неаполь, Італія. С. 305–308.

Мартинюк О. С., Гладуш В. А. (2024) Практична робота педагога з розвитку адаптивних здібностей молодших школярів з мовленнєвими порушеннями. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 52–58.

Микитчук Л. О., Котлова Л. О. (2024) Використанням прийомів здоров’язберігаючих технологій у роботі логопеда в закладі дошкільної освіти. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 59–63.

Омельченко А. Ф., Стахова О. О. (2024) Проблема самооцінки дітей із мовленнєвими порушеннями у вітчизняній науці. In: XI International scientific and practical conference «Innovative Solutions to Modern Scientific Challenges», February 21-23, 2024, Zagreb, Croatia. С. 237–239.

Опанащук Т. В., Стахова О. О. (2024) Теоретичні засади розвитку комунікативних здібностей молодших школярів із порушеннями інтелекту. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Global Directions in Scientific Research and Technological Development», 11-13 листопада 2024 р., Валенсія, Іспанія. С. 270–273.

Рачкінда Н. І., Котлова Л. О. (2024) Використання методів трвз в роботі з дітьми дошкільного віку з знм для розвитку лексикограматичної сторони мовлення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 343–344.

Реготун Н. С., Гладуш В. А. (2024) Сенсорне виховання дітей з ПМР в умовах дошкільного закладу освіти. In: V Міжнародна науково-практична конференція “Scientific achievements of contemporary society”, 5-7.12.2024, Лондон, Великобританія. С. 484–487.

Рощенко Н. О., Максимець С. М. (2024) Музикотерапія у роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру. In: ІІI Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття», 21 листопада 2024 р., Запоріжжя. С. 28–30.

Сладкова К. С., Бутузова Л. П. (2024) Рівень психологічної готовності до навчання у школі дошкільників із затримкою мовленнєвого розвитку. In: XLІV International scientific and practical conference «The Impact of Scientific Research on the Development of the Modern World», October 23-25, 2024, Dubrovnik, Croatia. С. 210–214.

Тарасов Д. І., Стахова О. О. (2024) Особливості розвитку соціальної компетентності молодших школярів із порушеннями мовлення. In: XLІV International scientific and practical conference «The Impact of Scientific Research on the Development of the Modern World», October 23-25, 2024, Dubrovnik, Croatia. С. 229–231.

Терещук А. Ю., Бутузова Л. П. (2024) Результати впровадження програми виховання толерантного ставлення до дітей з ООП в інклюзивній групі. In: XLVІ International scientific and practical conference «Scientific Research in the Era of Digital Technologies: Challenges and Opportunities», November 6-8, 2024, Barcelona, Spain. С. 267–271.

Чернуха В. В., Бутузова Л. П. (2024) Порівняльний аналіз психологічної підготовки майбутніх педагогів в Україні та США. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science: Exploring Theories, Innovations and Practical Solutions», 4-6 листопада 2024 р., Одеса. С. 168–174.

Шведюк Н. А., Хворова Г. М. (2024) Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 357–360.

Книга

Котлова Л. О., Бутузова Л. П., Максимець С. М. (ред.). (2024) Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи: Збірник наукових праць за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 4 квітня 2024 року). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Навчальний матеріал

Ілющенко І. О., Гладуш В. А., Котлова Л. О., Хоменко Н. В. (2024) Комплексне оцінювання розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями. [Навчальний матеріал]

Гладуш В. А., Хоменко Н. В., Долінчук І. О., Ілющенко І. О. (2024) Розвитково-корекційна робота з дітьми з інвалідністю (за нозологіями). [Навчальний матеріал]

Долінчук І. О., Хворова Г. М., Котлова Л. О., Ілющенко І. О. (2024) Методичні рекомендації до проходження практики здобувачів першого рівня вищої освіт 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Ілющенко І. О., Долінчук І. О. (2024) Інноваційні підходи в роботі логопеда. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Sat Dec 6 00:30:41 2025 EET.