Ресурси де є установа Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи" і є рік 2009
І
Івашко Н. А. (2009) Гендерний аналіз моделювання життєвого шляху. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
В
Вікарчук О. І. (2009) Міжнародний туризм як форма інтеграційних процесів України. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі..
Вікарчук О. І. (2009) Функції освітнього менеджменту як інструмент інноваційної педагогічної діяльності. Економіка. Управління. Інновації...
Вікарчук О. І. (2009) Інноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємства. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва»..
Вікарчук О. І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні ресурсного потенціалу. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи..
Вікарчук О. І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні та нарощуванні ресурсного потенціалу. Наука й економіка. Науково-практичний журнал Хмельницького економічного університету.. № 2 (14). С. 137–143.
Г
Гольцман І. О. (2009) РОЛЬ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. Економіка. Управління. Інновації.. С. 131–136.
Гольцман І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції.. С. 132–136.
Гольцман І. О. (2009) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ В КАДРОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали третьої Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 108–111.
Гольцман І. О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції.. С. 102–103.
К
Карпюк О. А. (2009) Стимулювання розвитку вищої освіти як елемент управління нею: зарубіжний досвід. Стимулювання розвитку вищої освіти як елемент управління нею: зарубіжний досвід / О.А.Карпюк // Національне господарство України: теорія та практика управління: [зб. наук. праць]. – К.: Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України..
Карпюк О. А. (2009) Проблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послуг. Економіка. Управління. Інновації. № 2.
Карпюк О. А. (2009) Теоретичні аспекти ринку освітніх послуг. Наука й економіка. № 2(14). С. 297–299.
Карпюк О. А. (2009) Проблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послуг. Економіка. Управління. Інновації..
Карпюк О. А. (2009) Проблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послуг. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи".. С. 286–288.
Карпюк О. А. (2009) Теоретичні аспекти ринку освітніх послуг. Наука й економіка. № 2(14). С. 297–299.
Карпюк О. А. (2009) Аналіз та оцінка рівня розвитку ринку освітніх послуг в Україні. Вісник ЖДТУ. № 4. С. 74–79.
Карпюк О. А. (2009) Нові моделі фінансування освіти: пріоритет вибору. Тези доповідей ХХХІV наук.-практ. міжвуз. конф... С. 43–44.
Карпюк О. А. (2009) Стан, проблеми та перспективи формування ринку освітніх послуг, шляхи вдосконалення. Матеріали ювілейної міжнар. наук. конф. "Розвиток продуктивних сил України: від Вернадського до сьогодення". № 2. С. 230–232.
Клімова І. О. (2009) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Вісник Житомирського державного технологічного університету. № 3 (49). С. 238–240.
Клімова І. О. (2009) Статистичний аналіз ринку картоплі. Науковий вісник Державної академії статистики, обліку та аудиту. № 4 (25). С. 17–20.
Кіндрась О. В. (2009) ДЕТЕРМІНАНТИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПОРТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Пошук. Науково- освітнє видання.. № 11.
М
Міщук І. С. (2009) Еколого-економічний механізм розвитку природоохоронних територій. Автореферат Докторський thesis, Рада по вивченню продуктивних сил України Національної академії наук України..
П
Педько А. Г. (2009) Проблема розвитку особистості в обдарованоної дитини. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
У
Улітіна Н. Ю. (2009) Порівняння особливостей уваги молодших школярів в залежності від рівня успішності. ЖДУ ім. Івана Франка.
Ф
Ференець А. В. (2009) Психологічний аналіз динаміки емоційних станів жінок в стресових ситуаціях. ЖДУ ім. І. Франка.
Х
Харчишина О. В. (2009) ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ. Економіка. Управління. Інновації.. № 1.
Харчишина О. В. (2009) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ТИПОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ КУЛЬТУР. Економіка. Управління. Інновації.. № 2. С. 67–72.
Харчишина О. В. (2009) ЕКОНОМІЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Інноваційна економіка (ТІАПВ). № 2 (12). С. 119–123.
Харчишина О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій. № 29. С. 139–141.
Харчишина О. В. (2009) Організаційна культура: суть та місце в сучасній теорії менеджменту. In: ХХХІV наук.-практ. міжвуз. конф., присвячена Дню університету, 16–18 березня 2009 р., Житомир. С. 233–234.
Харчишина О. В. (2009) ВЛАСТИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ. In: Соціально-економічні і правові аспекти формування та розвитку організаційної культури підприємств як шлях до інтеграції національної економіки в європейський простір: ІV між нар. наук.-практ. конф., 15–16 травня 2009 р., Львівський університет бізнесу і права. – Львів. С. 30–32.
Харчишина О. В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. In: Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах: V міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 березня 2009 р., Національний університет харчових технологій. – Київ. С. 115–116.
Харчишина О. В. (2009) ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ЇЇ ЗВ'ЯЗОК ІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЮ КУЛЬТУРОЮ. In: Перспективні напрями розвитку галузей АПК і підвищення ефективності наукового забезпечення агропромислового виробництва: І всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 23–24 вересня 2009 р., Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААНУ. – Тернопіль. С. 313–316.
Я
Янковська О. І. (2009) Економічна сутність інновацій. Економіка. Наука. Інновації [Електронний ресурс]. № 1.
Янковська О. І. (2009) Інноваційний процес у сільському господарстві. Наука й економіка. Т. 2, № 4. С. 54–58.
Янковська О. І. (2009) Класифікація інновацій для потреб менеджменту. Економіка. Наука. Інновації [Електронний ресурс]. № 1.