Ресурси де є установа Кафедра алгебри та геометрії" і є рік 2007
К
Королюк О. М. (2007) Експериментальне дослідження ефективності технології організації самостійної роботи студентів технічного коледжу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 135–138. ISSN 2076-6173.
М
Михайленко В. В., П’ятецький В. О., Лущиков В. О. (2007) Рівняння одночастотного наближення стаціонарних коливань непружних п’єзоелектричних тіл в потенціалах. Вісник Київського університету. № 1.
Михайленко В. В., П’ятецький В. О., Лущиков О. В. (2007) Про структуру амплітудних визначальних рівнянь непружних п’єзоелектричних тіл при гармонічному навантаженні. Вісник Київського університету. № 2. С. 115–121.
П
Полішук З. П., Федьович М. В., Харченко М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Поліщук З. П., Федьович М. В., Бенедисюк М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім.І.Франка.
Прус А. В. (2007) Загальні питання прикладної спрямованості шкільного курсу математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 67–71.
Прус А. В. (2007) Потенціал прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО - 2007)..
Прус А. В., Швець В. О. (2007) Теорія і практика прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Інше. ЖДУ імені Івана Франка, 2011.
Прус А. В., Швець В. О. (2007) Прикладна спрямованість стереометрії: 10-11 класи. Шкільний світ. ISBN 978-966-451-089-6
Ф
Фонарюк О. В., Ленчук І. Г., Лось Л. В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 99–103.
Ч
Чемерис О. А. (2007) Педагогічні умови забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.