Ресурси де є установа Кафедра соціальних технологій" і є рік 2010
І
Ілліна О. В. (2010) Соціальне партнерство як умова ефективної організації соціально-педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 22–25.
К
Коляденко С. М. (2010) Інститут професійної адаптації як один з видів соціальної підтримки студентської молоді. Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць.. № 498. С. 58–62.
Коляденко С. М. (2010) Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції.. С. 6–9.
Котловий С. А. (2010) Конструктивне спілкування як засіб безконфліктної взаємодії учнів професійного ліцею. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол.ред. Мартинюк М.Т.].. № ч.4. С. 122–128.
Кривой Н. Л. (2010) Співпраця із недержавними організаціями як фактор особистісного та професійного зростання майбутніх соціальних педагогів. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 29–31.
Л
Літяга І. В. (2010) Соціальне партнерство як чинник організації соціально-педагогічної практики. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 31–34.
М
Маєвська Л. М. (2010) Модель підготовки майбутнього учителя до етнокультурного виховання молодших школярів. Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць.. № 28. С. 334–342.
Маєвська Л. М. (2010) Соціальне партнерство у структурі моделі професійної підготовки соціального педагога. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 34–41.
Маєвська Л. М. (2010) Модель етнокультурного виховання у контексті педагогічних ідей К. Ушинського і вимог сьогодення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст]. Вип. 79 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол.ред. Носко М.О. — Чернігів: ЧДПУ, 2010. — 268 с. (Серія: Педагогічні науки).. № 79. С. 65–70.
О
Остапчук О. Л. (2010) Соціальне партнерство у популяризації ідеї ґендерної рівності. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 41–44.
Остапчук О. Л. (2010) Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків. Гуманізм та освіта : збірник матеріалів Х Міжнародної науково-практичної конференції, 14-16 вересня 2010 р.. № 1. С. 377–381.
Остапчук О. Л. (2010) Стан готовності майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків: експертна оцінка. Матеріали наукової конференції в рамках Всеукраїнського ґендерного освітнього форуму «Через освіту до рівності»... С. 216–220.
П
Павлик Н. П. (2010) Базові характеристики соціального партнерства. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 44–46.
Павлик Н. П. (2010) Ґендерний підхід до організації дозвілля учнівської молоді. Проблема гендеру в гуманітарних дослідженнях: Збірник наукових праць та доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 7 квітня 2010 р. / За заг. ред. проф. К.В. Балабанова...
Палько І. М. (2010) Формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів засобами соціальної реклами. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 46–49.
Палько І. М. (2010) Соціально-інтерактивний театр як метод підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Т. 21, № 5. С. 139–144. ISSN 2311-5491.
Палько І. М. (2010) Категорія "толерантність": історіографія проблеми. Виховання, освіта, менеджмент, філософія, право: історичний аспект: Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції студентів та молодих учених... С. 17–20.
С
Сейко Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. № 4-5. С. 111–117.
Сейко Н. А. (2010) Дитина шкільного віку яу об´єкт доброчинної підтримки в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття. Наукові записки кафедри педагогіки Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.. № XXV. С. 146–155.
Сейко Н. А. (2010) Фундування народних училищ польською громадою Правобережжя (перша половина ХІХ ст.). Українська полоністика.. № 8. С. 70–80.
Ситняківська С. М. (2010) Реміснича освіта в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття): історіографія питання. Історико-педагогічний альманах / АПН України.. № 1. С. 10–16.
Ситняківська С. М. (2010) Ремісничі навчальні заклади Півдня України у системі освіти України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Південний архів. Історичні науки : зб. наук. праць. № 31-32. С. 203–212.
Ситняківська С. М. (2010) Реміснича освіта минулого і профтехосвіта сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. С. 66–70. ISSN 2076-6173.
Ситняківська С. М. (2010) Реміснича освіта в контексті соціалізації жіночого населення в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. № 84. С. 163–169.
Ситняківська С. М. (2010) РЕМІСНИЧІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ПІВДНЯ УКРАЇНИ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Південний архів. Історичні науки : зб. наук. праць / Херсонський державний університет.. № 31-32. С. 203–212.
Т
Товщик С. А. (2010) Теоретико-методологічні аспекти підготовки фахівців соціальної сфери. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко.. С. 52–55.
Товщик С. А. (2010) Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота».. № 19. С. 236–239.