Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра соціальних технологій» і рік «2012»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: З | К | Л | М | П | С
Кількість ресурсів: 20.

З

Залібовська-Ільніцька З. В. (2012) Наукові підходи щодо виділення етапів педагогічної творчості майбутніх учителів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 280–282.

К

Коляденко С. М. (2012) НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ДЛЯ МОЛОДІ З ПИТАНЬ ПРОФІЛАКТИКИ КСЕНОФОБІЇ У СТУДЕНСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Допомога потерпілим від проявів ксенофобії, расової та етнічної дискримінації: методичні рекомендації / авт.-упоряд. В.М.Мишківська.. С. 4–9.

Коляденко С. М. (2012) Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) ; За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко: Збірник наукових праць... С. 78–83. (Неопублікований)

Коляденко С. М. (2012) Організація соціально-педагогічного супроводу обдарованої молоді в умовах ВНЗ. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик].. С. 109–114.

Котловий С. А. (2012) Ціннісні орієнтації як передумова виникнення конфліктної поведінки учнів професійного ліцею. Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології / Збірник наук. Праць Херсонського національного університету. Т. 2, № 7. С. 362–366.

Котловий С. А. (2012) Формирование социального опыта бесконфликтного поведения у учеников профессионального лицея. Вестник академии знаний: Всероссийский журнал. № 3. С. 77–80.

Котловий С. А. (2012) Організація дозвіллєвої діяльності учнів професійного ліцею в гуртожитку. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Т. 6, № Ч.1. С. 304–310.

Котловий С. А., Коберник О. М. (2012) Соціальні причини виникнення конфліктів в учнів професійних ліцеїв. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 3 (21. С. 133–144.

Кривой Н. Л. (2012) Формування соціальної активності майбутніх соціальних педагогів засобами проектної діяльності. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик].. С. 114–118.

Л

Літяга І. В. (2012) Особливості професії «соціальний педагог» як основа курсу «вступ до спеціальності». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Івана Франка [Текст]. Вип. 96.. С. 116–118.

Літяга І. В. (2012) Технологія роботи зі студентами-першокурсниками щодо їх адаптації в умовах ВНЗ. Використання педагогічних технологій у практиці роботи сучасної школи6 зб. наук. Праць за матеріалами міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15-17 лют. 2012 р. / МОН молоді і спорту України, ДВНЗ «Переяслав- Хмельницький держ. пед. ун-т імені Г. Сковороди.. С. 256–258.

М

Маєвська Л. М. (2012) Картографія в соціально-педагогічній діагностиці мікросередовища. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик].. С. 177–186.

П

Павлик Н. П. (2012) Студентська соціальна служба як інструмент розв’язання глобальних питань на локальному рівні. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик].. С. 101–109.

Павлик Н. П. (2012) Логіко-структурний аналіз проблеми якісно-професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Освіта та педагогічна наука. № 2. С. 69–74.

Палько І. М. (2012) Особливості співпраці центру міжкультурної толерантності СССМ Житомирського державного університету імені Івана Франка з недержавними організаціями в рамках проектної діяльності. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут” ; за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної конференції „Соціальна робота і сучасність : теорія і практика” (16-17 травня 2012 р., м. Київ). — 2012. — Вип. 2.. Т. 2. С. 287–289.

Палько І. М. (2012) Толерантність як основа національної / етнічної ідентичності. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик].. С. 159–165.

С

Ситняківська С. М. (2012) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СИСТЕМИ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 85–88. ISSN 2076-6173.

Ситняківська С. М. (2012) Білінгвальне навчання як чинник ефективної підготовки майбутніх фахівців. Збірник статей міжнародної науково-практичної конференції “Наукова еліта у розвитку держав”.. С. 145–157.

Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2012) Деякі аспекти особистісно орієнтованого навчання при підготовці спеціалістів гуманітарного профілю. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності : [збірник наукових робіт / за ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик].. С. 169–177.

Ситняківська С. М., Хливнюк М. Г. (2012) Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. № Вип 24. С. 385–390.

Цей список був створений Mon Aug 11 02:20:50 2025 EEST.