Ресурси де є установа Кафедра соціальної та практичної психології" і є рік 2006
Г
Гончар О. С. (2006) Психологічні засади планування кар’єри державних службовців. Тези ХХХІІІ науково-практичної міжвузівського конференції, присвяченої Дню університету.. С. 185–186.
Горбунова В. В. (2006) Феномен завченої безпорадності в навчальній діяльності студентів, що постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць.. № 12 (37. С. 33–37.
Горбунова В. В. (2006) Ціннісна підтримка розвитку здібностей у віці середньої дорослості. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики... С. 242–258.
Горбунова В. В. (2006) Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості в юнацькому віці. Педагогіка і психологія. № 1. С. 47–56.
Ж
Журавльова Л. П., Данковцева Є. В. (2006) Особистісні чинники успішної професійної діяльності. Наука і освіта. № 5-6. С. 32–34.
З
Заброцький М. М. (2006) Експериментальне дослідження соціально-психологічних характеристик вчителя як суб'єкта педагогічного спілкування. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 6. С. 145–150.
Заброцький М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 7. С. 104–110.
Заброцький М. М. (2006) Екологічна відповідальність як вияв духовності особистості. Актуальні проблеми науково-методичного забезпечення освітньої практики в системі післядипломної педагогічної освіти.. С. 62–68.
Заброцький М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. Т. 7, № 8. С. 259–266.
Заброцький М. М. (2006) Педагогічна взаємодія: екологічний вимір. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. Т. 7, № 9. С. 77–84.
Загурська І. С. (2006) Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
К
Кирильчук І. В. (2006) Особливості формування ціннісної сфери студентів, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.. № 12(37). С. 59–64.
Климчук В. О. (2006) Кластерний аналіз: використання у психологічних дослідженнях. Практична психологія та соціальна робота. № 4. С. 30–36.
Климчук В. О. (2006) Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура. Практична психологія та соціальна робота.. № 10. С. 52–59.
Климчук В. О. (2006) Кластерний аналіз: використання у психологічних дослідженнях. Практична психологія та соціальна робота.. № 4. С. 30–36.
Климчук В. О., Грищук Н. В. (2006) Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок? Обдарована дитина. № 1. С. 23–26.
Крамарчук С. В. (2006) Переживання самотності у ціннісній свідомості підлітків. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. № 12 (37. С. 83–88.
М
Мазяр О. В. (2006) Розв’язок особистісних проблем як пріоритетне завдання психологічної служби в системі освіти. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 11-12 квітня 2006р... С. 59–60.
Мазяр О. В. (2006) Психофізіологічні механізми виникнення особистісної проблематики. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. № 12(37). С. 107–113.
Мазяр О. В. (2006) Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів. Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету (Житомир, 14-16 березня 2006 року).. С. 274–275.
Мазяр О. В. (2006) Неадекватне уявлення про Чорнобильську катастрофу як причина нерозв’язання особистісних проблем. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Чорнобильська катастрофа: 20 років потому (Інтердисциплінарні аспекти)». Т. 2. С. 61–62.
Музика О. Л. (2006) Інвенційно-стратегіальна модель розвитку творчо обдарованої особистості. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Психологічні науки: Зб. наукових праць. № 37. С. 130–136.
Музика О. Л. (2006) "Шкілка" №20, 25 травня 2006 року. "Шкілка". № 20. С. 1–8.
Музика О. Л. (2006) "Шкілка" №21, 2 червня 2006 року. "Шкілка". № 21. С. 1–4.
Музика О. Л., Моляко В. О. (2006) Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень. Інше. Вид-во Рута, Житомир.
Музика О. О. (2006) Соціальний статус та афіляція у мотивації творчої активності. Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості в умовах позашкільних навчальних закладів: Зб. матеріалів наук.-практ. конф. № Ч.2. С. 116–121.
Н
Никончук Н. О. (2006) Вплив усної народної творчості на розвиток рефлексії здібностей у молодшому шкільному віці. Науковий часопис імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. № 12 (37. С. 137–144.
Никончук Н. О. (2006) До проблеми поцінування досягнень молодших школярів в учбовій діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 11-12 квітня 2006 р.. С. 74–77.
Никончук Н. О. (2006) Розвиток рефлексії особистісних якостей у молодшому шкільному віці. Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”: Науково-теоретичний збірник.. С. 97–102.
Никончук Н. О. (2006) Усна народна творчість як засіб ціннісної підтримки учбової діяльності. Теоретичні і прикладні проблеми психології. № 1 (12). С. 110–121.
П
Павлик Н. П. (2006) Результативність дослідно-експериментальної роботи щодо впровадження моделі виховання соціальної компетентності притулку для неповнолітніх. Системний підхід до підготовки фахівців управління персоналом: Матеріали конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко... С. 52–59.
Пирог Г. В. (2006) Психологічні аспекти функціонування релігійних цінностей (християнський аспект). Українське релігієзнавство : Бюлетень Української Асоціації релігієзнавців і Відділення релігієзнавства Інституту філософії імені Г.С.Сковороди НАН України. № 39. С. 93–102.
Пирог Г. В. (2006) Система религиозной аксиологии. Горизонты образования : Научно-методический журнал. № 3. С. 111–114.
Портницька Н. Ф. (2006) Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників. Наукови часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. № 12(37). С. 171–175.
Т
Тичина І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. № 11-12. С. 112–115.
Тичина І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 11-12 квітня 2006 р.. С. 112–115.
Тичина І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у ситуації професійної переорієнтації. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць.. № 12 (37. С. 205–211.
Тичина І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у процесі професійної переорієнтації. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики.. С. 157–168.
Ф
Фальковська Л. М. (2006) Проблема суб′єктивної актуалізації вітальної загрози екологічного лиха підлітками та старшокласниками, що проживають у забрудненій зоні Житомирщини. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: 36. наукових праць. № 12 (37. С. 211–215.
Філімончук А. В. (2006) Психологія спілкування. Школа. № 10. С. 81–84.
Філімончук А. В. (2006) Навчальна програма зі спецкурсу «Психологія спілкування» для учнів 6-х класів із психології. [Навчальний матеріал]
Ш
Шаюк А. В., Шевчук Ю. Г., Гавриленко О. О., Міщук Л. В. (2006) Нормативні комп’ютерно-томографічні параметри анатомічних структур головного мозку та лікворної системи у юнаків та дівчат Поділля. Вісник Вінницького державного медичного університету. № 10(2). С. 378–379.