Вгору на рівень |
Топачевський, С. К. (2019) Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів. Подолання мовних та комунікативних бар‘єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць. с. 524-527.
Дорошенко, Л. В., Топачевський, С. К. (2018) Репрезентація концепту «chidhood – дитинство» в англомовній лінгвокультурі. In: Всеукраїнська наукова конференція пам'яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича (1935-2003), 11 травня 2018, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Топачевський, С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). с. 136-140. ISSN 2076-6173
Топачевський, С. К. (2015) Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 205-210. ISSN 2076-6173
Топачевський, С. К. (2015) Перекладацька деформація як локальна дискурсивна стратегія. Наукові записки Серія: Філологічні науки (мовознавство), 136.
Топачевський, С. К. (2014) Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій у текстах англомовної реклами. Наукові записки. Серія : Філологія (мовознавство).
Топачевський, С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 202-205. ISSN 2076-6173
Топачевський, С. К. (2013) Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій англомовного рекламного дискурсу. Всеукраїнська наукова конференція пам`яті доктора філологічних наук, професора Д.І. Квеселевича, "Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблем перекладу".
Топачевський, С. К. (2011) Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.
Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). с. 130-136.
Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). с. 134-138.
Топачевський, С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). с. 124-129.
Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 231-234.
Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 215-220.
Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. с. 213-219.
Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 185-188.
Топачевський, С. К. (2007) Формально надмірні будови як прояв конфліктно спрямованих стратегій мовлення жінок. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 164-169.
Павленко, Л. І., Топачевський, С. К. (2006) Формально надмірні висловлення як засіб вираження логічної модальності у діалозі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (27). с. 131-136.