Items where Author is "Топачевський, С. К."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 18.

Article

Топачевський, С. К. (2019) Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів. Подолання мовних та комунікативних бар‘єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць. pp. 524-527.

Топачевський, С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). pp. 136-140. ISSN 2076-6173

Топачевський, С. К. (2015) Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 205-210. ISSN 2076-6173

Топачевський, С. К. (2015) Перекладацька деформація як локальна дискурсивна стратегія. Наукові записки Серія: Філологічні науки (мовознавство), 136.

Топачевський, С. К. (2014) Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій у текстах англомовної реклами. Наукові записки. Серія : Філологія (мовознавство).

Топачевський, С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 202-205. ISSN 2076-6173

Топачевський, С. К. (2013) Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій англомовного рекламного дискурсу. Всеукраїнська наукова конференція пам`яті доктора філологічних наук, професора Д.І. Квеселевича, "Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблем перекладу".

Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). pp. 130-136.

Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). pp. 134-138.

Топачевський, С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). pp. 124-129.

Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 231-234.

Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 215-220.

Сингаївська, А. В. and Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. pp. 213-219.

Сингаївська, А. В. and Топачевський, С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 185-188.

Топачевський, С. К. (2007) Формально надмірні будови як прояв конфліктно спрямованих стратегій мовлення жінок. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). pp. 164-169.

Павленко, Л. І. and Топачевський, С. К. (2006) Формально надмірні висловлення як засіб вираження логічної модальності у діалозі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (27). pp. 131-136.

Conference or Workshop Item

Дорошенко, Л. В. and Топачевський, С. К. (2018) Репрезентація концепту «chidhood – дитинство» в англомовній лінгвокультурі. In: Всеукраїнська наукова конференція пам'яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича (1935-2003), 11 травня 2018, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Other

Топачевський, С. К. (2011) Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.

This list was generated on Thu Oct 6 16:44:34 2022 EEST.