Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" та Рік: 2017

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 270.

Вакалюк, Т. А., ed. (2017) Актуальні питання сучасної інформатики. Випуск 4. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вакалюк, Т. А., ed. (2017) Актуальні питання сучасної інформатики. Випуск 5. О.О.Євенок. ISBN 978-617-7607-08-2

Королюк, О. М., ed. (2017) Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів «Науковий пошук молодих дослідників». Випуск 10. ЖДУ ім. І. Франка.

Ільченко, А. О. (2017) Педагогічні умови управління процесом розвитку пізнавальної самостійності старшокласників засобами мережевих інформаційних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 273-276.

Ісак, Л. М. (2017) Академічна мобільность майбутніх вчителів інформатики як запорука успішної професійної діяльності. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 129-133.

Антоненко, В. А. (2017) Засоби створення графічних об’єктів для ефективного вивчення школярами основ графічного дизайну. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 108-110.

Антонов, Є. В. (2017) Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 307-309.

Антонюк, Д. С. (2017) Модель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). с. 78-86. ISSN 2412-9208

Антонюк, Д. С. (2017) Організація тематичного економічного тренінгу з використанням програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 218-221.

Антонюк, Д. С. (2017) Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 253-256.

Бажан, Л. В. (2017) STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 67-69.

Базурін, В. М. (2017) Шляхи реалізації практико-орієнтованого підходу у навчанні основ програмування учнів загальноосвітньої школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 53-54.

Бенедисюк, М. М. (2017) До проблеми формування предметної компетентності з фізики учнів основної школи. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю.

Бенедисюк, М. М. (2017) Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (2(41)). ISSN 2524-0609

Бенедисюк, М. М. (2017) Міжпредметні зв’язки в системі навчання фізики: їх роль, завдання і форми. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (59). ISSN 2311-5491

Бенедисюк, М. М. (2017) Формування компетентності з фізики учнів основної школи у процесі реалізації міжпредметних зв’язків природничих наук. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). ISSN 2412-9208

Берегова, Ю. А. (2017) Проблеми підготовки конкурентноспроможних ІТ-фахівців у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 117-119.

Благодир, Л. А., Благодир, Ф. К. (2017) ІКТ як засіб попередження математичних помилок учнів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 222-224.

Болюх, О. В. (2017) ІКТ при вивчені дискретної математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 155-157.

Болілий, С. О. (2017) Використання ППЗ у процесі навчання вищої математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 294-297.

Борщ, С. В., Бугайова, Н. А. (2017) Сучасний учень – сучасний учитель. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 257-261.

Брик, О. О. (2017) Застосування Web-орієнтованих технологій в процесі навчання математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 286-289.

Брюхович, А. О., Гвоздецька, Ю. В. (2017) Використання дистанційних технологій при підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 267-269.

Бурдукова, О. А. (2017) Роль ІКТ в розвитку науково – дослідницької компетенції студентів коледжу у процесі вивчення електромеханічних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 182-184.

Буханевич, Н. В. (2017) Сучасні методи контролю і оцінки знань учнів основної школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 192-193.

Бідюк, О. В. (2017) Технології розробки програми відтворення аудіо та відео засобами візуального програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 95-97.

Білошапка, Н. М. (2017) Про результати педагогічного експерименту використання технологій візуалізації в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 185-188.

Вакалюк, Т. А. (2017) Cloud LMS As A Tool For Designing Cloud-Based Learning Environment For Bachelor Of Informatics. Journal of Modern Technology & Engineering, 2 (2). с. 107-113.

Вакалюк, Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 травня 2017 року м. Київ. Укладач: Твердохліб І.А. с. 54-55.

Вакалюк, Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі. с. 54-55.

Вакалюк, Т. А. (2017) Зарубіжний досвід розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2 (11). с. 16-23.

Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 27-32. ISSN 2076-6173

Вакалюк, Т. А. (2017) Модель процесу реалізації проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць (4 (33)). с. 39-62.

Вакалюк, Т. А. (2017) Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка., 18 (1). с. 18-25. ISSN 2219-5203

Вакалюк, Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 55-56.

Вакалюк, Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 жовтня 2017 року. м. Київ. Укладач: Н.П.Франчук. с. 55-56.

Вакалюк, Т. А. (2017) Основні можливості використання Google Classroom у навчально-виховному процесі ВНЗ. Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-технічної конференції "Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017" (17-19 жовтня 2017 р.).. с. 215-217.

Вакалюк, Т. А. (2017) Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 154-157.

Вакалюк, Т. А. (2017) Особисті кабінети викладача та студента у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання бакалаврів інформатики. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Педагогічні науки. (3 (35)). с. 78-84.

Вакалюк, Т. А. (2017) Особливості та специфіка підготовки бакалаврів інформатики. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. (16). с. 28-35.

Вакалюк, Т. А. (2017) Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики: етап аналізу. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 226-229.

Вакалюк, Т. А. (2017) Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 59 (3). с. 51-61. ISSN 2076-8184

Вакалюк, Т. А., Медведєва, М. О. (2017) Conducting Classes On Programming At Higher Educational Institutions Applying Information Communication Technologies. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology., 58 (5). с. 47-50. ISSN 2308-1996

Вакалюк, Т. А., Присяжнюк, Г. Є. (2017) Використання хмаро орієнтованих інтелектуальних карт при навчанні математики учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 352-354.

Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М. (2017) Огляд хмаро орієнтованих засобів створення інтелектуальних карт. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ). с. 208-209.

Васильєва, О. К. (2017) Методичні основи формування компетентностей учнів з основ алгоритмізації. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 69-70.

Вербицька, Т. А. (2017) Використання хмарних технологій при вивченні змістового модулю «Вступ до математичного аналізу». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 358-361.

Вербівський, Д. С. (2017) Деякі аспекти соціалізації майбутніх учителів інформатики засобами студентського самоврядування. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ).. с. 50-51.

Вербівський, Д. С. (2017) Метод проектів у історико-педагогічному контексті. V Міжнародна науково-практична онлайн-інтернет конференція «Проблеми та інновації в природничо- математичній, технологічній і професійній освіті».

Вербівський, Д. С. (2017) Особливості формування професійної етики майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(41)).

Вербівський, Д. С. (2017) Роль проектної діяльності у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки. Серія: Проблеми фізико-математичної і технологічної освіти, 1 (12). ISSN 2519-254X

Вербівський, Д. С., Словінська, Ю. А. (2017) Роль педагогічних програмних засобів навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 62-64.

Вишинська, О. В. (2017) Проектування сайту загальноосвітнього навчального закладу з подальшою розробкою засобами HTML з підключенням CSS. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 65-68.

Гаврилюк, О. Д. (2017) Необхідність використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (14 груд. 2017 р., м. Київ) [Електронний ресурс] / за ред. Спіріна О.М. та Яцишин А.В.. с. 239-243.

Гаврилюк, О. Д. (2017) Огляд можливостей Google Apps для учнів ПТНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 149-155.

Гаврилюк, О. Д. (2017) Хмарні та туманні технології: порівняльний аналіз. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 375-378.

Герус, О. Ф., Щехорський, А. Й. (2017) Контурно-тiлеснi властивостi голоморфних функцiй в опуклих областях багатовимiрного комплексного простору. Збiрник праць Iн-ту математики НАН України, 14 (1). с. 275-285.

Гладка, Л. І., Бодненко, Т. В. (2017) Адаптація міжнародних стандартів навчання програмуванню у вищих навчальних закладах до національної системи освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 43-48.

Головня, О. С. (2017) Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі. Комп’ютер у школі та сім’ї (1). с. 19-23. ISSN 2307-9851

Головня, О. С. (2017) Варіативний підхід до застосування засобів віртуалізації unix-подібних операційних систем у підготовці бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 228-233.

Головня, О. С. (2017) Розробка методичних рекомендацій із застосування технологій віртуалізації у курсі з операційних систем. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 119-123.

Горобец, С. Н., Горобец, О. В. (2017) Педагогические технологии дистанционного обучения при подготовке специалистов в сфере общественных наук. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 225-228.

Горобець, С. М., Горобець, О. В. (2017) Застосування технологій дистанційного навчання у процесі післядипломної освіти. Андрагогічний вісник, 1 (8). с. 133-142.

Горпинич, В. В. (2017) Створення сайту бібліотеки внз засобами фреймворку Laravel. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 234-236.

Гришко, А. В. (2017) Використання фреймворку Yii2 для розробки автоматизованої системи збору даних. [Експеримент]

Гусарова, О. В. (2017) Використання хмарних технологій в коледжах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 387-389.

Давиденко, Ю. Г. (2017) Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках української мови. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 169-172.

Данильченко, О. Д. (2017) Проблема підготовки вчителя інформатики до формування інформаційно-цифрової компетентості. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 135-137.

Данильченко, Ольга (2017) Деякі аспекти використання ІКТ у процесі викладання диференціальної геометрії. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 69-71.

Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 5-9.

Данилюк, О. А. (2017) Основні переваги використання хмарних технологій в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 354-357.

Довбня, П. І. (2017) Комп’ютерне моделювання задач на розрізання. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 347-351.

Драмарецька, М. Г. (2017) Використання онлайн сервісу Desmos при вивченні показникових рівнянь. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 215-217.

Дідківська, С. О. (2017) Використання хмарної платформи GoogleCloud для cтворення серверу комп’ютерної гри Minecraft. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 131-134.

Дідківська, С. О. (2017) Розробка програми сповіщення батьків про успішність дітей у ЗНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 101-105.

Жаврук, Н. В. (2017) Розробка електронних підручників з використанням HTML 5. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 125-130.

Жаврук, Н. В. (2017) Технічні аспекти створення сайтів за допомогою CMS. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 100-101.

Жалдак, А. В. (2017) Гарвардський курс з основ програмування CS50 українською. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 51-53.

Жалдак, А. В. (2017) Міри множин та їх визначення. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 214-223.

Жуковський, С. С. (2017) Етапи розв’язування задач під час учнівської олімпіади з інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 253-255.

Жуковський, С. С., Кривонос, О. М. (2017) З досвіду проведення літньої школи з програмування. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 23-24.

Жуковський, С. С., Кривонос, О. М. (2017) Літня школа з програмування Житомирської області. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 32-34.

Жуковський, С. С., Стативка, Ю. І., Казанцева, О. П., Клейн, О. В., Комарницька, О. М. (2017) «Учитель року-2017» у номінації «Інформатика»: аналіз виконання випробувань конкурсантами ІІІ (заключного) туру конкурсу. Комп’ютер у школі та сім’ї (8). ISSN 2307-9851

Загацька, Н. О. (2017) Навчання математичних основ криптології з використанням інструментарію CrypTool. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 254-256.

Загацька, Н. О. (2017) Програмна реалізація алгоритмів шифрування як складова самостійної роботи студентів з курсу «Криптологія». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 233-236.

Заріцька, С. А. (2017) Використання засобів ІКТ під час проведення нестандартних уроків з математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 177-178.

Захар, О. Г., Стойкова, В. В. (2017) Застосування хмарних технологій в управлінській діяльності. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 381-385.

Захарчук, В. С. (2017) Технології розробки відео додатка для ОС Android. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 230-232.

Зимовець, О. А. (2017) Використання технології змішаного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 279-283.

Калініченко, Владислав (2017) Переваги використання Windows Movie Maker при створенні матеріалів для електронного навчання у вищій школі. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 130-134.

Каплюк, А. Д. (2017) Технології створення мобільного додатку на Android. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 9-13.

Карплюк, С. О. (2017) Інформаційно-педагогічний менеджмент вищої школи: сучасний стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(41)). с. 122-125.

Карплюк, С. О. (2017) Аналіз деяких вітчизняних інформаційно-аналітичних web-орієнтованих систем управління навчальним процесом у вищих школах. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). с. 281-287. ISSN 2412-9208

Карплюк, С. О. (2017) Аналіз сучасного програмного забезпечення для управління навчальним процесом у ВНЗ. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ). с. 86-87.

Карплюк, С. О. (2017) Використання програмного забезпечення у процесі підготовки учителів природничо-математичного профілю. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 59-60.

Карплюк, С. О. (2017) Деякі результати впровадження інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Науковий пошук молодих дослідників» Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (10). с. 182-185.

Карплюк, С. О. (2017) Основні структурні компоненти інформаційно-аналітичної Web-орієнтованої системи управління процесом навчання студентів фізико-математичних спеціальностей. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Карплюк, С. О., Мінгальова, Ю. І., Франовський, А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням ІКТ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (79). (Прийнятий до публікації)

Карплюк, С. О., Мінгальова, Ю. І., Франовський, А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXIX). с. 235-240. ISSN 2413-1865

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц. (2017) Деякі аспекти використання інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 247-249.

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц. (2017) До проблеми впровадження інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 121-124.

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Вербівський, Д. С., Жуковський, С. С., Словінська, Ю. А. (2017) Програмне забезпечення ПЕОМ: лекції, практичні та лабораторні. ЖДУ ім. І.Франка.

Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Вербівський, Д. С., Словінська, Ю. А. (2017) Використання педагогічних програмних засобів навчання у професійній діяльності майбутніх фахівців: лекції, практичні та лабораторні. ЖДУ ім. І.Франка.

Кашук, О. М. (2017) Використання програми Scratch для навчання основам програмування в молодшій та середній школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 65-67.

Кобилинський, В. І. (2017) Перші кроки в E-Olymp. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 25-28.

Ковальчук, В. Б. (2017) Види мобільних додатків та їх переваги і недоліки. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 309-311.

Ковальчук, М. М. (2017) Створення середовища для успішного виступу учнів в олімпіадах з інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 34-36.

Колос, К. Р. (2017) Конструювання технології навчання у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 267-271.

Колос, К. Р. (2017) Особливості інтеграції комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у навчально-пізнавальний процес закладу післядипломної педагогічної освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 152-155.

Коневщинська, О. Е. (2017) Культура Інтернет-мовлення в процесі міжособистісної комунікації у соціальних мережах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 321-324.

Концедайло, В. В. (2017) Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 271-276.

Концедайло, В. В. (2017) Теоретичне обґрунтування моделі застосування ігрових симуляторів у формуванні професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 263-265.

Конюхов, С. Л. (2017) Застосування проектного підходу у процесі професійної підготовки програмістів у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 113-116.

Коротун, О. В. (2017) Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду використання систем управління навчанням. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 165-169.

Коротун, О. В. (2017) Загальна характеристика окремих хмаро орієнтованих систем управління навчанням. In: Інформаційні технології - 2017.

Коротун, О. В. (2017) Основні компоненти методики використання ХОСДН Сanvas при організації змішаного навчання баз даних майбутніх учителів інформатики. In: IV Міжнародна науково-практична конференця «Актуальні проблеми гуманітарних т а природничих наук», Одеса.

Коротун, О. В. (2017) Формування професійно-практичної компетентності майбутніх учителів інформатики у навчанні баз даних в умовах ХОНС. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 362-364.

Костюк, О. М. (2017) Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в діяльність інформаційно-методичного центру як засіб організації роботи з обдарованими дітьми. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 73-78.

Коцемир, К. О. (2017) Деякі особливості підготовки майбутніх учителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 124-126.

Кравченко, А. О. (2017) Хмарні сервіси як засіб інформаційно-аналітичної підтримки організації міжнародної діяльності університету. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 391-393.

Кравченко, В. В. (2017) Деякі аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 175-177.

Крахтова, Анастасія (2017) Деякі питання використання Javascript у проектах Wordpress. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 13-16.

Кривонос, М. П. (2017) Роль дисципліни «Нові інформаційні технології» в системі підготовки бакалаврів гуманітарних спеціальностей. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 161-163.

Кривонос, О. М. (2017) Платформа Andruino. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 219-221.

Кривонос, О. М. (2017) Робототехніка в школі. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі. с. 90-91.

Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2017) Нові інформаційні технології. [Навчальний матеріал]

Кривонос, О. М., Мосіюк, О. О., Кривонос, М. П. (2017) Огляд функціоналу он-лайн графічного редактора Pixlr як інструмента фахової підготовки вчителя інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання (26). с. 163-170. ISSN 2411-8869

Кротович, Віталій (2017) Використання технології 3D друку у навчальному процесі ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 82-86.

Крошка, А. Ю. (2017) Створення анімованого годинника в 3DS MAX. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 16-19.

Кругляк, В. О. (2017) Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках алгебри у VIII-IX класах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 297-299.

Кузьменко, Є. В., Кузьменко, С. В., Хомутовський, О. І. (2017) Робототехніка в школі. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 287-289.

Кузьменко, А. В. (2017) Курс за вибором «Основи верстки та веб-програмування» для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 48-51.

Кузьменко, С. В. (2017) Практична реалізація проекту світлодіодного куба на базі платформи Arduino Nano 3.0. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 38-40.

Кузьменко, С. В., Кузьменко, Є. В., Яценко, О. С. (2017) Програмування мікроконтролерів. З чого почати. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 110-112.

Куліковська, О. В. (2017) Розробка студентського сайту фізико-математичного факультету засобами Django Framework. [Експеримент]

Кухтюк, В. О. (2017) Використання технології віртуальної реальності в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 241-243.

Кучер, В. В. (2017) Особливості використання фреймворку Django для написання веб-додатків. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 19-25.

Кучерява, Д. Л. (2017) Проблеми автоматизації технологічних процесів відносно вибору контролера для технологічних систем. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 89-91.

Кісіль, Я. В. (2017) Особливості вивчення математичних дисциплін засобами ІКТ студентами-іноземцями. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 243-247.

Левченко, О. М. (2017) Специфіка використання сучасних ІКТ у навчанні математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 289-291.

Литвиненко, А. В. (2017) Використання автоматизованих інформаційних систем у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 292-294.

Лихопавло, Н. Ю., Хараджян, Н. А., Хараджян, М. О., Хараджян, О. А. (2017) Використання мікроконтролерів для крапельного поливу рослин. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 105-107.

Лупей, М. І. (2017) Метод визначення статі за іменем використовуючи штучні нейронні мережі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 83-84.

Люлькова, Ю. С., Семеніхіна, О. В. (2017) До питання про формування готовності майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 150-152.

Люта, Ю. (2017) Формування професійної компетенції кваліфікованих робітників засобами мультимедійних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 205-207.

Маковський, Д. Ю. (2017) Огляд можливостей системи "1С-Бітрікс" для розробки та підтримки сайту. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 25-29.

Малинівська, Л. І. (2017) Сутність інформаційних технологій в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 172-175.

Марцін, І. В. (2017) Використання хмарних технологій у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 366-368.

Матвійчук, С. В. (2017) Траєкторія навчання олімпіадного програмування мовою Python тематично дібраних задач сайту E-Olimp. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 36-39.

Махомета, Т. М., Тягай, І. М. (2017) Контроль навчальних досягнень майбутніх учителів математики з аналітичної геометрії в умовах сучасних навчальних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 237-241.

Махровська, Н. А., Погромська, Г. С. (2017) Застосування сайтів з on-line перевіркою для розвитку професійного потенціалу студентів в галузі програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 63-65.

Мачеєва, К. В. (2017) Проблеми створення та використання електронних освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 190-192.

Медведев, М. Г. (2017) Использование интернет - портала E-Olymp для подготовки к олимпиадам по программированию. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 11-13.

Медведєва, А. О. (2017) Використання ІКТ у викладанні української літератури. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 217-219.

Медведєва, М. О. (2017) Застосування електронних таблиць пакету Office 365 у навчанні математичних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 366-370.

Мелещенко, А. А., Аннамухаммедов, А. О. (2017) Використання ІКТ на заняттях з дисципліни «Охорона праці в галузі». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 143-147.

Мельник, В. І., Горошко, Ю. В., Міца, О. В. (2017) Огляд систем підготовки до олімпіад з інформатики в деяких країнах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 21-23.

Мельничук, Марина (2017) Перспективи використання мови програмування РНР в Інтернет ресурсах. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 72-75.

Митник, Л. О. (2017) Навчання української мови засобами Office 356. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 385-387.

Молоштан, Д. В. (2017) ІКТ як засіб активізації навчання на заняттях з фізичної культури у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 180-182.

Москаленко, Т. О. (2017) Електронний контроль знань: його види та функції. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 166-168.

Мосіюк, О. О. (2017) UX проектування сайтів як основа підготовки спеціалістів web-дизайну. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). с. 201-206. ISSN 2412-9208

Мосіюк, О. О. (2017) Базові техніки формування геометричної форми комп’ютерних 3D моделей в програмах тривимірної графіки. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 97-99.

Мосіюк, О. О. (2017) Огляд он-лайн сервісів для перегляду та редагування тривимірних моделей. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 304-306.

Мосіюк, О. О. (2017) Переваги використання програмного пакету тривимірної графіки Blender 3D у процесі підготовки майбутнього вчителя інформатики. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 127-128.

Мосіюк, О. О., Мінгальова, Ю. І. (2017) LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (40). с. 168-171. ISSN 2524-0609

Мошон, Т. В. (2017) Вплив та значення інтеграції ІКТ у сферу освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 79-82.

Мудрий, Ярослав (2017) До проблеми створення web-сайту. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 30-39.

Муляр, П. А. (2017) Створення сайту періодичного видання на базі технології WordPress. [Експеримент]

Мінгальова, Ю. І. (2017) Активізація студентської науково-дослідної роботи на засадах використання педагогічних програмних засобів. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 107-108.

Мінгальова, Ю. І. (2017) Огляд сервісів та програмних засобів виявлення плагіату в наукових роботах бакалаврів спеціальності "Інформатика". Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 123-124.

Мінгальова, Ю. І. (2017) Основні принципи студентської науково-дослідної роботи. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 75-78.

Мінгальова, Ю. І. (2017) Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі активізації науково-дослідної діяльності студентів ВНЗ. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп'ютерній галузях (IV). с. 147-148.

Мінгальова, Ю. І. (2017) Особливості організації науково-дослідної роботи у ВНЗ на засадах використання інформаційно-аналітичних систем. Інформаційні технології – 2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців. с. 160-161.

Мінгальова, Ю. І., Карплюк, С. О. (2017) Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів.

Мінтій, І. С., Семеріков, С. О. (2017) Мобільно орієнтоване середовище навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 142-143.

Міхеєв, В. В. (2017) Базова ІКТ-підготовка в структурі педагогічної діяльності вчителя. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 311-314.

Міца, О. В., Дронь, М. Ф., Дробнич, М. П., Ісак, І. С., Легеза, А. В. (2017) Особливості проведення літньої школи з програмування в Ужгороді. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 17-21.

Наконечна, С. М. (2017) Методика розробки опорного конспекту з інформатики студентами технологічного коледжу за допомогою хмарних сервісів Google. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 370-373.

Нактініс, О. О. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 178-180.

Наумук, І. М. (2017) Освітні тренди у підготовці майбутніх ІТ-фахівців. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 126-129.

Одуд, О. А. (2017) Розвиток інформаційно-аналітичних умінь доктора філософії як складової його ІК-компетентності. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 260-262.

Орел, Л. О. (2017) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання інформатики в початковій школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 284-286.

Осипчук, А. В. (2017) Засоби створення інформаційно-довідкових систем. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 86-88.

Паршукова, Л. М. (2017) Особливості розробки дидактичних матеріалів з інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 340-344.

Пахомова, Д. Ю. (2017) Інформаційні технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 86-90.

Петрук, Андрій (2017) Аналіз програмного забезпечення для оптимізації транспортних перевезень. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 90-93.

Писанка, Ю. В. (2017) Програмування мікроконтроллерів Arduino. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 94-97.

Повар, Ірина (2017) Створення навчально-методичного комплексу підтримки вивчення дериваційних формул в курсі диференціальної геометрії засобами ІКТ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 134-137.

Подік, Дмитро (2017) Переваги використання програмного забезпечення Blender при розробці анімації у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 39-41.

Поліщук, В. В. (2017) 3D технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 97-100.

Поліщук, В. В., Вакалюк, Т. А. (2017) 3D моделювання і візуалізація. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 85-86.

Поліщук, В. В., Вакалюк, Т. А. (2017) Використання 3D-моделей в електронних підручниках для підвищення інтересу до навчання. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 306-308.

Поліщук, Ю. К. (2017) Алгоритм виведення графічних данних на дисплей. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 79-83.

Поліщук, Ю. К. (2017) Алгоритм для виведення чисел на семисигментному індикаторі. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 44-47.

Почтовюк, А. Б., Пряхіна, К. А. (2017) Інформаційні технології в освіті: міжнародні тенденції. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 188-190.

Почтовюк, С. І. (2017) Застосування електронних навчальних посібників при викладанні математичних дисциплін майбутнім програмістам. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 333-335.

Приступа, В. В. (2017) Системи електронного навчання. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 137-142.

Пісний, Д. Р. (2017) Застосування Інтернет-технологій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 203-205.

Решетило, В. В. (2017) Розробка плагіну для зручного використання LaTeX розмітки в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 335-337.

Романішин, В. В. (2017) Переваги використання програмно-демонстраційних комплексів в умовах розвитку мобільних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 314-318.

Росоловська, О. М. (2017) Використання інформаційно – комунікаційних технологій в процесі вивчення спеціальних задач математичного програмування в школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 207-209.

Самборський, Василь (2017) Створення 3D графіки у системі 3DS MAX. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 42-44.

Сандуляк, В. А. (2017) Реалізація комбінованого навчання засобами хмарних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 364-366.

Семенюк, Р. А. (2017) Переваги та недоліки використання СУБД MongoDB. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 45-47.

Семеніхіна, О. В., Друшляк, М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 147-150.

Сербин, В. М. (2017) Використання віртуальних лабораторій у шкільному курсі фізики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 324-326.

Сидоренко, Т. О. (2017) Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 236-238.

Скляр, І., Вірич, Н. (2017) Перші сходинки до олімпіадного програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 24-25.

Слободяник, О. В. (2017) Залежність від електронних соціальних мереж. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 195-197.

Словінська, Ю. А., Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Вербівський, Д. С. (2017) Огляд педагогічних програмних засобів, які використовуються у професійній діяльності вчителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 249-253.

Слон, Я. В. (2017) Проблеми автоматизації взаєморозрахунків для максимізації прибутку. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 91-93.

Сога, Д. С. (2017) MVC PHP – поняття, переваги, приклади. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 47-52.

Сога, Д. С. (2017) Використання хмарних технологій у навчанні учнів індивідуальної форми навчання. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 373-375.

Сокол, І. М. (2017) Аналіз освітніх розробок квестів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 138-140.

Соловйов, А. В. (2017) Особливості вивчення САПР у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з механічної інженерії. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 140-142.

Спірін, О. М. (2017) Наукова школа Мирослава Івановича Жалдака. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 5-11.

Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності: зб.наук.праць за матеріалами Всеукр.наук.-практ.конф., 18-19 травня 2017 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.].. с. 61-65.

Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). с. 275-287. ISSN 2076-8184

Спірін, О. М., Носенко, Ю. Г., Яцишин, А. В. (2017) Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання (26). с. 25-34. ISSN 2411-8869

Степушенко, О. А. (2017) CMS як засіб створення навчальних ресурсів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 93-95.

Стецик, С. П., Ільніцька, К. С. (2017) Досвід використання засобів дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 378-381.

Столярчук, О. Р. (2017) Система підготовки студентів до змагань із спортивного програмування ACM ICPC. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 28-32.

Супрунчук, В. С. (2017) Технлогія створення адаптивного сайту з використаням фреймворку Bootstrap. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 52-57.

Сікора, Я. Б. (2017) Інструментальні засоби для реалізації управління знаннями в електронному навчанні. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 231-233.

Сікора, Я. Б. (2017) Використання засобів ІКТ у формуванні інформаційно-дослідницької компетентності майбутнього фахівця. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 262-264.

Сікора, Я. Б. (2017) Використання методів управління знаннями для організації електронного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 61 (5). с. 162-174. ISSN 2076-8184

Сікора, Я. Б. (2017) Використання управління знаннями в процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ).. с. 201-202.

Сікора, Я. Б. (2017) Пакети програм для вивчення програмування паралельних обчислювальних процесів. Комп’ютерні інтелектуальні системи та мережі. Матеріали X Всеукраїнської науково практичної WEB конфере-нції аспірантів, студентів та молодих вчених (22-24 березня 2017 р.). с. 30-32.

Сікора, Я. Б., Федорчук (Жуковська), А. Л. (2017) Основи інформатики: MS Word та MS Excel. [Навчальний матеріал]

Тарасюк, М. Д. (2017) Проектна діяльність на уроках інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 344-347.

Тишкевич, М. М. (2017) Створення мультимедійних підручників з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 142-148.

Ткачук, Г. В., Стеценко, В. П. (2017) Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі технічної підготовки майбутнього учителя інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 236-237.

Токарська, О. А. (2017) Інформатична компетентність учителя як чинник педагогічної творчості. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). с. 255-261. ISSN 2412-9208

Толстова, О. В. (2017) Використання ІКТ при викладанні математичних дисциплін в гуманітарно орієнтованому освітньому середовищі ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 265-267.

Томашевська, М. Р. (2017) Програмне забезпечення для розробки комп’ютерних ігор. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 57-61.

Тонкошкур, Г. І. (2017) Формування самостійності школяра – як умови успішного розвитку його особистості, основи пізнавальної діяльності впродовж життя. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 40-43.

Трач, І. В. (2017) Особливості налаштування комп’ютерного класу, комп’ютерної мережі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 228-231.

Триус, Ю. В. (2017) Підготовка студентів ВНЗ до олімпіади з комп’ютерних наук. Актуальні питання сучасної інформатики (V). с. 14-17.

Туровський, Дмитро (2017) Розв’язування геометричних задач на побудову засобами ІКТ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 100-104.

Усата, О. Ю. (2017) Веб-ресурси для розробки інтелект-карт як засобу самореалізації студента. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення»: зб. тез доповідей: 11 квітня 2017р., м. Тернопіль (18). с. 33-34.

Усата, О. Ю. (2017) Місце особистісно орієнтованих та інформаційних технологій в професійній підготовці студентів. Сучасна гуманітаристика : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції, 16 червня 2017 р. (2). с. 29-32.

Усата, О. Ю., Гнетецька, Д. Л. (2017) Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології (2). с. 43-54. ISSN 2307-9770

Усата, О. Ю., Усата, В. В. (2017) Онлайн-інструменти перевірки правопису у процесі формування комунікативної компетентності студентів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 261-263.

Федюніна, І. С. (2017) Старт в Lazarus. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 55-59.

Фулга, Г. Б. (2017) Навчання елементів теорії графів в умовах особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 219-222.

Філоненко, Н. В. (2017) Комп’ютерна обробка статистичного критерію Манна – Уітні. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 305-307.

Харченко, М. М. (2017) Криптографічні методи захисту інформації. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 104-116.

Хомич, В. Ф. (2017) Інформаційне середовище університету к чинник забезпечення якості освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 303-305.

Хомутовський, Олег (2017) Числа Стірлінга, їх властивості та застосування. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 117-120.

Хом’як, Д. І. (2017) Переваги динамічної побудови веб-сторінок при розробці сайту навчального закладу на стороні сервера. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 187-189.

Цимбалюк, І. М. (2017) Вивчення елементів лінійного програмування засобами інформаційно – комунікаційних технологій в школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 209-211.

Чугунова, О. В. (2017) Розвиток математичних здібностей старшокласників в умовах використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 211-215.

Шаров, С. В., Золотухін, Є. О. (2017) Розробка програмного засобу навчального призначення з географії для учнів 6 класів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 331-333.

Шаров, С. В., Шарова, Т. М. (2017) Особливості використання електронного засобу навчального призначення «Історія зарубіжної літератури. Антична література». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 327-330.

Шатківський, В. М. (2017) Аналіз web-орієнтованих середовищ автоматизованої верифікації навиків програмування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 329-331.

Шатківський, В. М. (2017) Порівняння мов програмування, що вивчаються в школі та використовуються у промисловому програмуванні. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 71-73.

Шевченко, С. В. (2017) Розробка плагіну для реалізації можливостей візуального програмування в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 338-339.

Шевчук, Б. В. (2017) Сучасний стан інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі КОЗН. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 133-135.

Шевчук, Л. Д. (2017) Особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання для управління самостійною роботою студентів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 299-303.

Шевчук, П. Г. (2017) Система авторських тематичних сайтів методичної підтримки навчання програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 59-62.

Шкабара, В. С. (2017) Розробка веб-сторінок з використанням фреймворку Bootstrap. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 189-191.

Шуляк, А. С. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології (психолого-педагогічний аспект). Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 193-195.

Щехорський, А. Й. (2017) Ефективність використання СКМ в задачах оптимізації. А.Й. (5). с. 269-273.

Янчук, В. М., Антонюк, Д. С., Котвицький, О. Г., Доценко, О. О. (2017) Проектування програмно-імітаційного комплексу в галузі економіки з метою підвищення ефективності навчання економічного блоку дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 318-320.

Яценко, О. І. (2017) ІКТ-компетентність вчителя початкової школи як складова його професійної діяльності. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 215-217.

Яценко, О. І. (2017) Аналіз ігрових Інтернет-сервісів для вивчення основ програмування. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017. с. 238-241.

Яценко, О. І. (2017) Середовище програмування «Scratch»: аналіз можливостей використання з метою формування інформатичних компетентей вчителя початкової школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 276-278.

Яценко, О. Ю. (2017) Принципи побудови та можливості хмарних технологій у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 394-395.

Яцишин, А. В. (2017) Про застосування електронних соціальних мереж у підготовці аспірантів і докторантів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 197-202.

Цей список був створений у Fri Jun 6 04:37:31 2025 EEST.