Вгору на рівень |
Ільченко, А. О. (2017) Педагогічні умови управління процесом розвитку пізнавальної самостійності старшокласників засобами мережевих інформаційних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 273-276.
Ісак, Л. М. (2017) Академічна мобільность майбутніх вчителів інформатики як запорука успішної професійної діяльності. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 129-133.
Антоненко, В. А. (2017) Засоби створення графічних об’єктів для ефективного вивчення школярами основ графічного дизайну. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 108-110.
Антонов, Є. В. (2017) Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 307-309.
Антонюк, Д. С. (2017) Організація тематичного економічного тренінгу з використанням програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 218-221.
Антонюк, Д. С. (2017) Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 253-256.
Бажан, Л. В. (2017) STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 67-69.
Базурін, В. М. (2017) Шляхи реалізації практико-орієнтованого підходу у навчанні основ програмування учнів загальноосвітньої школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 53-54.
Бенедисюк, М. М. (2017) До проблеми формування предметної компетентності з фізики учнів основної школи. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю.
Бенедисюк, М. М. (2017) Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (2(41)). ISSN 2524-0609
Бенедисюк, М. М. (2017) Міжпредметні зв’язки в системі навчання фізики: їх роль, завдання і форми. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (59). ISSN 2311-5491
Бенедисюк, М. М. (2017) Формування компетентності з фізики учнів основної школи у процесі реалізації міжпредметних зв’язків природничих наук. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки (2).
Берегова, Ю. А. (2017) Проблеми підготовки конкурентноспроможних ІТ-фахівців у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 117-119.
Благодир, Л. А., Благодир, Ф. К. (2017) ІКТ як засіб попередження математичних помилок учнів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 222-224.
Болюх, О. В. (2017) ІКТ при вивчені дискретної математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 155-157.
Болілий, С. О. (2017) Використання ППЗ у процесі навчання вищої математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 294-297.
Борщ, С. В., Бугайова, Н. А. (2017) Сучасний учень – сучасний учитель. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 257-261.
Брик, О. О. (2017) Застосування Web-орієнтованих технологій в процесі навчання математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 286-289.
Брюхович, А. О., Гвоздецька, Ю. В. (2017) Використання дистанційних технологій при підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 267-269.
Бурдукова, О. А. (2017) Роль ІКТ в розвитку науково – дослідницької компетенції студентів коледжу у процесі вивчення електромеханічних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 182-184.
Буханевич, Н. В. (2017) Сучасні методи контролю і оцінки знань учнів основної школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 192-193.
Бідюк, О. В. (2017) Технології розробки програми відтворення аудіо та відео засобами візуального програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 95-97.
Білошапка, Н. М. (2017) Про результати педагогічного експерименту використання технологій візуалізації в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 185-188.
Вакалюк, Т. А. (2017) Cloud LMS As A Tool For Designing Cloud-Based Learning Environment For Bachelor Of Informatics. Journal of Modern Technology & Engineering, 2 (2). с. 107-113.
Вакалюк, Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 травня 2017 року м. Київ. Укладач: Твердохліб І.А. с. 54-55.
Вакалюк, Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі. с. 54-55.
Вакалюк, Т. А. (2017) Зарубіжний досвід розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2 (11). с. 16-23.
Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 27-32. ISSN 2076-6173
Вакалюк, Т. А. (2017) Модель процесу реалізації проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць (4 (33)). с. 39-62.
Вакалюк, Т. А. (2017) Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка., 18 (1). с. 18-25. ISSN 2219-5203
Вакалюк, Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 55-56.
Вакалюк, Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 жовтня 2017 року. м. Київ. Укладач: Н.П.Франчук. с. 55-56.
Вакалюк, Т. А. (2017) Основні можливості використання Google Classroom у навчально-виховному процесі ВНЗ. Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-технічної конференції "Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017" (17-19 жовтня 2017 р.).. с. 215-217.
Вакалюк, Т. А. (2017) Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 154-157.
Вакалюк, Т. А. (2017) Особисті кабінети викладача та студента у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання бакалаврів інформатики. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Педагогічні науки. (3 (35)). с. 78-84.
Вакалюк, Т. А. (2017) Особливості та специфіка підготовки бакалаврів інформатики. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. (16). с. 28-35.
Вакалюк, Т. А. (2017) Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики: етап аналізу. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 226-229.
Вакалюк, Т. А. (2017) Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 59 (3). с. 51-61. ISSN 2076-8184
Вакалюк, Т. А., Медведєва, М. О. (2017) Conducting Classes On Programming At Higher Educational Institutions Applying Information Communication Technologies. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology., 58 (5). с. 47-50. ISSN 2308-1996
Вакалюк, Т. А., Присяжнюк, Г. Є. (2017) Використання хмаро орієнтованих інтелектуальних карт при навчанні математики учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 352-354.
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М. (2017) Огляд хмаро орієнтованих засобів створення інтелектуальних карт. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ). с. 208-209.
Васильєва, О. К. (2017) Методичні основи формування компетентностей учнів з основ алгоритмізації. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 69-70.
Вербицька, Т. А. (2017) Використання хмарних технологій при вивченні змістового модулю «Вступ до математичного аналізу». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 358-361.
Вербівський, Д. С. (2017) Деякі аспекти соціалізації майбутніх учителів інформатики засобами студентського самоврядування. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ).. с. 50-51.
Вербівський, Д. С. (2017) Метод проектів у історико-педагогічному контексті. V Міжнародна науково-практична онлайн-інтернет конференція «Проблеми та інновації в природничо- математичній, технологічній і професійній освіті».
Вербівський, Д. С. (2017) Особливості формування професійної етики майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(41)).
Вербівський, Д. С. (2017) Роль проектної діяльності у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки. Серія: Проблеми фізико-математичної і технологічної освіти, 1 (12). ISSN 2519-254X
Вербівський, Д. С., Словінська, Ю. А. (2017) Роль педагогічних програмних засобів навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 62-64.
Вишинська, О. В. (2017) Проектування сайту загальноосвітнього навчального закладу з подальшою розробкою засобами HTML з підключенням CSS. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 65-68.
Гаврилюк, О. Д. (2017) Необхідність використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (14 груд. 2017 р., м. Київ) [Електронний ресурс] / за ред. Спіріна О.М. та Яцишин А.В.. с. 239-243.
Гаврилюк, О. Д. (2017) Огляд можливостей Google Apps для учнів ПТНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 149-155.
Гаврилюк, О. Д. (2017) Хмарні та туманні технології: порівняльний аналіз. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 375-378.
Герус, О. Ф., Щехорський, А. Й. (2017) Контурно-тiлеснi властивостi голоморфних функцiй в опуклих областях багатовимiрного комплексного простору. Збiрник праць Iн-ту математики НАН України, 14 (1). с. 275-285.
Гладка, Л. І., Бодненко, Т. В. (2017) Адаптація міжнародних стандартів навчання програмуванню у вищих навчальних закладах до національної системи освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 43-48.
Головня, О. С. (2017) Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі. Комп’ютер у школі та сім’ї (1). с. 19-23. ISSN 2307-9851
Головня, О. С. (2017) Варіативний підхід до застосування засобів віртуалізації unix-подібних операційних систем у підготовці бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 228-233.
Головня, О. С. (2017) Розробка методичних рекомендацій із застосування технологій віртуалізації у курсі з операційних систем. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 119-123.
Горобец, С. Н., Горобец, О. В. (2017) Педагогические технологии дистанционного обучения при подготовке специалистов в сфере общественных наук. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 225-228.
Горобець, С. М., Горобець, О. В. (2017) Застосування технологій дистанційного навчання у процесі післядипломної освіти. Андрагогічний вісник, 1 (8). с. 133-142.
Горпинич, В. В. (2017) Створення сайту бібліотеки внз засобами фреймворку Laravel. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 234-236.
Гришко, А. В. (2017) Використання фреймворку Yii2 для розробки автоматизованої системи збору даних. [Експеримент]
Гусарова, О. В. (2017) Використання хмарних технологій в коледжах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 387-389.
Давиденко, Ю. Г. (2017) Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках української мови. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 169-172.
Данильченко, О. Д. (2017) Проблема підготовки вчителя інформатики до формування інформаційно-цифрової компетентості. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 135-137.
Данильченко, Ольга (2017) Деякі аспекти використання ІКТ у процесі викладання диференціальної геометрії. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 69-71.
Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 5-9.
Данилюк, О. А. (2017) Основні переваги використання хмарних технологій в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 354-357.
Довбня, П. І. (2017) Комп’ютерне моделювання задач на розрізання. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 347-351.
Драмарецька, М. Г. (2017) Використання онлайн сервісу Desmos при вивченні показникових рівнянь. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 215-217.
Дідківська, С. О. (2017) Використання хмарної платформи GoogleCloud для cтворення серверу комп’ютерної гри Minecraft. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 131-134.
Дідківська, С. О. (2017) Розробка програми сповіщення батьків про успішність дітей у ЗНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 101-105.
Жаврук, Н. В. (2017) Розробка електронних підручників з використанням HTML 5. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 125-130.
Жаврук, Н. В. (2017) Технічні аспекти створення сайтів за допомогою CMS. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 100-101.
Жалдак, А. В. (2017) Гарвардський курс з основ програмування CS50 українською. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 51-53.
Жалдак, А. В. (2017) Міри множин та їх визначення. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 214-223.
Жуковський, С. С. (2017) Етапи розв’язування задач під час учнівської олімпіади з інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 253-255.
Жуковський, С. С., Кривонос, О. М. (2017) З досвіду проведення літньої школи з програмування. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 23-24.
Жуковський, С. С., Кривонос, О. М. (2017) Літня школа з програмування Житомирської області. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 32-34.
Жуковський, С. С., Стативка, Ю. І., Казанцева, О. П., Клейн, О. В., Комарницька, О. М. (2017) «Учитель року-2017» у номінації «Інформатика»: аналіз виконання випробувань конкурсантами ІІІ (заключного) туру конкурсу. Комп’ютер у школі та сім’ї (8). ISSN 2307-9851
Загацька, Н. О. (2017) Навчання математичних основ криптології з використанням інструментарію CrypTool. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 254-256.
Загацька, Н. О. (2017) Програмна реалізація алгоритмів шифрування як складова самостійної роботи студентів з курсу «Криптологія». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 233-236.
Заріцька, С. А. (2017) Використання засобів ІКТ під час проведення нестандартних уроків з математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 177-178.
Захар, О. Г., Стойкова, В. В. (2017) Застосування хмарних технологій в управлінській діяльності. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 381-385.
Захарчук, В. С. (2017) Технології розробки відео додатка для ОС Android. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 230-232.
Зимовець, О. А. (2017) Використання технології змішаного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 279-283.
Калініченко, Владислав (2017) Переваги використання Windows Movie Maker при створенні матеріалів для електронного навчання у вищій школі. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 130-134.
Каплюк, А. Д. (2017) Технології створення мобільного додатку на Android. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 9-13.
Карплюк, С. О. (2017) Інформаційно-педагогічний менеджмент вищої школи: сучасний стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(41)). с. 122-125.
Карплюк, С. О. (2017) Аналіз деяких вітчизняних інформаційно-аналітичних Web-орієнтованих систем управління навчальним процесом у вищих школах. “Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету” Серія: Педагогічні науки (3). с. 275-281.
Карплюк, С. О. (2017) Аналіз сучасного програмного забезпечення для управління навчальним процесом у ВНЗ. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ). с. 86-87.
Карплюк, С. О. (2017) Використання програмного забезпечення у процесі підготовки учителів природничо-математичного профілю. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 59-60.
Карплюк, С. О. (2017) Деякі результати впровадження інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Науковий пошук молодих дослідників» Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (10). с. 182-185.
Карплюк, С. О. (2017) Основні структурні компоненти інформаційно-аналітичної Web-орієнтованої системи управління процесом навчання студентів фізико-математичних спеціальностей. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Карплюк, С. О., Мінгальова, Ю. І., Франовський, А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням ІКТ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (79). (Прийнятий до публікації)
Карплюк, С. О., Мінгальова, Ю. І., Франовський, А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXIX). с. 235-240. ISSN 2413-1865
Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц. (2017) Деякі аспекти використання інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 247-249.
Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц. (2017) До проблеми впровадження інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 121-124.
Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Вербівський, Д. С., Жуковський, С. С., Словінська, Ю. А. (2017) Програмне забезпечення ПЕОМ: лекції, практичні та лабораторні. ЖДУ ім. І.Франка.
Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Вербівський, Д. С., Словінська, Ю. А. (2017) Використання педагогічних програмних засобів навчання у професійній діяльності майбутніх фахівців: лекції, практичні та лабораторні. ЖДУ ім. І.Франка.
Кашук, О. М. (2017) Використання програми Scratch для навчання основам програмування в молодшій та середній школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 65-67.
Кобилинський, В. І. (2017) Перші кроки в E-Olymp. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 25-28.
Ковальчук, В. Б. (2017) Види мобільних додатків та їх переваги і недоліки. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 309-311.
Ковальчук, М. М. (2017) Створення середовища для успішного виступу учнів в олімпіадах з інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 34-36.
Колос, К. Р. (2017) Конструювання технології навчання у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 267-271.
Колос, К. Р. (2017) Особливості інтеграції комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у навчально-пізнавальний процес закладу післядипломної педагогічної освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 152-155.
Коневщинська, О. Е. (2017) Культура Інтернет-мовлення в процесі міжособистісної комунікації у соціальних мережах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 321-324.
Концедайло, В. В. (2017) Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 271-276.
Концедайло, В. В. (2017) Теоретичне обґрунтування моделі застосування ігрових симуляторів у формуванні професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 263-265.
Конюхов, С. Л. (2017) Застосування проектного підходу у процесі професійної підготовки програмістів у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 113-116.
Коротун, О. В. (2017) Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду використання систем управління навчанням. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 165-169.
Коротун, О. В. (2017) Загальна характеристика окремих хмаро орієнтованих систем управління навчанням. In: Інформаційні технології - 2017.
Коротун, О. В. (2017) Основні компоненти методики використання ХОСДН Сanvas при організації змішаного навчання баз даних майбутніх учителів інформатики. In: IV Міжнародна науково-практична конференця «Актуальні проблеми гуманітарних т а природничих наук», Одеса.
Коротун, О. В. (2017) Формування професійно-практичної компетентності майбутніх учителів інформатики у навчанні баз даних в умовах ХОНС. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 362-364.
Костюк, О. М. (2017) Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в діяльність інформаційно-методичного центру як засіб організації роботи з обдарованими дітьми. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 73-78.
Коцемир, К. О. (2017) Деякі особливості підготовки майбутніх учителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 124-126.
Кравченко, А. О. (2017) Хмарні сервіси як засіб інформаційно-аналітичної підтримки організації міжнародної діяльності університету. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 391-393.
Кравченко, В. В. (2017) Деякі аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 175-177.
Крахтова, Анастасія (2017) Деякі питання використання Javascript у проектах Wordpress. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 13-16.
Кривонос, М. П. (2017) Роль дисципліни «Нові інформаційні технології» в системі підготовки бакалаврів гуманітарних спеціальностей. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 161-163.
Кривонос, О. М. (2017) Платформа Andruino. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 219-221.
Кривонос, О. М. (2017) Робототехніка в школі. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі. с. 90-91.
Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2017) Нові інформаційні технології. [Навчальний матеріал]
Кривонос, О. М., Мосіюк, О. О., Кривонос, М. П. (2017) Огляд функціоналу он-лайн графічного редактора Pixlr як інструмента фахової підготовки вчителя інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 163-170.
Кротович, Віталій (2017) Використання технології 3D друку у навчальному процесі ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 82-86.
Крошка, А. Ю. (2017) Створення анімованого годинника в 3DS MAX. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 16-19.
Кругляк, В. О. (2017) Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках алгебри у VIII-IX класах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 297-299.
Кузьменко, Є. В., Кузьменко, С. В., Хомутовський, О. І. (2017) Робототехніка в школі. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 287-289.
Кузьменко, А. В. (2017) Курс за вибором «Основи верстки та веб-програмування» для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 48-51.
Кузьменко, С. В. (2017) Практична реалізація проекту світлодіодного куба на базі платформи Arduino Nano 3.0. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 38-40.
Кузьменко, С. В., Кузьменко, Є. В., Яценко, О. С. (2017) Програмування мікроконтролерів. З чого почати. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 110-112.
Куліковська, О. В. (2017) Розробка студентського сайту фізико-математичного факультету засобами Django Framework. [Експеримент]
Кухтюк, В. О. (2017) Використання технології віртуальної реальності в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 241-243.
Кучер, В. В. (2017) Особливості використання фреймворку Django для написання веб-додатків. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 19-25.
Кучерява, Д. Л. (2017) Проблеми автоматизації технологічних процесів відносно вибору контролера для технологічних систем. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 89-91.
Кісіль, Я. В. (2017) Особливості вивчення математичних дисциплін засобами ІКТ студентами-іноземцями. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 243-247.
Левченко, О. М. (2017) Специфіка використання сучасних ІКТ у навчанні математики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 289-291.
Литвиненко, А. В. (2017) Використання автоматизованих інформаційних систем у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 292-294.
Лихопавло, Н. Ю., Хараджян, Н. А., Хараджян, М. О., Хараджян, О. А. (2017) Використання мікроконтролерів для крапельного поливу рослин. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 105-107.
Лупей, М. І. (2017) Метод визначення статі за іменем використовуючи штучні нейронні мережі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 83-84.
Люлькова, Ю. С., Семеніхіна, О. В. (2017) До питання про формування готовності майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 150-152.
Люта, Ю. (2017) Формування професійної компетенції кваліфікованих робітників засобами мультимедійних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 205-207.
Маковський, Д. Ю. (2017) Огляд можливостей системи "1С-Бітрікс" для розробки та підтримки сайту. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 25-29.
Малинівська, Л. І. (2017) Сутність інформаційних технологій в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 172-175.
Марцін, І. В. (2017) Використання хмарних технологій у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 366-368.
Матвійчук, С. В. (2017) Траєкторія навчання олімпіадного програмування мовою Python тематично дібраних задач сайту E-Olimp. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 36-39.
Махомета, Т. М., Тягай, І. М. (2017) Контроль навчальних досягнень майбутніх учителів математики з аналітичної геометрії в умовах сучасних навчальних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 237-241.
Махровська, Н. А., Погромська, Г. С. (2017) Застосування сайтів з on-line перевіркою для розвитку професійного потенціалу студентів в галузі програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 63-65.
Мачеєва, К. В. (2017) Проблеми створення та використання електронних освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 190-192.
Медведев, М. Г. (2017) Использование интернет - портала E-Olymp для подготовки к олимпиадам по программированию. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 11-13.
Медведєва, А. О. (2017) Використання ІКТ у викладанні української літератури. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 217-219.
Медведєва, М. О. (2017) Застосування електронних таблиць пакету Office 365 у навчанні математичних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 366-370.
Мелещенко, А. А., Аннамухаммедов, А. О. (2017) Використання ІКТ на заняттях з дисципліни «Охорона праці в галузі». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 143-147.
Мельник, В. І., Горошко, Ю. В., Міца, О. В. (2017) Огляд систем підготовки до олімпіад з інформатики в деяких країнах. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 21-23.
Мельничук, Марина (2017) Перспективи використання мови програмування РНР в Інтернет ресурсах. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 72-75.
Митник, Л. О. (2017) Навчання української мови засобами Office 356. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 385-387.
Молоштан, Д. В. (2017) ІКТ як засіб активізації навчання на заняттях з фізичної культури у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 180-182.
Москаленко, Т. О. (2017) Електронний контроль знань: його види та функції. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 166-168.
Мосіюк, О. О. (2017) Базові техніки формування геометричної форми комп’ютерних 3D моделей в програмах тривимірної графіки. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 97-99.
Мосіюк, О. О. (2017) Огляд он-лайн сервісів для перегляду та редагування тривимірних моделей. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 304-306.
Мосіюк, О. О. (2017) Переваги використання програмного пакету тривимірної графіки Blender 3D у процесі підготовки майбутнього вчителя інформатики. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 127-128.
Мосіюк, О. О., Мінгальова, Ю. І. (2017) LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (1(40)). с. 168-171. ISSN 2524-0609
Мошон, Т. В. (2017) Вплив та значення інтеграції ІКТ у сферу освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 79-82.
Мудрий, Ярослав (2017) До проблеми створення web-сайту. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 30-39.
Муляр, П. А. (2017) Створення сайту періодичного видання на базі технології WordPress. [Експеримент]
Мінгальова, Ю. І. (2017) Активізація студентської науково-дослідної роботи на засадах використання педагогічних програмних засобів. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 107-108.
Мінгальова, Ю. І. (2017) Огляд сервісів та програмних засобів виявлення плагіату в наукових роботах бакалаврів спеціальності "Інформатика". Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 123-124.
Мінгальова, Ю. І. (2017) Основні принципи студентської науково-дослідної роботи. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 75-78.
Мінгальова, Ю. І. (2017) Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі активізації науково-дослідної діяльності студентів ВНЗ. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп'ютерній галузях (IV). с. 147-148.
Мінгальова, Ю. І. (2017) Особливості організації науково-дослідної роботи у ВНЗ на засадах використання інформаційно-аналітичних систем. Інформаційні технології – 2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців. с. 160-161.
Мінгальова, Ю. І., Карплюк, С. О. (2017) Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів.
Мінтій, І. С., Семеріков, С. О. (2017) Мобільно орієнтоване середовище навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 142-143.
Міхеєв, В. В. (2017) Базова ІКТ-підготовка в структурі педагогічної діяльності вчителя. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 311-314.
Міца, О. В., Дронь, М. Ф., Дробнич, М. П., Ісак, І. С., Легеза, А. В. (2017) Особливості проведення літньої школи з програмування в Ужгороді. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 17-21.
Наконечна, С. М. (2017) Методика розробки опорного конспекту з інформатики студентами технологічного коледжу за допомогою хмарних сервісів Google. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 370-373.
Нактініс, О. О. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 178-180.
Наумук, І. М. (2017) Освітні тренди у підготовці майбутніх ІТ-фахівців. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 126-129.
Одуд, О. А. (2017) Розвиток інформаційно-аналітичних умінь доктора філософії як складової його ІК-компетентності. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 260-262.
Орел, Л. О. (2017) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання інформатики в початковій школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 284-286.
Осипчук, А. В. (2017) Засоби створення інформаційно-довідкових систем. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 86-88.
Паршукова, Л. М. (2017) Особливості розробки дидактичних матеріалів з інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 340-344.
Пахомова, Д. Ю. (2017) Інформаційні технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 86-90.
Петрук, Андрій (2017) Аналіз програмного забезпечення для оптимізації транспортних перевезень. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 90-93.
Писанка, Ю. В. (2017) Програмування мікроконтроллерів Arduino. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 94-97.
Повар, Ірина (2017) Створення навчально-методичного комплексу підтримки вивчення дериваційних формул в курсі диференціальної геометрії засобами ІКТ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 134-137.
Подік, Дмитро (2017) Переваги використання програмного забезпечення Blender при розробці анімації у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 39-41.
Поліщук, В. В. (2017) 3D технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 97-100.
Поліщук, В. В., Вакалюк, Т. А. (2017) 3D моделювання і візуалізація. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 85-86.
Поліщук, В. В., Вакалюк, Т. А. (2017) Використання 3D-моделей в електронних підручниках для підвищення інтересу до навчання. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 306-308.
Поліщук, Ю. К. (2017) Алгоритм виведення графічних данних на дисплей. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 79-83.
Поліщук, Ю. К. (2017) Алгоритм для виведення чисел на семисигментному індикаторі. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 44-47.
Почтовюк, А. Б., Пряхіна, К. А. (2017) Інформаційні технології в освіті: міжнародні тенденції. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 188-190.
Почтовюк, С. І. (2017) Застосування електронних навчальних посібників при викладанні математичних дисциплін майбутнім програмістам. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 333-335.
Приступа, В. В. (2017) Системи електронного навчання. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 137-142.
Пісний, Д. Р. (2017) Застосування Інтернет-технологій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 203-205.
Решетило, В. В. (2017) Розробка плагіну для зручного використання LaTeX розмітки в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 335-337.
Романішин, В. В. (2017) Переваги використання програмно-демонстраційних комплексів в умовах розвитку мобільних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 314-318.
Росоловська, О. М. (2017) Використання інформаційно – комунікаційних технологій в процесі вивчення спеціальних задач математичного програмування в школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 207-209.
Самборський, Василь (2017) Створення 3D графіки у системі 3DS MAX. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 42-44.
Сандуляк, В. А. (2017) Реалізація комбінованого навчання засобами хмарних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 364-366.
Семенюк, Р. А. (2017) Переваги та недоліки використання СУБД MongoDB. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 45-47.
Семеніхіна, О. В., Друшляк, М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 147-150.
Сербин, В. М. (2017) Використання віртуальних лабораторій у шкільному курсі фізики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 324-326.
Сидоренко, Т. О. (2017) Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 236-238.
Скляр, І., Вірич, Н. (2017) Перші сходинки до олімпіадного програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 24-25.
Слободяник, О. В. (2017) Залежність від електронних соціальних мереж. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 195-197.
Словінська, Ю. А., Карплюк, С. О., Франовський, А. Ц., Вербівський, Д. С. (2017) Огляд педагогічних програмних засобів, які використовуються у професійній діяльності вчителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 249-253.
Слон, Я. В. (2017) Проблеми автоматизації взаєморозрахунків для максимізації прибутку. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 91-93.
Сога, Д. С. (2017) MVC PHP – поняття, переваги, приклади. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 47-52.
Сога, Д. С. (2017) Використання хмарних технологій у навчанні учнів індивідуальної форми навчання. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 373-375.
Сокол, І. М. (2017) Аналіз освітніх розробок квестів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 138-140.
Соловйов, А. В. (2017) Особливості вивчення САПР у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з механічної інженерії. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 140-142.
Спірін, О. М. (2017) Наукова школа Мирослава Івановича Жалдака. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 5-11.
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності: зб.наук.праць за матеріалами Всеукр.наук.-практ.конф., 18-19 травня 2017 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.].. с. 61-65.
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). с. 275-287. ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Носенко, Ю. Г., Яцишин, А. В. (2017) Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 25-34.
Степушенко, О. А. (2017) CMS як засіб створення навчальних ресурсів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 93-95.
Стецик, С. П., Ільніцька, К. С. (2017) Досвід використання засобів дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 378-381.
Столярчук, О. Р. (2017) Система підготовки студентів до змагань із спортивного програмування ACM ICPC. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 28-32.
Супрунчук, В. С. (2017) Технлогія створення адаптивного сайту з використаням фреймворку Bootstrap. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 52-57.
Сікора, Я. Б. (2017) Інструментальні засоби для реалізації управління знаннями в електронному навчанні. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 231-233.
Сікора, Я. Б. (2017) Використання засобів ІКТ у формуванні інформаційно-дослідницької компетентності майбутнього фахівця. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 262-264.
Сікора, Я. Б. (2017) Використання методів управління знаннями для організації електронного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 61 (5). с. 162-174. ISSN 2076-8184
Сікора, Я. Б. (2017) Використання управління знаннями в процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ).. с. 201-202.
Сікора, Я. Б. (2017) Пакети програм для вивчення програмування паралельних обчислювальних процесів. Комп’ютерні інтелектуальні системи та мережі. Матеріали X Всеукраїнської науково практичної WEB конфере-нції аспірантів, студентів та молодих вчених (22-24 березня 2017 р.). с. 30-32.
Сікора, Я. Б., Федорчук (Жуковська), А. Л. (2017) Основи інформатики: MS Word та MS Excel. [Навчальний матеріал]
Тарасюк, М. Д. (2017) Проектна діяльність на уроках інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 344-347.
Тишкевич, М. М. (2017) Створення мультимедійних підручників з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 142-148.
Ткачук, Г. В., Стеценко, В. П. (2017) Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі технічної підготовки майбутнього учителя інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 236-237.
Толстова, О. В. (2017) Використання ІКТ при викладанні математичних дисциплін в гуманітарно орієнтованому освітньому середовищі ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 265-267.
Томашевська, М. Р. (2017) Програмне забезпечення для розробки комп’ютерних ігор. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 57-61.
Тонкошкур, Г. І. (2017) Формування самостійності школяра – як умови успішного розвитку його особистості, основи пізнавальної діяльності впродовж життя. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 40-43.
Трач, І. В. (2017) Особливості налаштування комп’ютерного класу, комп’ютерної мережі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 228-231.
Триус, Ю. В. (2017) Підготовка студентів ВНЗ до олімпіади з комп’ютерних наук. Актуальні питання сучасної інформатики (V). с. 14-17.
Туровський, Дмитро (2017) Розв’язування геометричних задач на побудову засобами ІКТ. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 100-104.
Усата, О. Ю. (2017) Веб-ресурси для розробки інтелект-карт як засобу самореалізації студента. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення»: зб. тез доповідей: 11 квітня 2017р., м. Тернопіль (18). с. 33-34.
Усата, О. Ю. (2017) Місце особистісно орієнтованих та інформаційних технологій в професійній підготовці студентів. Сучасна гуманітаристика : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції, 16 червня 2017 р. (2). с. 29-32.
Усата, О. Ю., Гнетецька, Д. Л. (2017) Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології (2). с. 43-54. ISSN 2307-9770
Усата, О. Ю., Усата, В. В. (2017) Онлайн-інструменти перевірки правопису у процесі формування комунікативної компетентності студентів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 261-263.
Федюніна, І. С. (2017) Старт в Lazarus. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 55-59.
Фулга, Г. Б. (2017) Навчання елементів теорії графів в умовах особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 219-222.
Філоненко, Н. В. (2017) Комп’ютерна обробка статистичного критерію Манна – Уітні. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 305-307.
Харченко, М. М. (2017) Криптографічні методи захисту інформації. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 104-116.
Хомич, В. Ф. (2017) Інформаційне середовище університету к чинник забезпечення якості освіти. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 303-305.
Хомутовський, Олег (2017) Числа Стірлінга, їх властивості та застосування. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 117-120.
Хом’як, Д. І. (2017) Переваги динамічної побудови веб-сторінок при розробці сайту навчального закладу на стороні сервера. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 187-189.
Цимбалюк, І. М. (2017) Вивчення елементів лінійного програмування засобами інформаційно – комунікаційних технологій в школі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 209-211.
Чугунова, О. В. (2017) Розвиток математичних здібностей старшокласників в умовах використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 211-215.
Шаров, С. В., Золотухін, Є. О. (2017) Розробка програмного засобу навчального призначення з географії для учнів 6 класів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 331-333.
Шаров, С. В., Шарова, Т. М. (2017) Особливості використання електронного засобу навчального призначення «Історія зарубіжної літератури. Антична література». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 327-330.
Шатківський, В. М. (2017) Аналіз web-орієнтованих середовищ автоматизованої верифікації навиків програмування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 329-331.
Шатківський, В. М. (2017) Порівняння мов програмування, що вивчаються в школі та використовуються у промисловому програмуванні. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 71-73.
Шевченко, С. В. (2017) Розробка плагіну для реалізації можливостей візуального програмування в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 338-339.
Шевчук, Б. В. (2017) Сучасний стан інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі КОЗН. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 133-135.
Шевчук, Л. Д. (2017) Особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання для управління самостійною роботою студентів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 299-303.
Шевчук, П. Г. (2017) Система авторських тематичних сайтів методичної підтримки навчання програмування. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 59-62.
Шкабара, В. С. (2017) Розробка веб-сторінок з використанням фреймворку Bootstrap. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 189-191.
Шуляк, А. С. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології (психолого-педагогічний аспект). Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 193-195.
Щехорський, А. Й. (2017) Ефективність використання СКМ в задачах оптимізації. А.Й. (5). с. 269-273.
Янчук, В. М., Антонюк, Д. С., Котвицький, О. Г., Доценко, О. О. (2017) Проектування програмно-імітаційного комплексу в галузі економіки з метою підвищення ефективності навчання економічного блоку дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 318-320.
Яценко, О. І. (2017) ІКТ-компетентність вчителя початкової школи як складова його професійної діяльності. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 215-217.
Яценко, О. І. (2017) Аналіз ігрових Інтернет-сервісів для вивчення основ програмування. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017. с. 238-241.
Яценко, О. І. (2017) Середовище програмування «Scratch»: аналіз можливостей використання з метою формування інформатичних компетентей вчителя початкової школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 276-278.
Яценко, О. Ю. (2017) Принципи побудови та можливості хмарних технологій у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 394-395.
Яцишин, А. В. (2017) Про застосування електронних соціальних мереж у підготовці аспірантів і докторантів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 197-202.