Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" та Рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 107.

Стаття

Антонюк, Ю. Р. (2016) Соціально-історичний досвід управління навчальним закладом в Україні. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 13-19.

Басюк, Н. А. (2016) Інноваційні підходи до виховання у молодших школярів інтересу до особистості іншої людини на уроках «Я у світі». Митець – культура – виміри часу. Міжнародні наукові читання 2016 в музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей. с. 217-225.

Басюк, Н. А. (2016) Моральний аспект виховання дошкільників і молодших школярів у літературних казках Івана Франка. Ідеї Івана Франка в освіті сьогодення : історико-педагогічний альманах. с. 52-60.

Безсмертна, В. І. (2016) Становлення центрів гендерної освіти при вищих навчальних закладах в Україні. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 19-24.

Бондарчук, Т. А. (2016) Моніторинговий підхід як управлінська технологія. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів". с. 35-44.

Бочко, С. М. (2016) Формування управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 44-51.

Верещак, Л. Б. (2016) Управління трудовими ресурсами в закладах та установах освіти як новий соціально-економічний стандарт. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 57-66.

Власюк, О. А. (2016) Особливості управління науково-педагогічним колективом на засадах персоналізованого підходу у вищому навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 66-76.

Вознюк, О. В. (2016) A new paradigm of preschool education. Нові технології навчання (89). с. 67-75.

Вознюк, О. В. (2016) Інтегральна модель психологічнх феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта : досвід і перспективи : монографія / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. с. 130-142.

Вознюк, О. В. (2016) Інформаційна концепція здоров'я людини. Дискурс здоров'я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матеріали Всеукраїнської науко во-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 верес, 1. с. 93-94.

Вознюк, О. В. (2016) Главная социальная роль интеллигенции – противодействовать доминированию в обществе биполярного мышления. Интеллигенция, ее гражданские позиции в современном мире: материалы ХІ Международной научной конференции: в 2 т., 2. с. 3-15.

Вознюк, О. В. (2016) Достаточно общая теория влияния/управления. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.22413, 18.08.2016.

Вознюк, О. В. (2016) К вопросу о новой парадигме дошкольного образования. Нові технології навчання (89). с. 55-66.

Вознюк, О. В. (2016) Компетентнісна парадигма: потреба у докорінній модифікації. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: зб. наук.-метод.праць /за заг. ред. В.Є. Литнєва, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун.. с. 37-42.

Вознюк, О. В. (2016) Концептуальні ідеї дослідження особистістно-професійної сфеи педагога. Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука: зб. наук. пр. [редкол. Н. Ничкало (голов), та ін. : упорд.: Н. Ничкало, О. Боровік] ; НАПР України ; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України. с. 432-437.

Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). с. 111-119.

Вознюк, О. В. (2016) Модель психологічних феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами. Магістр медсестринства, 1 (15). с. 6-48.

Вознюк, О. В. (2016) Нова постнекласична парадигма мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць (5). с. 8-14.

Вознюк, О. В. (2016) Основні аспекти теорії успіху: до питання формування соціально зрілої і відповідальної особистості школяра. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. с. 13-20.

Вознюк, О. В. (2016) Основые закономерности развития школы и образования. Современное образование: мировые тенденции и региональные аспекты : сборник статей международной научно-практической конференции. 4 декабря 2015 года, г. Могилёв. с. 28-32.

Вознюк, О. В. (2016) Особлива цивілізаційна роль українського етносу на геополітичному ландшафті нашої планети. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць (2(16)). с. 28-38.

Вознюк, О. В. (2016) Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп. с. 67-69.

Вознюк, О. В. (2016) Синтез науки і релігії та новий обрій теодицеї. Релігія у глобальному світі : Міжнародний Форум, 29-30 вересня 2016 року : [матеріали доповідей та виступів] / редкол. П. Ю. Саух [та ін.].. с. 11-15.

Вознюк, О. В. (2016) Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний аспект. Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : моногр. / редкол.: В.О. Огнев’юк, С.О. Сисоєва, Я.С. Фруктова. с. 43-83.

Вознюк, О. В. (2016) Ценностные основания образования взрослых: аксиологические и ментальные типы людей. Андрагогічний вісник (6). с. 53-68.

Гавриловський, С. О. (2016) Методичне забезпечення управління науково-дослідної діяльності студентів у вищому навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 74-80.

Грубчак, І. І. (2016) Організація діяльності в дошкільному навчальному закладі на засадах акмеологічного підходу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 96-103.

Гужанова, Т. С. (2016) Функції мовної комунікації публічних управлінців. Розвиток професійних компетентностей державних службовців: комунікативний аспект : матеріали щоріч. наук.-практ. конф. за міжнар. участю (Київ, 3-4 листоп.2016 р.). с. 375-376.

Гуральчук, Д. Ю. (2016) Формування управлінських умінь у керівників дошкільних навчальних закладів на засадах хмарних технологій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 104-110.

Денисюк, І. В. (2016) Сучасні інноваційні підходи в управлінні позашкільними закладами освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 110-116.

Дергачова, Ю. О. (2016) Розвиток лідерських якостей в процесі формування професійної компетентності керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 116-120.

Дорожинська, Л. О. (2016) Управління розвитком персоналу в дошкільному навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 121-127.

Дорош, О. І. (2016) Інноваційні підходи в управлінні закладами освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 127-132.

Драгунова, В. В. (2016) Інноваційний менеджмент у системі освіти як наукова новизна. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 133-138.

Дранговська, В. В. (2016) Формування управлінських умінь у вчителів початкових класів загальноосвітнього навчального закладу як один із проявів використання інноваційних підходів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 136-145.

Дужич, Н. В. (2016) Визначення готовності медичних сестер III-IV рівня акредитації до управлінської діяльності у системі охорони здоров'я. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 145-151.

Казаріна, А. В. (2016) Управління ДНЗ на засадах системного підходу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 158-166.

Кобильник, В. В. (2016) Управління якістю освіти в ЗНЗ на засадах інноваційних технологій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 180-184.

Ковальчук, С. В. (2016) Розвиток управлінської компетентності молодого керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 198-203.

Ковалюк, О. М. (2016) Управління дошкільним навчальним закладом на засадах здоров'язбережувальних технологій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 203-209.

Коновальчук, І. І. (2016) Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів. Молодь і ринок (5). с. 20-24.

Кулик, Т. В. (2016) Сутність та особливості управління конкурентоспроможністю вищих навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 234-241.

Кучерук, Н. М. (2016) Реалізація системного підходу в управлінні професійно-технічними навчальними закладами. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 252-260.

Макарчук, Н. О. (2016) Інноваційні форми та методи підготовки керівників ДНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 260-265.

Максимова, О. О. (2016) Історико-педагогічний аспект виховання толерантної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика (21). с. 120-125.

Максимова, О. О. (2016) Комунікативна компетентність вчителя початкової школи. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал (136).

Максимова, О. О. (2016) Фактори впливу на формування соціальної компетентності дитячої особистості. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. с. 104-109.

Максимова, О. О. (2016) Формування екологічної компетенції дитини дошкільного віку. Педагогічні науки: Збірник наукових праць / Херсонський державний університет. с. 46-50.

Максимова, О. О. (2016) Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі. Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць (20). с. 229-234.

Малашевич, Ю. П. (2016) Взаємодія громадськості та держави як інноваційний чинник в розв'язанні проблем управління шкільною освітою. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 266-274.

Мартинюк, С. М. (2016) Сутність лідерства в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 274-278.

Мацапура, Т. В. (2016) Вплив здоров'язберігаючих технологій на формування конкурентоспроможності навчального закладу в сучасних умовах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 278-285.

Мосюра, А. І. (2016) Використання зарубіжних концепцій управлінських технологій як ефективного засобу управління освітнім процесом загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 304-309.

Мусевич, Н. А. (2016) Особливості системного управління ДНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 310-316.

Мірошник, Н. В. (2016) Науковий підхід до проблеми управління професійним розвитком педагогічних працівників ПНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 298-304.

Назаревич, І. С. (2016) Значення інноваційних технологій в управлінні розвитком дошкільного навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 316-322.

Нитута, К. О. (2016) Значення мотивації праці педагогічних працівників в управлінській діяльності у дошкільному навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 322-329.

Новодон, Т. О. (2016) Управління навчально-реабілітаційним закладом на засадах інноваційного підходу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 330-335.

Номерчук, Н. І. (2016) Особливості інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 336-341.

Остапчук, О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 342-347.

Паламарчук, Т. С. (2016) Управління інноваційним процесом у загальноосвітніх навчальних закладах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 351-357.

Пилипчук, І. В. (2016) Проектні технології як напрям інноваційної діяльності професійно-технічних навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 363-367.

Плотницька, О. В. (2016) Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 116-119. ISSN 2076-6173

Подолянко, О. В. (2016) Стиль керівництва як фактор управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 373-378.

Пудрій, Н. Г. (2016) Акмеологічний підхід в управлінській діяльності керівника ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 379-384.

Ренькас, Б. М. (2016) Технології у системі управління загальноосвітнім навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 390-394.

Руденко, К. М. (2016) Формування конкурентоспроможності навчального закладу в сучасних умовах. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 406-412.

Рудницька, Н. Ю. (2016) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування пізнавального інтересу на уроках математики. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. с. 106-109.

Рудницька, Н. Ю. (2016) Роль сучасних технологій навчання математики у початковій школі у підготовці майбутніх фахівців. Молодь і ринок : наук.-пед. журн (36). с. 67-71.

Сидоренко, К. С. (2016) Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним закладом. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 428-433.

Сташкевич, Д. Р. (2016) Організація контрольно-аналітичної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 446-451.

Степанчук, І. В. (2016) Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 451-456.

Сігнаєвська, Н. П. (2016) Особливості використання інноваційних підходів в управлінні навчальними закладами освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 434-439.

Сідова, О. Ю. (2016) Особливості професійної підготовки сучасного керівника ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 439-445.

Федорець, Ю. В. (2016) Управління навчальним закладом на основі "м'якого" системного підходу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 463-468.

Федорова, В. Р. (2016) Управління дистанційним навчанням учнів у загальноосвітньому навчальному закладі. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 468-474.

Федорова, М. А. (2016) Theoretical basis of formation and function of moral values of the personality in scientific literature. Modern Science (2). с. 81-87.

Федорова, М. А. (2016) Змістова структура моральних цінностей особистості у дитинстві. Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. с. 345-348.

Федорова, М. А. (2016) Змістові характеристики моральних цінностей молодших школярів. Молодь і ринок. с. 56-62.

Федорова, М. А. (2016) Психологічні основи виховання моральних цінностей особистості. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. Наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету (13). с. 138-141.

Федорова, М. А. (2016) Тheoretical basis of formation and function of moral values of the personality in scientific literature. Modern Science (2). с. 81-87.

Федорова, М. А. (2016) Теоретичні засади формування моральних цінностей особистості. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 285-290.

Хозноферов, Д. М. (2016) Управління виховним процесом у ЗНЗ на засадах адаптивного підходу. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 475-482.

Хронюк, Т. В. (2016) Особливості та сучасні технології професійної підготовки керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 482-488.

Шанскова, Т. І. (2016) Впровадження андрагогічної технології у процес професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю при здобутті другої вищої освіти. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 234-253.

Шанскова, Т. І. (2016) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Акмедосягення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 349-384.

Шанскова, Т. І. (2016) Трансформація управління системою професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти України. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 493-500.

Шафран, Н. В. (2016) Впровадження інноваційних технологій у виховний процес позашкільних навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 500-505.

Шевчук, О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні ДНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 506-512.

Шиманська, А. С. (2016) Сучасний стан гендерних підходів до управління вищими навчальними закладами. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 513-518.

Широкопояс, О. І. (2016) Формування управлінської культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в діяльності студентського самоврядування. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 518-524.

Шкуринська, Л. А. (2016) Мотиваційна складова підвищення ефективності діяльності освітніх організацій. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 525-530.

Розділ книги

Вознюк, О. В. (2016) Професійно важливі якості сучасного вчителя як творчої особистості. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. Вид-во Рута, Житомир, с. 67-97. ISBN 978-617-7607-14-3

Монографія

Аргіропоулос, Д., Вознюк, О. В., Давиденко, Г. В., Якобчук, Л. М. (2016) Інклюзивна освіта: досвід і перспективи. Інший. Вінницький інститут Університету «Україна», Вінниця.

Вознюк, О. В. (2016) Как возможен синтез знаний. Інший. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Вознюк, О. В. (2016) Основные аспекты теории успеха (главы из книги "Как возможен синтез знаний"). Інший. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Огнев'юк, В. О., Сисоєва, С. О., Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2016) Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні С91 та прикладні аспекти. Інший. К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Київ.

Книга

Дубасенюк, О. А., ed. (2016) Андрагогічний вісник. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Басюк, Н. А., ed. (2016) Проблеми підготовки майбутніх педагогів ДНЗ і початкової школи: зб. наук. праць. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.

Вознюк, О. В. (2016) Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. Рута-Волинь, Житомир.

Вірковський, А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2016) Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики. Частина І. Житомир: ФОП Левковець.

Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2016) Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики. Частина ІІ. Житомир: ФОП Левковець.

Дисертація

Шанскова, Т. І. (2016) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Шанскова, Т. І. (2016) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Інший

Басюк, Н. А. (2016) Проблеми підготовки майбутніх педагогів ДНЗ і початкової школи. ЖДУ ім. І. Франка.

Цей список був створений у Sun Nov 24 19:23:24 2024 EET.