Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" і є рік 2025

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Г | Д | Ж | З | К | М | П | С | Ч | Щ
Кількість ресурсів: 26.

Г

Гирин О. В. (2025) Potential of Authorship Verification Through Automatic Syntactic Analysis. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 104. С. 126–133. ISSN 2663-7642. DOI: 10.35433/philology.1(104).2025.126-133.

Григор’єва Т. Ю. (2025) Використання BBC подкастів у процесі формування англомовної компетентності в аудіюванні в учнів основної школи. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 81. С. 127–132. ISSN 2663-6085. DOI: 10.32782/2663-6085/2025/81.1.25.

Гульчук Б. Л., Лісова Ю. О., Папіжук В. О. (2025) Інтеграція цифрових інструментів у розвиток критичного мислення під час навчання іноземних мов. Педагогічна Академія: наукові записки. № 14. ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.14756230.

Д

Дмітренко Н. Є., Христич Н. С., Прокопчук Н. Р., Калініна Л. В., Бодик О. С. (2025) Cultivating intercultural competency: The role of sustainability in pre-service teacher professional development. Scientia et Societus. Т. 4, № 1. С. 39–50. ISSN 2786-6327.

Ж

Жлобіцька Д. О. (2025) Роль інтерактивного навчання у розвитку соціокультурної компетентності учнів старшої школи. In: VIII Міжнародна студентська наукова конференція «Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук», 9 травня 2025 р., Ужгород. С. 326–329.

Жуковська В. В. (2025) Когнітивно-квантитативне профілювання абсолютних конструкцій у Британському національному корпусі. Автореферат Докторський thesis, Київський національний лінгвістичний університет.

З

Зінченко О. С., Папіжук В. О., Лісова Ю. О. (2025) Соціокультурний складник як ключовий елемент викладання іноземних мов у сучасному освітньому середовищі. Академічні візії. № 39. ISSN 2786-586X.

К

Калінін В. О., Калініна Л. В. (2025) Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час професійної підготовки у мовному закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 79. С. 84–89. ISSN 2663-6085. DOI: 10.32782/2663-6085/2025/79.1.14.

Калінін В. О., Калініна Л. В. (2025) Особливості навчання іноземної мови учнів 7–9 класів в контексті спеціальних компетентностей вчителя. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 2, № 86. С. 271–277. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863/86-2-42.

Калініна Л. В., Бідюк Н. М., Папіжук В. О., Прокопчук Н. Р., Климович Ю. Ю. (2025) Наскрізна педагогічна практика у професійній підготовці вчителя іноземної мови крізь призму сучасних реалій: колективна монографія. «Євро-Волинь», Житомир. ISBN 978-617-7992-78-2

Калініна Л. В., Григор’єва Т. Ю. (2025) Філологічна підготовка майбутніх вчителів іноземної мови засобами іншомовного читання. Молодь і ринок. № 234. С. 94–100. ISSN 2308-4634.

Калініна Л. В., Климович Ю. Ю. (2025) Future Foreign Language Teachers’ Professional Readiness for Secondary Education Reforms: Key Challenges. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 72–80. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.6.

Калініна Л. В., Прокопчук Н. Р. (2025) Мовно-методична практика як засіб професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самостійної виробничої практики в школі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 2, № 83. С. 289–295. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863/83-2-43.

Климович Ю. Ю. (2025) Розвиток цифрової емпатії як елемент холістичного підходу до навчання іноземної мови. In: Науково-практична Інтернет-конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури», 3 лютого – 9 лютого 2025 р., Житомир. С. 40–45.

Климович Ю. Ю., Ляшук А. Л. (2025) Teaching Monologue in the EFL Classroom through Four-Act Digital Storytelling. In: 27 Міжнародна науково-практична конференція «Зростаємо разом – викладання з вірою та стійкістю», 23-25 травня, 2025 р., Івано-Франківськ. С. 84–86.

Климович Ю. Ю., Подосиннікова Г. І. (2025) MOSAIC Project: Ukrainian Educators Advance Intercultural Awareness in ELT. TESOL-Ukraine Newsletter.. С. 22–26.

Кузьменко О. Ю. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4977-5638 (2025) Дослідження еволюції англійського сленгу під впливом попкультури та соціальних медіа. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Т. 75, № 3. С. 163–170. ISSN 2710-4656. DOI: 10.32782/2710-4656/2025.3.2/25.

Кузьменко О. Ю., Кончаківська М. В. (2025) Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів основної школи засобами веб-технологій на уроках англійської мови. In: IV Міжнародна наукова конференція «Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи», 28.03.2025, Умань. С. 207–211.

Кузьменко О. Ю., Сніговська О. В., Мокрієнко Е. М. (2025) Глобальні виклики у формуванні лінгвосоціокультурної компетентності сучасного фахівця. Вісник науки та освіти. № 35. С. 495–508. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-5(35)-495-508.

М

Миколаєнко В. О., Лісова Ю. О. (2025) Стилістичні засоби у сучасній франкомовній соціальній рекламі. Юний дослідник. Т. 1, № 3.

П

Прокопчук Н. Р. (2025) Зцілення мовою: подолання стресу та травм на уроках англійської мови в ЗЗСО. In: V Міжнародна науково-практична конференція «Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку», 24-25 квітня 2025 р., Запоріжжя. С. 84–89.

Прокопчук Н. Р. (2025) Benefits of silent cartoons for communicative competence mastery in EFL classrooms. In: 27 Міжнародна науково-практична конференція «Зростаємо разом – викладання з вірою та стійкістю», 23-25 травня, 2025 р., Івано-Франківськ. С. 168–171.

Прокопчук Н. Р. ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6609-8109 (2025) Методи та прийоми впровадження CLIL-технології на уроках англійської мови у початковій школі. Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. № 1. С. 126–133. ISSN 3041-2021. DOI: 10.32782/3041-2021/2025-1-19.

С

Савчук Н. О. (2025) Використання англомовних мультфільмів для формування фонетичної компетенції учнів старшої школи. In: VIII Міжнародна студентська наукова конференція «Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук», 9 травня 2025 р., Ужгород. С. 298–300.

Ч

Черкашина А. В. (2025) Семантико-когнітивний аспект позначення допомоги засобами сучасної англійської мови. In: VI Міжнародна наукова конференція «Інноваційні тенденції сьогодення в сфері природничих, гуманітарних та точних наук», 07.03.2025, Львів. С. 209–212.

Щ

Щерба Н. С. (2025) Систематизація цифрових технологій у формуванні інформаційно-цифрової копетентності майбутніх учителів англійської мови. Наука і техніка сьогодні. № 44. С. 811–821. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-3(44)-811-821.

Цей список був створений Sat Jul 26 13:44:53 2025 EEST.