Ресурси де є установа Кафедра алгебри та геометрії" і є рік 2012
Стаття
Єремеєва В. М., Толстова О. В. (2012) До проблеми формування культури особистості в контексті гуманітаризації освіти. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук.. С. 227–230.
Дідківська Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 110-114.
Карплюк С. О., Франовський А. Ц. (2012) Розробка електронних засобів навчання як спосіб інтенсифікації процесу підготовки майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 75–77. ISSN 2076-6173.
Королюк О. М. (2012) ДІЯЛЬНІСНИЙ І СИСТЕМНО-СТРУКТУРНИЙ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ. Науковий пошук молодих дослідників.Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. № 5. С. 273–277.
Королюк О. М. (2012) ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ В ПРОЦЕССЕ ОРГАНИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКОГО КОЛЛЕДЖА. Вестник Семипалатинского государственного педагогического института. № 3(27). С. 44–47.
Королюк О. М. (2012) Дослідження проблеми організації продуктивної самостійної роботи студентів у коледжах. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи... С. 582–590.
Королюк О. М. (2012) Організація самостійної роботи студентів: особистісно орієнтований підхід. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 271–289.
Прус А. В. (2012) Про роль методичних задач у системі підготовки вчителя математики. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 189–191.
Прус А. В., Чемерис О. А., Мосіюк О. О. (2012) Навчально-методичний посібник «Практикум з аналітичної геометрії» як засіб розвитку інтелектуальних вмінь студентів. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2012»: матеріали міжнародної науково-методичної конференції (6-7 грудня 2012 р., м. Суми): У 3-х частинах. Частина 2..
Сверчевська І. А. (2012) Готуємося до ЗНО. Стереометрія. Прямі та площини у просторі. Математика в сучасній школі.. № 3. С. 21–23.
Толстова О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ. ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ.. С. 65–68.
Толстова О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика.. С. 132–134.
Франовський А. Ц. (2012) ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯ. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. № 5. С. 7–11.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Сверчевська І. А., Дідківська Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця. С. 114–116.
Сверчевська І. А., Дідківська Т. В. (2012) Авторські методи розв’язування історичних алгебраїчних задач. In: Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ плюс-2012, 6-7 грудня 2012, Суми. С. 45–47.
Книга
Чемерис О. А. (2012) Практикум з аналітичної геометрії. ЖДУ ім. І. Франка.
Розділ книги
Прус А. В. (2012) Координатний метод розв'язування планіметричних задач. Векторний метод розв'язування планіметричних задач. In: Практикум з методики навчання математики. Основна школа. Навчальний посібник для студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів. За редакцією професора В.О. Швеця. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, С. 228–249. ISBN 978-966-660-820-1
Звіт
Чемерис О. А. (2012) Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії. Інше. ЖДУ ім. І. Франка, Професійна педагогічна освіта: особистісно-орієнтований підхід.