Елементи, в яких автор: "Пойта, І. О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 57.

Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Тренди розвитку транснаціональних корпорацій в умовах глобальної економічної трансформації. In: Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні питання економіки, фінансів, обліку та права: теорія і практика”, 16 листопада 2023 р., Кременчук.

Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні. Бізнес Інформ (7). с. 219-224. ISSN 2222-4559

Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В. (2023) Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth. Економіка та суспільство (53). ISSN 2524-0072

Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Український бізнес на шляху до модернізації: гібридний формат роботи, штучний інтелект та ментальне здоров'я співробітників. In: II International scientific and practical conference «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology».

Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2023) Управління проєктами у глобальному контексті: культурні аспекти та адаптація. Проблеми економіки (56). с. 24-30. ISSN 2222-0712

Пойта, І. О., Калініченко, О. О., Дембовська, Б. (2021) Creative marketing as a tool of innovative development of the economy. ЖДУ ім.Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Харчишина, О. В. (2021) Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2021) Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. ЖДУ ім. І.Франка.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Кащук, К. М., Пойта, І. О., Клімова, І. О. (2020) Збірник тез доповідей ІV Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку". ЖДУ ім. І.Франка, ЖДУ ім. І.Франка.

Вікарчук, О. І., Пойта, І. О., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О. (2020) Strategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu Стратегічні перспективи розвитку інноваційного бізнесу. ЖДУ ім. Івана Франка, ЖДУ ім. Івана Франка, с. 1-225.

Пойта, І. О., Мосійчук, І. В. (2020) Economy digitalization as a digital transformation tool of Ukraine. Економіка. Управління. Інновації (27). ISSN 2410-3748

Пойта, І. О., Горик-Чубатюк, М. О. (2019) Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації (24). с. 74-87. ISSN 2410-3748

Пойта, І. О., Волощук, А. (2018) Digital-маркетинг у банківській сфері. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Пойта, І. О., Бардіс, Юлія (2018) Антикорупційна діяльність в Україні. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Вікарчук, О. І., Боцян, Т. В., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Кащук, К. М., Клімова, І. О. (2018) Збірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Пойта, І. О., Бунтова, А. (2018) Людські активи як ключовий фактор успішного бізнес-планування розвитку підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Пойта, І. О., Сидокук, І. (2018) Маркетинг у політичній діяльності. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Пойта, І. О., Боровська, О. (2018) Маркетингове планування діяльності підприємств. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Пойта, І. О., Стеценко, О. (2018) Проблеми маркетингової політики комунікацій на підприємстві. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2018) Особливості формування фінансових компетенцій молоді в умовах економічної соціалізації. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. с. 18-20.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]

Пойта, І. О. (2018) Сучасні технології в системі маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748

Пойта, І. О., Пацалюк, К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. с. 90-93.

Пойта, І. О., Волощук, А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Пойта, І. О., Бардіс, Юлія (2017) Сучасні проблеми та помилки контент-маркетингу. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир.

Пойта, І. О. (2017) Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 128-148.

Вікарчук, О. І., Павловська, Л. Д., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 68-70.

Пойта, І. О. (2016) Перспективи використання системи маркетингових комунікацій на ринку освітніх послуг. Інший. Державний університет «Житомирська політехніка».

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). с. 248-250.

Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 76-78.

Пойта, І. О. (2015) Романівщина в економічному житті України. Романівщина в економічному житті України.

Дударчик, В., Пойта, І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". с. 75-82.

Пойта, І. О. (2015) Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року). с. 30-34.

Пойта, І. О. (2015) Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг. Сучасні економічні системи: стан та перспективи: тези доп. VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., 14-15 травня 2015 р.. с. 283-284.

Пойта, І. О. (2015) Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.). с. 65-67.

Пойта, І. О. (2015) Управління та розвиток кадрового потенціалу сфери послуг. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. ЖДТУ, ЖДТУ, с. 246-266.

Пойта, І. О. (2015) Формування та розвиток ринку послуг в умовах євроінтеграції. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Пойта, І. О. (2014) Моделювання та прогнозування розвитку ринку послуг. Економіка. Управління. Інновації. (1 (11)). с. 156-164.

Пойта, І. О. (2013) АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ УКРАЇНИ. Вісник Одеського національного університету, 18. с. 35-39.

Пойта, І. О. (2013) ДІАГНОСТИКА РИНКУ ПОСЛУГ. Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери: світовий та вітчизняний досвід. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів. с. 166-168.

Пойта, І. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми соціальної сфери. с. 75-77.

Пойта, І. О. (2013) ОЦІНКА СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ ПОСЛУГ. Вісник Житомирського державного технологічного університету (1 (63)). с. 306-309.

Пойта, І. О. (2013) Основні фактори і чинники впливу на розвиток ринку послуг. Міжнародний науковий економічний журнал (1). с. 170-174.

Пойта, І. О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ. Наукові праці НУХТ (49). с. 157-161.

Пойта, І. О. (2013) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки (3). с. 68-70.

Пойта, І. О. (2013) СВІТОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ. Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнародної наукової конференції. с. 29-31.

Пойта, І. О. (2013) СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції. с. 166-168.

Пойта, І. О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Національне господарство України: теорія і практика управління. с. 204-209.

Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2012) Сфера послуг в контексті сталого розвитку. Економіка природокористування і охорони довкілля. с. 204-209.

Пойта, І. О. (2011) АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали п'ятої міжнародної науково-практичної конференції. с. 65-67.

Пойта, І. О. (2011) Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука й економіка, 4 (24). с. 162-164.

Пойта, І. О. (2011) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. с. 183-188.

Пойта, І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. с. 187-189.

Цей список був створений у Fri Mar 29 16:46:38 2024 EET.