Вгору на рівень |
Спірін, О. М., Колос, К. Р., Ковальчук, О. А., Дем’янчук, О. О. (2024) Building a technology for mass organisation of distance learning for students in quarantine based on the Moodle platform. CTE Workshop Proceedings (11). с. 81-97. ISSN 2833-5473
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Євдокимов, В. В., Яцишин, А. В. (2024) Досвід використання хмарних сервісів для спільної роботи наукового керівника та аспірантів. Інформаційні технології і засоби навчання, 100 (2). с. 122-140. ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Іванова, С. М., Олексюк, В. П., Мінтій, І. С., Вакалюк, Т. А., Кільченко, А. В. (2024) Експеримент з розвитку компетентності з використання інформаційно‐цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Вісник післядипломної освіти. Педагогічні науки (56). с. 147-170.
Ляшенко, О. І., Спірін, О. М., Литвинова, С. Г., Пінчук, О. П., Овчарук, О. В., Сухіх, Аліса (2024) Концептуальні засади цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 102 (4). ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Іванова, С. М., Франчук, Н. П., Кільченко, А. В. (2024) Основні складники цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників. Вісник Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття», 2 (10). ISSN 2708-2156
Спірін, О. М., Ляшенко, О. І., Литвинова, С. Г., Мальований, Ю. І. (2024) Цифрова компетентність наукових та науково-педагогічних працівників НАПН України: аналітичний звіт. Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ. ISBN 978-617-8330-18-7
Олексюк, В. П., Оверко, Ю. А., Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2023) A secondary school's experience of a cloud-based learning environment deployment. DigiTransfEd 2023: 2nd Workshop on Digital Transformation of Education, co-located with the 18th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications (ICTERI 2023). с. 93-109.
Семеріков, С. О., Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Мінтій, І. С., Іванова, С. М., Шимон, О. М. (2023) Assessing the effectiveness of research and academic staff's scientific activity: definition of criteria and indicators. Educational Dimension (9). с. 215-227.
Семеріков, С. О., Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Мінтій, І. С., Іванова, С. М., Шимон, О. М. (2023) Assessing the effectiveness of research and academic staff’s scientific activity: definition of criteria and indicators. Educational Dimension (9). с. 215-227. ISSN 2708-4604
Олексюк, В. П., Спірін, О. М., Головня, О. С., Глазунова, О. Г. (2023) Evaluating the effectiveness of a cloud-based laboratory for teaching Linux operating systems to Computer Science students. CEUR Workshop Proceedings. с. 111-126. ISSN 1613-0073
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Чижмотря, О. В., Чижмотря, О. Г., Новіцька, І. В., Дідківська, С. О. (2023) Features and Results of Learning Cloud Technologies by the Teachers for the Organization of the Educational Process in Quarantine. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET. с. 462-475.
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Антонюк, Д. С., Медведєва, М. О., Осова, О. О., Новіцька, І. В. (2023) The Current Level of Competence of Schoolteachers on How to Use Cloud Technologies in the Educational Process During COVID-19 and the Russian-Ukrainian War. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET. с. 588-604.
Антонюк, Д. С., Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2023) Using digital business simulators in economic and managerial development of master’s in information technologies. Information Technologies and Learning Tools, 94 (2). с. 72-86. ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Іванова, С. М., Вакалюк, Т. А., Дем'яненко, В. М., Кільченко, А. В., Лабжинський, Ю. А., Мінтій, І. С., Новицька, Т. Л., Олексюк, В. П., Ткаченко, В. А., Тукало, С. М., Франчук, Н. П., Шимон, О. М., Шиненко, М. А., Яськова, Н. В. (2023) Інформаційно-цифрові технології у педагогічних дослідженнях: методичний посібник. Київ: ІЦО НАПН України.
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Лупаренко, Л. А., Пінчук, О. П., Буров, О. Ю., Яцишин, А. В., Гуржій, А. М., Кохан, О. В., Полященко, І. М. (2023) Використання інтернет платформи «Українська електронна енциклопедія освіти». Київ: ІЦО НАПН України.
Спірін, О. М. (2023) Відгук офіційного опонента на дисертацію Єршова Миколи-Олега Володимировича «Тенденції розвитку IT-освіти в незалежній Україні». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Спірін, О. М., Олексюк, В. П. (2023) Досвід та перспективи використання технологій штучного інтелекту у навчанні майбутніх учителів інформатики. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і практика використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освіти" (29 червня 2023 р.), 29 червня 2023 р., Україна.
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Нікітчук, Т. М., Збунь, К. С. (2023) Концептуальна модель здоров’язбережувального інформаційно-цифрового середовища закладу вищої освіти у період карантинних обмежень. Інформаційні технології і засоби навчання, 96 (4). с. 58-71. ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Олексюк, В. П., Іванова, С. М., Новицька, Т. Л. (2023) Критерії та показники оцінювання результативності колективних педагогічних досліджень. Інформаційні технології і засоби навчання, 98 (6). с. 190-211. ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Олексюк, В. П., Іванова, С. М., Мінтій, І. С., Кільченко, А. В. (2023) Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Open educational e-environment of modern University (14). с. 50-62. ISSN 2414-0325
Олексюк, В. П., Спірін, О. М. (2023) Основи хмарних технологій: навчальний посібник. Київ: ІЦО НАПН України. ISBN 978-617-8330-19-4
Спірін, О. М., Пінчук, О. П. (2023) Цифрова трансформація освітніх середовищ: основні напрями та завдання науково-педагогічних досліджень. In: Інститут цифровізації освіти НАПН України..
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М., Коротун, О. В., Антонюк, Д. С., Медведєва, М. О., Новіцька, І. В. (2022) The current level of competence of schoolteachers on how to use cloud technologies in the educational process during COVID-19. Educational Technology Quarterly (3). с. 232-250. ISSN 2831-5332
Спірін, О. М., Матвієнко, О. В., Іванова, С. М., Овчарук, О. В., Мінтій, І. С., Лупаренко, Л. А. (2022) The use of open electronic scientific and educational systems to support the professional activities of research and teaching staff of ukrainian universities and scientific institutions. Digital Humanities Workshop. с. 169-176.
Спірін, О. М., Олійник, В. В., Антощук, С. В., Кондратова, Л. Г., Гущина, Н. І. (2022) Зміст підвищення кваліфікації науковопедагогічних працівників з використання сервісів Google Workspace Education. Інноваційна педагогіка. ISSN 2663-6085
Кириченко, М. О., Муранова, Н. П., Спірін, О. М. (2022) Про освітню, наукову та організаційну діяльність ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України за 2018-2022 рр. та перспективи його розвитку: За результатами наукової доповіді на засіданні Президії НАПН України 16 листопада 2022 р. Вісник НАПН України, 4 (2). с. 1-20. ISSN 2707-305X
Спірін, О. М., Олексюк, В. П., Касьян, С. П., Антощук, С. В. (2022) Розгортання та адміністрування хмарної платформи Google Workspace for Education у закладі вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 92 (6). с. 182-197. ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А., Мінтій, І. С., Іванова, С. М., Шимон, О. М. (2022) Технологія використання наукометричної бази даних Scopus для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки» (22(51)). с. 116-136.
Спірін, О. М. (2021) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Марченкова Сергія Миколайовича «Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Спірін, О. М. (2021) Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Токарської Олесі Анатоліївни «Розвиток професійної компетентності вчителя інформатики основної інколи засобами інформаційно-комунікаційних технологій», представлену на здобуття наукового ступеня доктор а філософії в галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Спецрада PhD ДФ 14.053.003.
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Білошицький, А. О., Кучанський, О. Ю., Новицький, О. В. (2020) Відкриті цифрові системи в оцінюванні результатів науково-педагогічних досліджень. Information Technologies and Learning Tools, 75 (1). ISSN 2076-8184
Спірін, О. М. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Свиридюка Володимира Васильовича «Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів медсестринства на засадах технологічного підходу», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
Спірін, О. М. (2018) Відгук офіційного опонента, про дисертацію Колеснікової Ірини Василівни "Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти Галузь знань: Освіта/Педагогіка. ЖДУ імені Івана Франка.
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2018) Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. (1). с. 227-234.
Спірін, О. М. (2017) Наукова школа Мирослава Івановича Жалдака. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 5-11.
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності: зб.наук.праць за матеріалами Всеукр.наук.-практ.конф., 18-19 травня 2017 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.].. с. 61-65.
Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). с. 275-287. ISSN 2076-8184
Вакалюк, Т. А., Спірін, О. М. (2017) Огляд хмаро орієнтованих засобів створення інтелектуальних карт. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ). с. 208-209.
Спірін, О. М., Носенко, Ю. Г., Яцишин, А. В. (2017) Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. с. 25-34.
Спірін, О. М., Биков, В. Ю. (2016) Інформаційно-аналітична підтримка науково-педагогічних досліджень на основі електронних бібліометричних систем In. In: Звітна науков-практична конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Спірін, О. М., Яцишин, А. В., Іванова, С. М., Кільченко, С. В., Лупаренко, Л. А. (2016) Використання електронних систем відкритого доступу для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень. нформаційні технології і засоби навчання (5 (55)). с. 136-174. ISSN 2076-8184
Одуд, О. А., Спірін, О. М. (2016) Зміст навчального матеріалу спецкурсу "Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі". Інформаційні технології і засоби навчання, 52 (2). с. 108-120. ISSN 2076-8184
Колос, К. Р., Спірін, О. М. (2016) Констатувальний етап експерименту з розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання (4 (54)). с. 183-205. ISSN 2076-8184
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Сороко, Н. В. (2015) Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних досліджень. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи, 1. с. 91-100. ISSN 2411-4685
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Шишкіна, М. П. (2015) Корпоративні інформаційні системи підтримування науково-освітньої діяльності на базі хмаро орієнтованих сервісів. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: збірник наукових праць. - Вип. 43 (47) частина 2. с. 178-206. ISSN 2078-7812
Спірін, О. М. (2015) Web-орієнтовані засоби моніторингу оприлюднення результатів науково-педагогічних досліджень. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Спірін, О. М., Іванова, С. В. (2015) Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України. Український педагогічний журнал (1). с. 192-205.
Литвинова, С. Г., Спірін, О. М., Шишкіна, М. П., Носенко, Ю. Г. (2015) Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища. Документація. ЦП «Компринт».
Спірін, О. М., Новицька, Т. Л., Лупаренко, Л. А. (2015) Науково-методичний та координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України. Комп'ютер у школі та сім'ї, 125 (5). с. 11-17.
Спірін, О. М., Іванова, С. М., Яцишин, А. В., Лабжинський, Ю. А., Новицький, О. В., Новицька, Т. Л. (2015) Науково-організаційні засади проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН України. Проектний звіт. Інститут інформаційних технологій та засобів навчання.
Литвинова, С. Г., Спірін, О. М., Анікіна, Л. П. (2015) Хмарні сервіси Office 365: навчальний посібник. [Навчальний матеріал]
Спірін, О. М., Яцишин, А. В. (2014) Досвід підготовки наукових кадрів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (до 15-річчя Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України). Комп'ютер у школі та сім'ї. с. 3-8. ISSN ISSN 2307–9851
Спірін, О. М., Шевчук, П. Г. (2014) Порівняльний аналіз програмних технологій операційної системи Windows 8 для навчання програмування. Інформаційні технології і засоби навчання, 40 (2). с. 65-73.
Спірін, О. М. (2013) Принципи проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН України. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. с. 73-74.
Спірін, О. М. (2013) Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологією. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка. ISBN 978-966-485-139-5
Спірін, О. М. (2013) Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (33). ISSN ISSN 2076-8184
Спірін, О. М., Іванова, С. М., Новицький, О. В., Савченко, З. В., Резніченко, В. А., Яцишин, А. В., Андрійчук, Н. М, Ткаченко, В. А., Шиненко, М. А., Лабжинський, Ю. А. (2012) Електронні бібліотечні інформаційні системи наукових і навчальних закладів. Педагогічна преса, Київ. ISBN 978-966-644-239-3
Спірін, О. М. (2011) Передумови та організаційні засади створення електронної бібліотеки НАПН України. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. с. 41-43.
Спірін, О. М., Прилуцька, Н. С. (2011) Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 45-48. ISSN 2076-6173
Биков, В. Ю., Білоус, О. В., Богачков, Ю. М., Грабовський, П. П., Колос, К. Р., Кривонос, О. М., Литвинова, С. Г., Малицька, І. Д., Прилуцька, Н. С., Овчарук, О. В., Рождественська, Д. Б., Спірін, О. М., Шевчук, П. Г., Шимон, О. М. (2010) Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України. Атіка, Київ. ISBN 978-966-326-418-9
Спірін, О. М., Овчарук, О. В. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Ключові характеристики ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 46-48. ISSN 978-966-326-418-9
Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 44-46. ISSN 978-966-326-418-9
Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення рівнів ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 48-51. ISSN 978-966-326-418-9
Богачков, Ю. М., Спірін, О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Особливості організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. с. 51-58. ISSN 978-966-326-418-9
Спірін, О. М. (2010) Концептуальні засади проектування електронних бібліотек наукових установ. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України : Матеріали наукової конференції. с. 37-38.
Спірін, О. М., Саух, В. М., Резніченко, В. А., Новицький, О. В. (2009) Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України. Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (14). ISSN 2076-8184
Спірін, О. М. (2009) Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (13). ISSN 2076-8184
Спірін, О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Спірін, О. М. (2008) Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (6).
Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Спірін, О. М. (2007) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 966-8456-88-Х
Спірін, О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ.
Спірін, О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 85-90.
Музика, О. Л., Спірін, О. М., Майстренко, Т. М., Загурська, І. С., Оснадчук, Ю. О. (2007) Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на соціально-психологічному факультеті. [Експеримент]
Спірін, О. М., Шимон, О. М. (2007) Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 47-52.
Спірін, О. М. (2006) Дидактичні засади організації навчального процесу за кредитними технологіями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 41-45.
Спірін, О. М. (2006) Основні характеристики декларативної моделі кредитно-модульної технології навчання вчителя інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (27). с. 12-16.
Спірін, О. М. (2006) Процедурний підхід до проектування кредитно-модульної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 14-18.
Спірін, О. М. (2006) Фреймова модель кредитно-модульної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). с. 9-13.
Спірін, О. М. (2005) Методологічні засади розвитку сучасних систем вищої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 104-109.
Спірін, О. М. (2005) Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 125-129.
Спірін, О. М. (2005) Характерні дидактичні вимоги до форм навчання за кредитними технологіями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 53-58.
Спірін, О. М. (2004) Початки штучного інтелекту. Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, Житомир. ISBN 966-8456-00-9
Спірін, О. М. (2004) Зміст навчального матеріалу з основ штучного інтелекту в курсі інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 121-124.
Спірін, О. М. (2004) Основні характеристики кредитних систем навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 30-35.
Спірін, О. М. (2004) Особливості розподілу навчальних дисциплін на фізико-математичних спеціальностях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 222-225.
Спірін, О. М. (2004) Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 83-86.
Спірін, О. М. (2004) Цілі та завдання Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 55-57.
Спірін, О. М. (2003) Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 133-136.
Спірін, О. М. (2003) Методика реалізації диференційованого підходу у вивченні основ штучного інтелекту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 222-226.
Спірін, О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 126-129.
Спірін, О. М., Кривонос, О. М. (2002) Початки алгоритмізації та процедурного програмування. [Навчальний матеріал]
Спірін, О. М. (2002) Практична інформатика. Житомир.
Спірін, О. М. (2000) Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту. Нові технології навчання: науково-методичний збірник (28). с. 43-56.
Спірін, О. М. (2000) Основи диференційованого підходу при вивченні інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 146-151.
Спірін, О. М. (2000) Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі. Проблеми освіти (22). с. 31-43.