Елементи, в яких Відділ: "Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи" та Рік: 2017

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 79.

Іваницький, А. О. (2017) Продуктивність праці та шляхи її підвищення (на матеріалах ТОВ «Грайф Флексіблс Україна»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Боцян, Т. В. (2017) Організаційно-економічний механізм визначення ефективності соціальної відповідальності бізнесу. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, с. 360-378.

Боцян, Т. В., Недірова, З. А. (2017) Функції власного капіталу банку. Матеріали ХІ ксеукраїнської практично-пізнавальної конференції"Наукова думка сучасності".

Бэлікова, Д. В., Карпюк, О. А. (2017) Маркетингова політика розподілу та її реалізація на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Мода з доставкою»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 5-30.

Вікарчук, О. І., Гурульчак, Ю. (2017) Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Коберник, О. (2017) Роль маркетингу в системі управління підприємством. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Вікарчук, О. І., Колодюк, Тетяна (2017) Сучасні тенденції управління та розвитку персоналу підприємства. In: І Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, Житомир.

Вікарчук, О. І., Криворученко, А. (2017) ІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Любчак, О. (2017) Стан та перспективи професійного розвитку трудового потенціалу України. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Павловська, Л. Д., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Вікарчук, О. І., Чупріна, С. (2017) Управління та організація діяльності підприємств. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Гилюк, Ю. В. (2017) Удосконалення соціально-психологічних методів управління (на матеріалах ПАТ «Ємільчинський хлібозавод» Ємільчинського району Житомирської області). ЖДУ ім І.Франка, ЖИТОМИР.

Гончарук, В. М., Саух, І. В. (2017) Управління дисципліною в організації (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Горик-Чубатюк, М. О. (2017) Система прийняття управлінських рішень як інструмент сучасного менеджменту. Економіка. Управління. Інновації (2). ISSN 2410-3748

Горик-Чубатюк, М. О., Добровольська, О. М. (2017) Фінансовий контролінг як ефективний інструмент в менеджменті. Наукового віснику Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». (22).

Горик-Чубатюк, М. О., Свінцицька, О. М. (2017) Сучасні моделі прийняття управлінських рішень. Вісник Одеського національного університету. Серія Економіка, 22 (7(60)). с. 74-77. ISSN 2304-0920

Добровольська, О. М., Саух, І. В. (2017) Фінансовий контролінг, як ефективний інструмент в менеджменті (на матеріалах ТОВ Житомиртепломаш). ЖДУ ім. І.Франка.

Дємідова, Е. В., Кащук, К. М. (2017) Формування корпоративної культури як елементу системи стратегічного управління підприємством (на матеріалах ТОВ «КОН БРІО»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Забродська, К. Р., Саух, І. В. (2017) Формування і оцінка стратегії розвитку персоналу підприємства (на матеріалах ПАТ «ДП ЗКУ ЧЕРНЯХІВСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Запетрук, Д. О., Саух, І. В. (2017) Огранізаційно-економічний механізм здійснення змін в організації (на матеріалах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Заруцька, І. О., Луференко, Л. Ю. (2017) Оцінка ефективності форм організації праці та їх удосконалення (на матеріалах "ТОВ Первоцвіт-фарм"). ЖДУ ім. І.Франка.

Калініченко, О. О. (2017) Соціально-відповідальний маркетинг. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 57-81.

Калініченко, О. О., Давидчук, М. (2017) Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Карпюк, О. А., Сингаєвська, А. О. (2017) Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку:колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, с. 331-359.

Кащук, К. М. (2017) Сутність та специфічні риси емоційного інтелекту у менеджменті та самоменеджменті. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, с. 379-400.

Кащук, К. М. (2017) Управлінські технології інноваційного провайдингу в аграрній економіці. Інший. О.О. Євенок, ЖИТОМИР.

Кащук, К. М., Головенко, К. (2017) Теоретико-методичні підходи щодо оцінювання економічної ефективності функціонування підприємств. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку» 4, 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Кащук, К. М., Свідер, Н. (2017) Теоретичні основи управління ліквідністю підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка.

Клімова, І. О. (2017) Нестандарт, креатив та епатаж – реальне обличчя сучасної реклами. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 148-165.

Клімова, І. О., Дударчик, В. (2017) Використання event-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Клімова, І. О., Харчук, Д. (2017) Сучасний стан соціально-економічного розвитку регіонів України: проблеми і перспективи. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Кокоріна, Віта, Кащук, К. М. (2017) Маркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ПАТ КБ Приватбанк). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Колодюк, Т. В., Карпюк, О. А. (2017) Управління розвитком персоналу (на матеріалах ТОВ «КОН БРІО»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Косаківська, Л. В. (2017) Стан та шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції (на матеріалах ТОВ "Андрушiвський маслосирзавод"). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Кучерявенко, О. М., Калініченко, О. О. (2017) Маркетинг і IT в Україні. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". (Неопублікований)

Кіщенко, Г. В. (2017) Підвищення ефективності формування кадрового резерву організації. ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Лазаренко, М. В., Саух, І. В. (2017) Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ “Фірма Віндзор”). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Маковицька, Т. В., Саух, І. В. (2017) Управління номенклатурою та асортиментом продукції (на матеріалах ПрАТ «ЖПМК №6»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Мартинюк, О. Р., Шиманська, В. В. (2017) Підвищення ефективності навчання персоналу організації (на матеріалах ПП «Ренет»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Мосійчук, І. В. (2017) Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія. Видавець Євенок О.О., Житомир, с. 278-302.

Мосійчук, І. В. (2017) Ресурсний потенціал соціальної сфери України та економічний механізм його відтворення. Інший. ЖДУ ім. І.Франка.

Мосійчук, І. В., Бунтова, А. (2017) Управління бізнес-процесами в аутсорсинговій компанії. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Мосійчук, І. В., Прокопова, О. О. (2017) Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка.

Мосійчук, І. В., Прокопова, О. О. (2017) Напрями вдосконалення системи управління персоналом підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку» 4, 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Мосійчук, І. В., Цимбалюк, В. (2017) «Зелений офіс» як складова частина соціальної відповідальності компаній. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка.

Мосійчук, А. М., Мосійчук, І. В. (2017) Управління трудовим потенціалом організації (на матеріалах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Міліневський, В. Г., Клімова, І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Нагірняк, К. В., Саух, І. В. (2017) Управління економічною безпекою підприємства (на матеріалах ДП «РАДОМІЛК»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Ніколаєнко, С. М. (2017) Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment.

Ніколаєнко, С. М. (2017) Маркетинг-мікс у медичному страхуванні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 81-127.

Ніколаєнко, С. М., Дяченко, Т. (2017) Удосконалення збутової політики через маркетингові комунікації. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку» 2, 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Олексенко, Н. В., Саух, І. В. (2017) Лідерство в системі управління підприємством (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Опанащук, Ю. Я. (2017) Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії (22). с. 104-108. ISSN 2524-0897

Османова, М., Карпюк, О. А. (2017) Вдосноналення комунікаційних процесів в організації (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Павлова, С. І., Орлова, К. Є. (2017) Методичні вказівки з курсу "Статистика". ЖДТУ, ЖДТУ.

Павловська, Л. Д., Боцян, Т. В., Карпюк, О. А., Мосійчук, І. В. (2017) Методичні рекомендації та вимоги до виконання курсової роботи з «Управління персоналом» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент». [Навчальний матеріал]

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І. (2017) Стратегія створення нових ринків без конкуренції. ТОВ "Тенар".

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир.

Павловська, Л. Д., Григорусь, Ю. (2017) Продуктивність праці та шляхи її підвищення на підприємстві. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Павловська, Л. Д., Косович, О. В. (2017) Моделювання конкурентного статусу у системі маркетингу підприємств. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 30-56.

Павловська, Л. Д., Павловський, Д. В. (2017) Маркетингові дослідження. [Навчальний матеріал]

Павловська, Л. Д., Павловський, Д. В. (2017) Маркетингові дослідження. О.О. Євенок.

Павловська, Л. Д., Школьна, А. (2017) Система управління матеріальними запасами підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Пойта, І. О. (2017) Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 128-148.

Пойта, І. О., Бардіс, Юлія (2017) Сучасні проблеми та помилки контент-маркетингу. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Пойта, І. О., Волощук, А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Самаріна, К. А., Саух, І. В. (2017) Удосконалення системи мотивації персоналу на підприємстві (на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Фаворит Компані»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Свистун, О., Калініченко, О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Сич, Ю. Ю., Саух, І. В. (2017) Управління маркетингом персоналу підприємства (на матеріалах КП «ВОДОКАНАЛ). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Станкевич, В. С., Карпюк, О. А. (2017) Формування і оцінка ефективності системи управління корпоративною культурою (на матеріалах Бородянської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Стельникович, В. М., Саух, І. В. (2017) Удосконалення організаційної структури підприємства (на матеріалах ТОВ «Овруцький молочноконсервний комбінат»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Тимчук, Ю. О., Саух, І. В. (2017) Управління маркетинговою політикою комунікацій. Дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 073 «Менеджмент» Виконала Науковий керівник.

Харчук, Д., Клімова, І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

Черняков, В. В., Кащук, К. М. (2017) Мотивація в системі управління персоналом (на матеріалах ТОВ «Пропозиція»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Шиманська, В. В., Короцинська, Я. (2017) Професійне навчання як основний елемент процесу розвитку персоналу. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Шиманська, В. В., Сингаєвська, А. О. (2017) Event-менеджмент як ефективний інструментарій сучасного управління в ресторанному бізнесі. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Шиманський, П. В., Саух, І. В. (2017) Формування корпоративної культури як елементу системи стратегічного управління підприємства (на матеріалах ТОВ «Будмонтаж «Колос»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Шубан, А. Ю., Саух, І. В. (2017) Удосконалення управління продуктивністю праці (на матеріалах ПП ВК «Металіст»). ЖДУ ім І.Франка, Житомир.

Цей список був створений у Fri Apr 19 20:25:38 2024 EEST.