Ресурси де є «Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті» і рік «2019»
Б
Бортник В. М. (2019) Використання сучасних методів навчання у процесі формування іншомовної фонетичної компетентності учнів початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 96–101.
В
Вознюк О. В. (2019) Аналіз системотвірних якостей учителя у контексті педагогічного ідеалу. In: Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія / колектив авторів, за ред. О. А. Дубасенюк. Вид-во Євенок О. О., Житомир, С. 40–69.
Вознюк О. В. (2019) Универсальная структура реальности: физический, космосоциоприродный, божественный аспекты. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25766, 29.09.2019. ISSN 2618-9968.
Вознюк О. В. (2019) Для чего человеку Бог, а Богу – человек. Інше. Koob publications, Житомир.
Вознюк О. В. (2019) Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект. Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. С. 51–65.
Вознюк О. В. (2019) Аппроксимально-аналитический метод изучения иностранных языков как инновационный образовательный ресурс. Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под ред. Т. Ю. Макашиной. С. 7–10.
Вознюк О. В. (2019) Позитивні та негативні тенденції розвитку світової освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць. № 92. С. 52–59.
Вознюк О. В. (2019) Три аспекта реальности, ее сущность и смысл. «Академия Тринитаризма». ISSN 2618-9968.
Вознюк О. В. (2019) Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих. Андрагогічний вісник. № 10. С. 19–27.
Вознюк О. В. (2019) Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості. Креативна педагогіка. № 14. С. 23–35.
Вознюк О. В., Гуманкова О. С., Дєньгаєва С. В., Зимовець О. А., Кравець О. Є., Михайлова О. С., Самойлюкевич І. В., Хегарті Дж. (2019) Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі. О. О. Євенок, Житомир.
Вознюк О. В., Жуковський В. М. (2019) Проектування особистості сучасного вчителя. In: Вчитель і виклики ХХІ століття. Традиції і цінності. Варшава: Університет Природничих наук SGGW, Варшава, С. 63–128. ISBN 978-83-7583-872-5.
Вознюк О. В., Зданевич Л. В. (2019) Application of System and Synergetic Paradigm of Management of Social-Economic, Educational Processes in Ukraine. Педагогічний дискурс. № 26. С. 19–26. ISSN 2309-9127.
Г
Гилярська О. І. (2019) Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Андрагогічний вісник. № 10. С. 53–61.
Д
Дєньгаєва С. В. (2019) Особливості використання технології кроссенсу у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови початкової ланки базових навчальних закладів. Теоретична і дидактична філологія.
Дєньгаєва С. В. (2019) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови з використанням елементів гейміфікації. Наукові записки. № 175.
З
Зимовець О. А. (2019) Використання онлайн-ресурсу “Voki” на уроках іноземної мови у початковій школі. In: Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. Вид. О. О. Євенок, м. Житомир, С. 112–120.
К
Коновальчук І. М. (2019) Сутність і структура готовності майбутніх вчителів початкових класів до надання допомоги батькам у вирішенні конфліктів з дітьми. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентісний підхід: збірник наук. праць за заг. редакцією В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. С. 270–275.
Корнієцька К. С. (2019) Підготовка вчителя до формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи засобами літературних творів. Андрагогічний вісник. № 10. С. 109–116.
Корсовецька М. Е. (2019) Формування діалогічної компетентності в учнів початкової школи з використанням прийомів драматизації. Андрагогічний вісник. № 10. С. 117–124.
Котенко І. С. (2019) Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 125–131.
Кравець В. С. (2019) Формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення дисципліни “Методика навчання англійської мови в початковій школі”. Андрагогічний вісник. № 10. С. 132–141.
Кравець О. Є., Приймак А. М. (2019) Теоретичні засади реалізації адаптивної технології проектування навчальної інформації в процесі вивчення іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія.
Кравченко І. В. (2019) Організація освітньої діяльності у процесі формування громадянських цінностей молодших школярів. Андрагогічний вісник. № 10. С. 142–146.
М
Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, С. 172–188.
Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2019) Інтеграція у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку. Молодь і ринок.
Михайлова О. С., Гуманкова О. С., Григор’єва Т. Ю. (2019) Автономне навчання як засіб мотиваційного забезпечення формування іншомовної комунікативних компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Міжнародна науково-практична конференція "Психологія і педагогіка як науки становлення і розвитку сучасної особистості". С. 39–42.
Мороз М. О. (2019) Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики. Андрагогічний вісник. № 10. С. 73–86.
Р
Рибалка В. В., Вознюк О. В. (2019) Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності. Креативна педагогіка. № 14. С. 68–73.
С
Самойленко О. А. (2019) Перспективи підготовки педагогічного персоналу у галузі освіти дорослих в умовах євроінтеграції. Андрагогічний вісник. № 10. С. 36–47.
Самойлюкевич І. В. (2019) Підготовка до безперервного професійного розвитку майбутніх учителів іноземної мови початкової щколи в умовах інформаційного суспільства. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія / за заг. ред. В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. Вид-во О. О. Євенок.
Самойлюкевич І. В. (2019) Developing professionally-oriented speaking skills in prospective primary teachers of English. Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 21-22 березня 2019 р.. С. 256–259.
Самойлюкевич І. В., Дєньгаєва С. В. (2019) Розвиток креативного мислення у дошкільників у процесі навчання англійської мови. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (Серія: Педагогічні науки).. № 5/161. С. 74–81.
Самойлюкевич І. В., Кравець В. С. (2019) Компетентнісний потенціал уроку англійської мови в початковій школі (на прикладі формування підприємницької компетентності). Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід.
Т
Тарнавська Н. П., Вознюк О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць. № 92. С. 281–286.
Ф
Федчук М. Ю. (2019) Роль учителя у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 147–152.
Х
Хом’як А. О. (2019) Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів. Андрагогічний вісник. № 10. С. 158–164.
Ш
Шевчук М. В. (2019) Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри. Андрагогічний вісник. № 10. С. 153–157.
Ю
Юхимчук А. О. (2019) Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання. Андрагогічний вісник. № 10. С. 165–170.