Items where Author is "Тарнавська, Н. П."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Monograph | Book
Number of items: 73.

Article

Argiropoulos, D. and Тарнавська, Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). pp. 33-42. ISSN 2076-6173

Вознюк, О. В. and Тарнавська, Н. П. (2019) До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти. практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 р. / за заг. ред. Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». pp. 30-31.

Тарнавська, Н. П. and Вознюк, О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). pp. 281-286.

Жигадло, Р. П. and Тарнавська, Н. П. (2015) Ігри та вправи для знайомства дітей дошкільного віку з геометричними фігурами, їх елементами і властивостями. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Голяченко, Я. Г. and Тарнавська, Н. П. (2015) Ігрове навчання дітей дошкільного віку елементарній математиці. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Григоренко, В. О. (2015) Інтеграція логіко-математичного та мовного розвитку дошкільників в процесі організації ігрової діяльності. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. (2015) Інтеграція фізичного виховання та математичного розвитку дітей дошкільного віку під час організації рухливих ігор. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Гринченко, О. О. (2015) Взаємодія дошкільного навчального закладу i родини з питань математичної підготовки дитини до школи. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Куцан, Т. С. (2015) Використання казки в процесі формування математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Мокринська, Т. Ю. (2015) Використання методу моделювання на заняттях з формування елементарних математичних уявлень з дітьми середнього дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Каліщук, М. С. (2015) Використання наочності при формуванні кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Ковба, Ю. В. (2015) Використання прийомів ейдетики у процесі ознайомлення дітей дошкільного віку з цифрами і числами. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Черкас, Т. Л. and Тарнавська, Н. П. (2015) Використання ігор і вправ з логічними блоками Дьєнеша з метою розвитку логіко-математичних уявлень у дітей. Використання ігор і вправ з логічними блоками Дьєнеша з метою розвитку логіко-математичних уявлень у дітей.

Головко, І. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Використання ігрових методів і прийомів для розвитку елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. (2015) Використання ігрових прийомів у процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку збірник науково-методичних праць. pp. 121-124.

Скоківська, Л. П. and Тарнавська, Н. П. (2015) Використання ігрових ситуацій у розвитку мовлення дошкільників на заняттях з логіко-математичного розвитку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Радченко, Н. and Коберник, М. (2015) Вплив родини на математичний розвиток дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Вишнева, Т. and Кривенко, М. and Тарнавська, Н. П. (2015) Доміно як засіб формування числових уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Никитенко, Д. С. and Поліщук, О. В. (2015) Завдання, методи і прийоми формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Дмитриченко, Т. В. and Наконечна, А. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Застосування дидактичних ігор на заняттях з ФЕМУ, як засобу активізації пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. (2015) Застосування діяльнісного підходу в процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку збірник науково-методичних праць. pp. 121-124.

Тарнавська, Н. П. and Каленюк, Л. П. (2015) Застосування комп’ютерних технологій в навчально-виховному процесі ДНЗ як ефективного засобу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Покраса, О. С. and Тарнавська, Н. П. (2015) Застосування логіко-математичних ігор на складання силуетів-образів, геометричних фігур у процесі формування в дітей дошкільного віку просторових уявлень. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Донченко, К. Г. (2015) Зміст і методи формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Кваша, Х. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Значення логіко-математичного розвитку дитини старшого дошкільного віку в підготовці до навчання в школі. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Дорощук, О. Я. (2015) Комп’ютерні технології як засіб формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Демянюк, О. and Тарнавська, Н. П. (2015) Логiчнi блоки З. Дьєнеша як метод вирішення проблем логiко-математичного розвитку дiтей дошкільного вiку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Скобель, Т. М. and Тарнавська, Н. П. (2015) Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку: аналіз основних наукових напрямків теорії та методики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Зарицька, Т. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Логічні ігри як засіб формування математичних здібностей дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ткачук, Ю. М. and Шмаюн, Ю. М. and Тарнавська, Н. П. (2015) Математична освіта дітей дошкільного віку та її основні поняття. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Касьянюк, О. А. and Тарнавська, Н. П. (2015) Методика навчання розв’язуванню арифметичних задач дітьми старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Яроменко, О. М. and Тарнавська, Н. П. (2015) Моделювання в розвитку математичних уявлень дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Єременко, О. Г. (2015) Організація математичної освіти дітей дошкільного віку засобами роботи з паличковими наборами Кюізенера. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Трайкун, М. П. and Тарнавська, Н. П. (2015) Організація навчання та математичного розвитку дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Васильченко, А. І. (2015) Особливості організації розвивального математичного середовища у ДНЗ. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. pp. 222-233.

Тарнавська, Н. П. and Костікова, А. Л. (2015) Процес дитячого експериментування як розвиток пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Буцен, Л. М. (2015) Психолого-педагогічні аспекти розвитку елементарних математичних уявлень та формування логічної сфери дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Герасемчук, О. В. (2015) Пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку засобами ґудзикового міні-музею. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Приймак, Л. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розвиток логічного мислення в дітей дошкільного віку засобами логіко-математичних ігор. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Скомаровська, А. І. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розвиток математичних здібностей дітей дошкільного віку засобами художньої літератури. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Андрущенко, Н. А. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розвиток мислення в дітей дошкільного віку на заняттях з формування елементарних математичних уявлень через гру. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Козакевич, Н. В. (2015) Розвиток наочно-образного мислення дітей старшого дошкільного віку на заняттях ФЕМУ. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Дембіцька, І. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розвиток пізнавальних інтересів у дітей дошкільного віку засобами елементарної математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Сич, О. В. and Наумович, О. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку за допомогою логіко-математичних завдань, ігор та вправ. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Левківська, С. І. and Заріпова, Г. Ю. (2015) Розвиток пізнавальної активності засобами математики. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Федорчук, Л. А. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розвиток самосвідомості в дітей старшого дошкільного віку під час самостійної математичної діяльності. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Любар, Т. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Розв’язування задач дітьми старшого дошкільного віку як засіб логіко-математичного розвитку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Уткіна, Я. Ю. and Тарнавська, Н. П. (2015) Роль і місце ТРВЗ у різнобічному розвитку дитини. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Закревська, А. М. (2015) Система застосування методів і прийомів організації навчання елементам математики дітей дошкільного віку в різних формах роботи з ними. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Довгаленко, Н. А. (2015) Створення умов для пізнавального розвитку і фізичного здоров’я дітей дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. (2015) Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С, Костюка НАПН України, 4 (2). pp. 222-233.

Головко, І. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Доманчук, А. and Тарнавська, Н. П. (2015) Флексагони як засіб математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Калійчук, Ю. Й. and Тарнавська, Н. П. (2015) Формування елементарних математичних уявлень в дітей дошкільного віку засобом гри. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Ільчук, В. В. (2015) Формування елементарних математичних уявлень за допомогою наочності. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Вечірко, Н. В. and Тарнавська, Н. П. (2015) Формування елементарних математичних уявлень у дітей молодшого дошкільного віку через дидактичні ігри. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Марковська, Н. М. and Тарнавська, Н. П. (2015) Формування просторової орієнтації у дітей дошкільного віку з використанням цікавого математичного матеріалу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Грозовська, Д. Ф. and Тарнавська, Н. П. (2015) Формування пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з часом. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Кушнірук, М. О. and Тарнавська, Н. П. (2015) Формування сенсорних здібностей дітей раннього віку за допомогою блоків Дьєнеша. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Олексієнко, Т. М. (2015) Формування у дітей дошкільного віку елементарних математичних уявлень за допомогою карток Глена Домана. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Слюсаренко, Т. Ю. and Тюлєнєва, Н. І. and Тарнавська, Н. П. (2015) Формування у дітей дошкільного віку уявлень про лічбу та число. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Своякова, Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. and Своякова, Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Тарнавська, Н. П. (2014) Особливості математичної підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. pp. 352-256.

Басюк, Н. А. and Тарнавська, Н. П. (2013) Формування готовності майбутніх педагогів до встановлення гуманних стосунків з учнями. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського (13). pp. 50-53.

Васильченко, А. І. and Новодон, Т. О. and Тарнавська, Н. П. (2012) Казка як засіб виховання та розвитку дитини. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 26-30.

Басюк, Н. А. and Тарнавська, Н. П. (2012) Роль учнівського колективу у розвитку гуманної особистості. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць. pp. 13-16.

Голяченко, Я. Г. and Примак, Ю. О. and Тарнавська, Н. П. (2012) Формування світогляду дитини дошкільного віку через сприйняття іграшки. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 70-75.

Тарнавська, Н. П. (2010) Емоційно-розвивальний простір дошкільника в дошкільному навчальному закладі та родині. Личность в едином образовательном пространстве. pp. 201-206.

Monograph

Колесник, Н. Є. and Яворська, Т. Є. and Танська, В. В. and Максимова, О. О. and Піддубна, О. М. and Підгурська, В. Ю. and Плотницька, О. В. and Самойлюкевич, І. В. and Чернишова, А. М. and Гуманкова, О. С. and Михайлова, О. С. and Гордієнко, О. А. and Гужанова, Т. С. and Рудницька, Н. Ю. and Кравець, В. С. and Мазко, О. П. and Тарнавська, Н. П. and Басюк, Н. А. and Коновальчук, І. М. and Федорова, М. А. and Шмельова, Т. В. and Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Other. Вид. О.О. Євенок, Житомир.

Book

Argiropoulos, D. and Тарнавська, Н. П. (2020) Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.

Вознюк, О. В. and Войненко, К. В. and Мазко, О. П. and Гордієнко, О. А. and Гужанова, Т. С. and Коновальчук, І. І. and Павленко, В. В. and Рудницька, Н. Ю. and Тарнавська, Н. П. and Колесник, Н. Є. (2017) Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць. ФО-П «Н. М. Левковець», Житомир.

This list was generated on Wed Oct 5 00:05:12 2022 EEST.