Вгору на рівень |
Якса, Н. В. (2015) Формування соціального та особистісного досвіду людини як соціалізаційний процес. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал (10). с. 148-153.
Якса, Н. В. (2014) Андрагогічна модель навчання. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (5). с. 47-52.
Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Єремеєва, В. М., Сидорчук, Н. Г., Левківський, М. В., Колесник, Н. Є., Якса, Н. В., Вознюк, О. В., Ковальчук, В. А., Коновальчук, І. І., Круковська, І. М., Миколаєнко, Н. М., Павленко, В. В., Синиця, М. О. (2013) Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття. Інший. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.
Якса, Н. В. (2011) Формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. с. 276-288.
Якса, Н. В. (2010) Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 64-67.
Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.
Якса, Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 76-80.
Якса, Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика (6). с. 87-98.
Дубасенюк, О. А., Лісова, С. В., Осадчий, М. М., Вознюк, О. В., Сидорчук, Н. Г., Дупак, Н. В., Вітвицька, С. С., Чемерис, О. А., Єремеєва, В. М., Карплюк, С. О., Якса, Н. В., Костюшко, Ю. О., Щерба, Н. С., Колесник, Н. Є., Піддубна, О. М., Антонова, О. Є., Клименюк, Ю. М., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Дем’янчук, О. О., Захарчишина, Ю. М., Королюк, О. М., Копетчук, В. А., Корінна, Л. В., Слінчук, В. І., Башманівський, О. Л. (2009) Професійна педагогічна освіта: Інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2009) Розвиток особистості як суб’єкта праці впродовж життя. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи". с. 55-58.
Якса, Н. В. (2009) Толерантність у контексті ідей співробітництва. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: ІІ Міжнародна науково-теоретична конференція (17 грудня 2009 року): зб. матеріалів / за заг. ред. Сауха П.Ю., Житомир: Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка.
Якса, Н. В. (2008) Історико-педагогічний аналіз полікультурної професійно-педагогічної підготовки вчителя у кримському регіоні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 86-89.
Якса, Н. В. (2008) Андрагогічні засади професійної підготовки майбутнього педагога до здійснення міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Українська полоністика (5). с. 99-114.
Якса, Н. В. (2008) Взаємодія суб’єктів освітнього простору в педагогічній концепції А.С.Макаренка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). с. 91-96.
Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Якса, Н. В. (2008) Технологія професійної підготовки майбутніх педагогів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього простору в умовах кримського регіону. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). с. 106-109.
Якса, Н. В. (2007) Етнокультурні характеристики польської громади Криму в полікультурному освітньому просторі регіону. Українська полоністика (3-4). с. 123-129.
Якса, Н. В. (2007) Полікультурні засади педагогічної освіти майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 72-75.
Якса, Н. В. (2007) Розгляд поняття "толерантність" у контексті полікультурності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.
Якса, Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 102-105.
Якса, Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 28-31.
Якса, Н. В. (2006) Проблеми формування полікультурної компетенції вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. с. 23-25.
Якса, Н. В. (2006) Соціокультурні чинники підготовки вчителя до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 69-72.
Якса, Н. В. (2005) Особливості організації виховного процесу в педагогічному вузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 124-127.
Якса, Н. В. (2005) Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 270-274.
Якса, Н. В. (2005) Проблема освітньої діяльності у контексті полікультурності Кримського регіону. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 144-147.