Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" і є рік 2010

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | В | Г | Д | К | М | Р | Т | Ф | Ш
Кількість ресурсів: 49.

Б

Басюк Н. А., Гужанова Т. С., Рудницька Н. Ю. (2010) Організація життєдіяльності в літньому оздоровчому таборі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 68–71. ISSN 2076-6173

Басюк Н. А. (2010) Психологічні основи уроків освітньої галузі «Людина і світ» у початковій школі. Збірник науково-методичних праць молодих. С. 3–5.

Басюк Н. А., Рудницька Н. Ю. (2010) Роль керівника медичного закладу у створенні соціально-психологічного клімату в колективі. Актуальні питання сімейної медицини (VIII Міжрегіональна науково-.

В

Власюк Ж. І. (2010) КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. [Навчальний матеріал]

Вознюк О. В. (2010) Акме-синергетичний підхід до формування творчої особистості. Акмеологія в Україні (1). С. 60–67.

Вознюк О. В. (2010) Аналіз деяких результатів системних досліджень у вітчизняній і польській педагогічній науці. Українська полоністика (7). С. 137–145. ISSN 2220-4555

Вознюк О. В. (2010) До питання про фундаментальну основу технічних систем: чи можна побудувати універсальну модель системотехніки? Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (2).

Вознюк О. В. (2010) До проблеми обгрунтування інтегральної педагогічної парадигми. Нові технологія навчання. Матеріали міжнародної конференції "Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст" // № 66. Частина І : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерстав освіти і науки України, Академія міжнародного, 1 (66). С. 154–159.

Вознюк О. В. (2010) Духовність як парадоксальність. Світоглядні читання з нагоди 200-річчя Ч. Дарвіна : зб. наук. праць та матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. «Світоглядний вибір і майбутнє науки та освіти в ХХІ столітті» / Т-во «Знання» України, Ін-т проблем походження і розвитку Всесвіту і життя, Нац.. С. 62–68.

Вознюк О. В. (2010) Изменение традиционной парадигмы преподавания точных дисциплин: от мифа и сказки к подлинному пониманию вселенной. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия педагогика, психология. С. 32–36.

Вознюк О. В. (2010) К вопросу об обосновнии холистической парадигмы образования. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. (3). С. 34–41.

Вознюк О. В. (2010) Основи нелінійного прогнозування. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (4).

Вознюк О. В. (2010) Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми. Матеріали Міжнародної наукової конференції, Варшава-Краків. С. 72–80.

Вознюк О. В. (2010) Самоосвіта і самовиховання педагога як основа його професійного розвитк. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції // Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерстав освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки.. С. 18–21.

Вознюк О. В. (2010) Синергетичні закономірності розвитку єврейського народу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції для викладачів та студентів "Історичні уроки голокосту та міжнаціональні відносини" (до 70-річчя початку другої світової Війни)", 23-24 жовтня 2009 року: збірник наукових праць. С. 263–266.

Вознюк О. В. (2010) Сучасні тенденції розвитку української системи освіти. Вісник Національної академії оборони України. Зб-к наук. праць (4). С. 28–32.

Вознюк О. В. (2010) Універсальна парадигма розвитку як всезагальна категорія філософії та природознавства. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (1).

Вознюк О. В. (2010) Фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (3).

Вознюк О. В. (2010) Шляхи формування лідера у контексті його фундаментальних характеристик. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Еліта і обдарованість: точки перетину". – 22-23 грудня 2010 р. – К. С. 161–179.

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2010) Особистісні детермінанти обдарованості. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару "Структура обдарованості у віковому вимірі", 20 жовтня 2010 р.. С. 45–58.

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2010) Професійно-педагогічні задачі: типологія та технологія розв’язання: навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. [Навчальний матеріал]

Вознюк О. В. (2010) Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 40–43. ISSN 2076-6173

Г

Гужанова Т. С. (2010) Молодіжний клуб як одна із форм соціальної групи. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки. С. 5–8.

Д

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Інтегративний підхід до професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Науковий часопис НПУ імені М.М. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість (12(22)). С. 17–20.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). С. 125–135.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 3–11.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. С. 102–109.

К

Коновальчук І. І. (2010) Модели, структура и факторы продуктивности инновационних процессов в общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки. Тольяттинский государственный университет., 3 (3). С. 71–76.

Коновальчук І. І. (2010) Сутність, чинники та особливості іноваційного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. Імідж сучасного. Педагога. (5). С. 26–28.

Коновальчук І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки., 66 (2). С. 71–75.

Коновальчук І. М. (2010) Особливості конфліктної взаємодії батьків з молодшими школярами: експериментальне дослідження. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка (5). С. 192–205.

Коновальчук І. М. (2010) Соціально-психологічні причини конфліктів в міжособистісній взаємодії. Актуальні питання сімейної медицини. С. 424–432.

Коновець І. М. (2010) Сфери конфліктної взаємодії батьків з дітьми молодшого шкільного віку. Вісник ХНПУ імені Г.С.Сковороди. (37). С. 168–178.

М

Максимова О. О. (2010) Ідея досягнення успіху дітьми у доробку Івана Огієнка. Іван Огієнко у діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієвому): Збірник наукових праць. С. 256–267.

Максимова О. О. (2010) Досягнення успіху старшими дошкільниками в ігровій діяльності. Наукові записки: збірник наукових статей. С. 127–133.

Максимова О. О. (2010) Досягнення успіху старшими дошкільниками в ігровій діяльності. Наукові записки: збірник наукових статей / М-во освіти і науки України; Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова; укл.: Л.Л. Макаренко (85).

Максимова О. О. (2010) Підготовка майбутнього вихователя до створення ситуації успіху в ігровій діяльності дошкільників. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. С. 12–16.

Максимова О. О. (2010) Створення ситуації успіху в ігровій діяльності дошкільників: педагогічні поради майбутнім вихователям. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб., 66 (2). С. 97–101.

Максимова О. О. (2010) Створення ситуації успіху в ігровій діяльності дошкільників: педагогічні поради майбутнім вихователям. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб (66). С. 97–101.

Москвіна Т. П. (2010) Гуманістича мораль як засіб становлення гуманної особистості. Матер. ХХХV науково-практичної міжвузовської конференції, 2. С. 189–190.

Москвіна Т. П. (2010) Національне виховання: виявлення почуття громадянської гідності. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. С. 144–149.

Р

Рудницька Н. Ю. (2010) Проблема збереження пам’яток національної культури в 20-ті роки ХХ століття. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. С. 16–19.

Рудницька Н. Ю., Синиця М. О. (2010) Педагогічні технології в початковій школі: Методичні рекомендації. Матеріали за дослідженням. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Т

Тарнавська Н. П. (2010) Емоційно-розвивальний простір дошкільника в дошкільному навчальному закладі та родині. Личность в едином образовательном пространстве. С. 201–206.

Ф

Федорова М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку в процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції. С. 186–190.

Федорова М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку у процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції. С. 186–190.

Федорова М. А. (2010) Організація роботи з виховання соціальних цінностей дітей 6-7-го років життя (в умовах НВК “школа – дитячий садок“). Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. С. 33–37.

Федорова М. А. (2010) Підходи до виховання духовних цінностей дітей та молоді в історії розвитку вітчизняної педагогічної думки. Іван Огієнко в діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієвому): Збірник наукових праць. С. 309–317.

Ш

Шанскова Т. І. (2010) Мотиваційна орієнтація студентів гуманітарних спеціальностей щодо здобуття другої вищої освіти. Педагогічний процес: теорія і практика: Збірник наукових праць, 2 (3). С. 258–266.

Цей список був створений Sat Jun 14 22:19:22 2025 EEST.